Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

En ik riep nog zo, doet hij niets?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

En ik riep nog zo, doet hij niets?

Ongelezen bericht door Antonetta »

Ik ben net vogels wezen fotograferen in het bos bij mij achter het huis. Zie ik een vrouw aan komen met een erg grote hond, volgens zeggen een mastino. Ik roep nog omdat ik zag dat de vrouw grote moeite had om de hond de baas te kunnen, doet hij niets? Nee, roept ze terug, het is een grote puber. Het volgende moment lig ik languit met de grote puber boven op mij. Het koste de vrouw moeite om de hond van mij af en mee te krijgen, de sneeuw maakte het er niet makkelijker op. Ze verontschuldigde zich tich keer en vroeg of alles goed met mij was, gelukkig wel. Mijn camera heeft het overleeft, ik heb alleen een paar blauwe tandafdrukjes in mijn arm staan.
Ik moest eigenlijk wel lachen om het voorval, het zal er wel hilarisch hebben uit gezien ik met die hond boven op mij. Wel hoop ik de vrouw met hond nooit tegen te komen als ik Balou bij mij heb, al zal de hond alleen maar willen spelen.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
S@ndr@
Zeer actief

Re: En ik riep nog zo, doet hij niets?

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Blauwe tandafdrukjes, en een dame die nu al worstelt met een grote hond, dat wordt een herplaatser ( over een tijdje) ben ik bang..en zo niet een flink probleem, heb je een foto van hem :engel:
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

zo ben ik een week of 2 geleden ook gebeten; ik heb de hond wel een ferme optater gegeven (baasje stond er immers bij en keer er naar)
een DH van 8 maanden en het was hun eerste 'echte' hond :ugh: gelukkig voor mij nu was de hond nog niet zelfzeker genoeg om daadwerkelijk te bijten en bleef het ook bij gewoon blauwe plekken; een volgend slachtoffer (en dat zie je zo aankomen dat dat zal gebeuren) zal minder gelukkig zijn;

ik hoop dat de hond op een goede plaats terecht komt en niet gewoon de handel in verdwijnt. Maar ik vrees voor de hond dat die hem ook geen rooskleurige toekomst te wachten staat :ugh:
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Serieus? Ik vind een bijtende Mastino enorm zorgelijk. Vind het namelijk helemaal niks voor het ras om de bek er op te zetten. Als hij je omver had gelopen en je dood had gelikt had ik het wel hilarisch gevonden, maar ik zou hier absoluut niet vrolijk van worden.
Gr. Aniek

Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Klinkt ook niet goed ik krijg gelijk het idee dat hij wilde dat je niet bewoog en dat is echt niet oke
Afbeelding
wolvster
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door wolvster »

Budkes schreef:Serieus? Ik vind een bijtende Mastino enorm zorgelijk. Vind het namelijk helemaal niks voor het ras om de bek er op te zetten. Als hij je omver had gelopen en je dood had gelikt had ik het wel hilarisch gevonden, maar ik zou hier absoluut niet vrolijk van worden.
Nou dat dus.
Een hysterisch, neurotische herder verwacht je het nog van.
Maar een mastino? Eh...
Daar zou ik niet om kunnen lachen denk ik.
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

De hond was echt een niet luisterende puber, hij sprong tegen mij aan waardoor ik om ging en die vreemde vrouw lang uit in de sneeuw vond hij helemaal leuk. Ik heb van het bijten ook niets gemerkt maar omdat hij mijn hand ook in zijn bek had ga ik er van uit dat de blauwe plekjes op mijn arm tandafdrukjes zijn. Ik denk dus niet dat hij kwaad in zin had maar natuurlijk mag dit niet gebeuren. Deze mensen hadden hier voor twee
labradors die zijn gewoon oud bij ze geworden. Ik denk dan ook niet dat ze de hond weg doen, wel kan het geen kwaad om met hem naar een goede gehoorzaamheid cursus te gaan luisteren doet hij helemaal niet.
Afbeelding.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Antonetta schreef:De hond was echt een niet luisterende puber, hij sprong tegen mij aan waardoor ik om ging en die vreemde vrouw lang uit in de sneeuw vond hij helemaal leuk. Ik heb van het bijten ook niets gemerkt maar omdat hij mijn hand ook in zijn bek had ga ik er van uit dat de blauwe plekjes op mijn arm tandafdrukjes zijn. Ik denk dus niet dat hij kwaad in zin had maar natuurlijk mag dit niet gebeuren. Deze mensen hadden hier voor twee
labradors die zijn gewoon oud bij ze geworden. Ik denk dan ook niet dat ze de hond weg doen, wel kan het geen kwaad om met hem naar een goede gehoorzaamheid cursus te gaan luisteren doet hij helemaal niet.
als een hond al zo zwaar is dan is zo`n cursus geen sinecure hoor, dat is heel erg hard werken dan
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Die had een paar flinke knallen voor zijn domme kop gehad en het hele vloekalfabet . Baasje ook trouwens.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Antonetta
Zeer actief

Het blijkt niet om een mastino maar om een bullmastiff te gaan.
Afbeelding.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”