Zoals deze:Nanna schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het aantal incidenten in Duitsland met dit type hond.
Als dat nagenoeg nul is dan kan dat systeem gewoon onverkort overgenomen worden.
Ik zou zeggen weg met de vchthond uit het straatbeeld en voor de rest van de honden geldt: als je problemen veroorzaakt mag de baas zwaar dokken of het gevang in.
Verder vind ik de topictitel wat apart. Net alsof alle vechthonden ter plekke afgemaakt moeten worden. Dat hoeft nou ook weer niet. Ik zou zeggen maak de boel maar onklaar middels castratie en verplicht muilkorf- en aanlijnplicht net zolang tot de boel is uitgestorven.
Er zijn gewoon veel teveel eigenaren die absoluut niet verantwoordelijk met dit type hond om kunnen gaan.
Kwam gisteren ook een idioot tegen me vijf losse pitbulls. Ik zag iedereen al rennen. Dat moet gewoon afgelopen zijn.
Het zal denk ik ook een stuk schelen in de hondenhaat in NL want ik ken talloze mensen die NIETS van dit type hond moeten hebben. Die er echt bang voor zijn.
En het is toch te zot voor woorden dat je van links naar rechts moet vliegen omdat de een of andere mongool reg hep om Killa er op na te houden
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0840875537
Je weerloze baby gebruiken om een punt te maken
Ik vind trouwens dat je dit met geen enkele hond zou moeten willen doen