Ik had eens een Bordeauxdog gevonden. 2 Uur achter hem aangelopen om hem te vangen en daarna met het joekel door de wijk gelopen en hier en daar mensen aangesproken om te vragen of ze de hond kenden. Zo ook een keurige oudere man met een suède broek aan. Maar terwijl ik de vraag stelde of hij de hond toevallig kende, wreef Rooie zijn kwijlsmoel af aan de broek van die man. Bóos dat hij was
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schaamteloos
Moderator: moderatorteam
-
Sandra&co
Re: Schaamteloos
Haha! Heb je nog mazzel dat die oma er nog zo laconiek op reageerde 
Ik had eens een Bordeauxdog gevonden. 2 Uur achter hem aangelopen om hem te vangen en daarna met het joekel door de wijk gelopen en hier en daar mensen aangesproken om te vragen of ze de hond kenden. Zo ook een keurige oudere man met een suède broek aan. Maar terwijl ik de vraag stelde of hij de hond toevallig kende, wreef Rooie zijn kwijlsmoel af aan de broek van die man. Bóos dat hij was
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Vorig jaar kwam er iemand mijn huis bezichtigen in verband met mogelijke woningruil. Ik gaf hem een rondleiding door het huis en maakte op een gegeven moment ook de lamp op de slaapkamer aan...Waar Shib zijn Dekentje op bed had getrokken en vol op dat ding aan het rijden was.
De ogen van die jongen
Shib kent geen schaamte, laten we het daar maar op houden.
De ogen van die jongen

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- kipo
- Zeer actief
Nou, Spaanse teven kunnen er ook wat van. Aura markeert bijna evenveel als Pol (aka hitsige harrie) en Linda begint nu langzasmasn ook steeds vaker een poot op te tillen.lieke schreef:![]()
Da's de reden dat ik geen reuen wil. Tenminste, dat hou ik mezelf voor. Want mijn lieve Bonnie presteerde het een keer om met de poot omhoog over de kop van een duitse herder te plassen.![]()
En Maggie markeert ook als een gek. Ze heeft na enig experimenteren een modus gevonden om haar gehandicapte poot omhoog te houden en zichzelf met drie poten in balans te houden zodat ze haar markeringsgewoonte niet hoeft op te geven.
Volgens mij is het een Roemeense gewoonte van teven om met de poot omhoog te gaan.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Malou de Roemeen kan er ook wat van.kipo schreef:Nou, Spaanse teven kunnen er ook wat van. Aura markeert bijna evenveel als Pol (aka hitsige harrie) en Linda begint nu langzasmasn ook steeds vaker een poot op te tillen.lieke schreef:![]()
Da's de reden dat ik geen reuen wil. Tenminste, dat hou ik mezelf voor. Want mijn lieve Bonnie presteerde het een keer om met de poot omhoog over de kop van een duitse herder te plassen.![]()
En Maggie markeert ook als een gek. Ze heeft na enig experimenteren een modus gevonden om haar gehandicapte poot omhoog te houden en zichzelf met drie poten in balans te houden zodat ze haar markeringsgewoonte niet hoeft op te geven.
Volgens mij is het een Roemeense gewoonte van teven om met de poot omhoog te gaan.
Ik wist de eerste keren niet wat ik zag zo hoog als zij haar poot krijgt en hoe vaak ze per wandeling wenst te markeren.
En dan natuurlijk ook dat poten schrapen als ze klaar is. Het lijkt er nu soms op alsof Shib en zij een wedstrijdje doen wie het meest over de ander heen kan schrapen.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
O ja, dat poten schrapen... heel herkenbaar. Helaas lukt het Maggie niet meer. Toen ze het laatst weer probeerde, duvelde de stumper op d'r neus. Met drie poten wordt het toch lastiger.Shibby schreef:Malou de Roemeen kan er ook wat van.kipo schreef:Nou, Spaanse teven kunnen er ook wat van. Aura markeert bijna evenveel als Pol (aka hitsige harrie) en Linda begint nu langzasmasn ook steeds vaker een poot op te tillen.lieke schreef:![]()
Ik wist de eerste keren niet wat ik zag zo hoog als zij haar poot krijgt en hoe vaak ze per wandeling wenst te markeren.![]()
En dan natuurlijk ook dat poten schrapen als ze klaar is. Het lijkt er nu soms op alsof Shib en zij een wedstrijdje doen wie het meest over de ander heen kan schrapen.
Volgende week krijgt ze haar brace. Misschien lukt het haar daarmee.

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Shibby schreef:Vorig jaar kwam er iemand mijn huis bezichtigen in verband met mogelijke woningruil. Ik gaf hem een rondleiding door het huis en maakte op een gegeven moment ook de lamp op de slaapkamer aan...Waar Shib zijn Dekentje op bed had getrokken en vol op dat ding aan het rijden was.
De ogen van die jongen![]()
![]()
![]()
![]()
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Maeve schreef:Shibby schreef:Vorig jaar kwam er iemand mijn huis bezichtigen in verband met mogelijke woningruil. Ik gaf hem een rondleiding door het huis en maakte op een gegeven moment ook de lamp op de slaapkamer aan...Waar Shib zijn Dekentje op bed had getrokken en vol op dat ding aan het rijden was.
De ogen van die jongen![]()
![]()
![]()
![]()
Shib kent geen schaamte, laten we het daar maar op houden.![]()
Soortement alternatieve Best Little Whorehouse in Texas.