Als ik op het advies af ga dat op deze site staat moet ik maat 3 hebben. Wat is jullie idee hierover? Is dat echt groot genoeg?
http://www.witjesverzendhuis.com/bench- ... s-pvc-lade
Moderator: moderatorteam
Judith schreef:Wat onwijs leuk!!
Wat voor kleur, waar van daan? Foto?
Antwoord op je vraag:
Ik zou bijna denken dat een maat 2 ook nog wel past. Een maat 3 past zeker
Een middenslag wordt maximaal 45cm hoog toch?
Gefeliciteerd!MarionG schreef:Jaaaa zo leuk en spannend! Uit Duitsland, heb via fb iemand gevonden die daar ook een pup vandaan heeft en toevallig was er toen net een nestje in de maak![]()
We moeten er wel een aardig eindje voor rijden maar dat hebben we er wel voor over. Zaterdag gaan we kijken naar de grootste jongen van het nest. Dan is 'ie 7 weken oud. Met 10 weken mogen we hem dan ophalen.
Ik ga straks even kijken hoe ik een foto moet plaatsen, ik heb geen idee namelijk...
Nou dan moet een maat 3 dus wel ok zijn dus.
Ja dat weet ik. Ik heb hier met de dierenarts gesproken en die zag er geen kwaad in...Marjoleine schreef:Gefeliciteerd!MarionG schreef:Jaaaa zo leuk en spannend! Uit Duitsland, heb via fb iemand gevonden die daar ook een pup vandaan heeft en toevallig was er toen net een nestje in de maak![]()
We moeten er wel een aardig eindje voor rijden maar dat hebben we er wel voor over. Zaterdag gaan we kijken naar de grootste jongen van het nest. Dan is 'ie 7 weken oud. Met 10 weken mogen we hem dan ophalen.
Ik ga straks even kijken hoe ik een foto moet plaatsen, ik heb geen idee namelijk...
Nou dan moet een maat 3 dus wel ok zijn dus.
Maar ehm, uit Duitsland en ophalen op week 10? Je weet dat dat niet mag?
Het maakt mij niks uit maar ik zou er wel rekening mee houden.
Daar heb je helemaal gelijk in.Marjoleine schreef:Ik ook niet maar het is tegen de wet.
Dat is het punt.
Machie schreef:Lekker ophalenEr mag wel meer niet....
Ik zou ook voor een M gaan. Mijn hondje van 42 cm heeft ook een M en daar past ze lekker languit in op wedstrijddagen en dat vind ik altijd fijn. Liever wat te ruim dan te klein