Door de tijd heen, zeker nu met mijn partner liepen we wel eens tegen dingen aan. Wel gaan, niet gaan, naar een dierenarts dan hé.
Er waren gevallen waarbij ik dacht, even nog aanzien. Terwijl mijn partner eigenlijk al bij een da had willen zitten.
Als ik denk, hmmm dit is écht niet ok. Dan verdorie, blijkt het ook écht niet ok helaas.
Maar vandeweek liep die lullo op drie poten. Kijken naar de poot was moeilijk. Tot bijna niet mogelijk
Volgende dag aankijken.
Meneer nog steeds op 3 poten,
Tot ik op de ochtendwandeling terug dacht aan andere gevallen van de andere honden. Korte lijn, rustig laten lopen, rechtlijnig etc. etc.
De dag erna werd het lopen ook steeds normaler, en zijn gedragingen (druk doen) ook.
Heb wel mijn werktijden aangepast, omdat het me niet lekker zat, maar ik zat dus in dubio om naar de da te gaan of niet.
Nu zijn we drie dagen verder en ben ik eerlijk gezegd blij dat ik niet zomaar naar de da ben gerend.
Zuchten, kreunen, mij aankijken, op drie poten naar me toe komen en dan in een vloeiende beweging de bank op springen, en met een zucht van kommer en kwel zich tegen mij aan nestelen
Toen ik hem op vier poten zag lopen had ik zoiets.. het zal wel meevallen. Mijn vriend apte, hij loopt nog niet goed hoor, DA?
Hoe snel gaan jullie naar een dierenarts?
Ik bagatelliseer overigens niet hoop ik, want in mijn eigen geval ben ik ook wel naar een da gegaan terwijl anderen dat niet snapten, maar toen bleek er wel degelijk iets mis met mijn hond waar niets aan te zien of te merken was.
Maar in andere gevallen zoals nu met het manken zit ik wel even op het randje van na laten kijken of niet.. en hoe lang wacht je dan..