laeken schreef:Tamara/Bayko schreef:laeken schreef:Ik gun haar dat zo erg dat ik soms denk fuck it! Ik geef haar dat kleine puppy waar ze zo naar snakt...
Want als ik haar een dwerpoedel of teckel of York pupje zou geven van 8 weken dan speelt ze daar dus wel de hele dag mee....en dat doet ze later dan nog steeds met dat hondje als het maat gelijkwaardig is aan haar of zwakker.

Wat houdt je tegen?
Het feit dat ik niks met pups heb en eigenlijk al helemaal geen dwerghondje van een fokker wil. Als er ooit hier op het forum een nestje dwerghonden komt ter herplaatsing....en er zit een reutje bij dat me aanspreekt....
Maar het erge is dat ik er niks speciaals voor ga doen. Bas wordt de moeder en ik ga gewoon weg etc en wandelen. Mag heus in de jas maar echt een pup opvoeden van a tot z doe ik niet meer. Pup is meteen hondje 2 dan en met Bas is hij nooit alleen etc
zo is het met mijn dames ook geweest, die kwamen bij een al aanwezige hond, ik heb vrij weinig aan opvoeding gedaan hoor.
Dat gaat eigenlijk vrij gemakkelijk.
Het was voor mij iig geen belemmering.
Je roept de 1 en de ander komt vanzelf mee.
Al zal dat met een teckel natuurlijk minder simpel zijn als dat ik het nu voorstel
On-topic:"
wij hebben een mandje met speelgoedjes, ballen,kongs, piepkippen, wubba's, afgekloven knuffelbeesten enz. Ze spelen er in hun uppie mee maar ook dagen ze elkaar ermee uit, met knuffel in bek naar de ander lopen en dan trekspelletjes spelen en achter elkaar aan.
Ik geniet er van en ze kunnen elkaar zo uren vermaken samen.
We hebben een mand van 60 cm, een grote bench en een dik kussen maar ze mogen op de bank en stoel en bed ook liggen.
We gaan nog een mand op maat maken van hout.
Ik heb voor beide een rogz tuigje
voor beide een halfcheck met leren politielijn eraan
beide een jachtlijntje.
2 flexi's
een speurlijn van 10m
een heupgordel voor aanlijnwandelingen waarbij ik toch wil kunnen fotograferen.
en dan nog wat losse oude lijntjes en halsbanden van honden uit het verleden.
Ik wil altijd wel meer maar ik gebruik het gewoon niet dus dat zou zonde zijn van het geld.
Al wil ik voor het speuren nog wel op zoek naar een comfortabeler tuig.