Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voorjaarsvakantieplannen

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2

Voorjaarsvakantieplannen

Ongelezen bericht door Paisley »

Ik ben gek op meerdaagse wandeltochtjes en daarbij wildkamperen. En nu vandaag weer lente kriebels op kwamen, kon ik het niet laten om mn uitrusting aan te vullen met een donzen slaapzak, wat de hele mikmak geschikt maakt tot -5 graden

Ik heb er dus zin in om me in de voorjaarsvakantie weer te storten op een wandelroute van minimaal 100 km met de hondjes :cheer:

Ik heb nu de Mullerthal trail in Luxemburg op het lijstje. De hexenstieg in het Harz heb ik in de herfstvakantie enorm van genoten. Ik zoek iets soortgelijks.

Heeft iemand nog andere tips? Het liefst binnen 5 uur rijden vanaf noord nederland.
Afbeelding
80564M

Re: Voorjaarsvakantieplannen

Ongelezen bericht door 80564M »

Moezel/Saarland? In mijn boekje (Op pad met rugzak en tent) staat een tocht van Perl/Schengen naar Saarburg. Volgens mij is die prachtig. Totaal 64 km over 4 dagen. Als je gedetailleerde informatie wil geef je maar een gil.
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Heerlijk vooruitzicht!
De trail in Luxemburg staat ook op mijn verlanglijstje. Wat ik er van gezien heb is het heel mooi. Vorige zomer heb ik in de Eifel een dag een stuk van een trail gelopen. Dat was ook een mooi en heerlijk rustig en mooi gebied.
Laatst gewijzigd door Maartje op 29 jan 2017 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Paisley
Zeer actief

Marion. schreef:Moezel/Saarland? In mijn boekje (Op pad met rugzak en tent) staat een tocht van Perl/Schengen naar Saarburg. Volgens mij is die prachtig. Totaal 64 km over 4 dagen. Als je gedetailleerde informatie wil geef je maar een gil.

* GIL * :mrgreen:

maar ik ga ook ff googlen, thx!
Afbeelding
Paisley
Zeer actief

Maartje schreef:Heerlijk vooruitzicht!
De trail in Luxemburg staat ook op mijn verlanglijstje. Wat ik er van gezien heb is het heel mooi. Vorige zomer heb ik in de Eifel een dag een stuk van een trail gelopen. Dat was ook een mooi en heerlijk rustig en mooi gebied.
Weet je welke trail dat was?
Al ben ik geneigd om wat anders te zoeken omdat ik de Eifel redelijk goed ken. Niet voor lange wandeltochten maar ben er op de motor vaak geweest. Afgelopen voorjaar nog in de omgeving van Heimbach/Rurberg. Maar het is wel heel mooi daar!
Afbeelding
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Paisley schreef:
Maartje schreef:Heerlijk vooruitzicht!
Weet je welke trail dat was?
Al ben ik geneigd om wat anders te zoeken omdat ik de Eifel redelijk goed ken. Niet voor lange wandeltochten maar ben er op de motor vaak geweest. Afgelopen voorjaar nog in de omgeving van Heimbach/Rurberg. Maar het is wel heel mooi daar!

Wij zaten in het Wiedtal. Ik kan wandeltocht zo snel niet vinden. Maar het was een mooie dag, ik was aan het wandelen en kwam afwijkende markeringen tegen en ben ze gaan volgen over hele mooie eenmanspaadjes. En na een paar uur met de GPS en een kaart zelf een route terug gezocht :D
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Evertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix

Ongelezen bericht door Evertje »

Oh de mullertaltrail heb ik een jaar of vijf geleden met Evert en m'n zusje gelopen. Al zaten wij in trekkershutten ipv een tentje.
Hele mooie tocht!
Paisley
Zeer actief

Evertje schreef:Oh de mullertaltrail heb ik een jaar of vijf geleden met Evert en m'n zusje gelopen. Al zaten wij in trekkershutten ipv een tentje.
Hele mooie tocht!
OK goed te horen! Lijkt me ook een hele mooie route
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”