Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Willempje ziek
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Willempje ziek
Fijn dat het beter gaat.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Jumbone: niet geschikt voor honden van minder dan 25 kg of puppy’s jonger dan 9 maanden. Hup de kelder weer in
Nooit van gehoord trouwens, is dat gemaakt van bot? Als een van de honden hier een kotst doe ik daar niks aan. Wel een paar uur wachten en een klein beetje gewoon voer geven om te kijken of het erin blijft. Ik heb trouwens net als sirene altijd een pot Psyllium in huis, heeft meer dan eens zijn dienst bewezen. Fijn dat Willempje weer beter is.
Nooit van gehoord trouwens, is dat gemaakt van bot? Als een van de honden hier een kotst doe ik daar niks aan. Wel een paar uur wachten en een klein beetje gewoon voer geven om te kijken of het erin blijft. Ik heb trouwens net als sirene altijd een pot Psyllium in huis, heeft meer dan eens zijn dienst bewezen. Fijn dat Willempje weer beter is.

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Gelukkig is het mannetje weer wat beter
Ik geef in principe altijd hun eigen eten omdat ze dat gewend zijn, alleen dan wat minder (desnoods meerdere kleinere porties).
Als ze echt alles eruit gooien, dan wordt het kippenbouillon, maar in mijn herinnering heb ik dat maar 1 keer hoeven doen met Kaya.
Ik geef in principe altijd hun eigen eten omdat ze dat gewend zijn, alleen dan wat minder (desnoods meerdere kleinere porties).
Als ze echt alles eruit gooien, dan wordt het kippenbouillon, maar in mijn herinnering heb ik dat maar 1 keer hoeven doen met Kaya.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Eten en water blijft nu binnen en hij is ook weer vrolijk. Ik doe vandaag gewoon vaker beetjes vlees met wat warm water.
Waar haal je dat psylidinges? Google gaf geen antwoord
Jumbone is geen bot. Het is een heeeel groot beloningssnoepje
Jumbone is geen bot. Het is een heeeel groot beloningssnoepje

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Als de maag van Vusi een beetje in de war is (rommelen, gras eten, geen eten willen) dan geef ik haar een beetje gekookte kippenborst met een lepel yoghurt erover
Willem is misschien alweer de oude?
Willem is misschien alweer de oude?
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Reformwinkel of de da. De pot die ik hier heb is gewoon van dr. vogel.M@scha schreef:

- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Hier ook Juso Psylliumvezels van Jacob Hooy, gewoon van de natuurvoedingswinkel.
Fijn dat het weer beter gaat.
Fijn dat het weer beter gaat.
- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
Gelukkig dat het beter gaat met Willem. Bij Raven is een opgegeten stukje tak haar als pup bijna fataal geworden, dus ik schrik altijd als ik zoiets lees
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Mens laat me niet zo schrikken met je Willem is ziek!
Eten (jumbone troep) die verkeerd valt is natuurlijk sneu maar ach dat gebeurt gewoon wel eens. Ik doe daar zelf nooit bijzonder over. Geef gewoon eten zoals ik dat altijd doe en meestal blijft het bij 1x kotsen en ff wat buikpijn en binnen een dag is het weer over. Pas als het langer duurt zou ik minder/anders gaan voeren enzo.
- dagmar88
- Zeer actief
M@scha schreef:Ik denk dat ik hem voordat ik ga slapen een halve portie vlees geef zodat hij niet weer misselijk wordt maar dan van zijn lege maag.
Gelukkig heb ik pas een paar weken honden. Mijn god alsof ik nog nooit een hond van dichtbij heb gezien! Dan blijft het forum toch fijn om even te sjekken!
Dank!
Hier hebben de pups ondanks "schone" ontlasting ook regelmatig een mindere dag gehad door uit de tuin vreten. Takjes, onrijpe vruchten etc.
Bij de nieuwe bazen hebben ze er af en toe ook nog last van gehad.
Jaapje kan nu echt alles hebben (ook smerige kleurstof pedigree snoep), dus denk dat het gewoon een fase is geweest waarin hun darmen op nieuwe dingen reageerden.
- dagmar88
- Zeer actief
Tamara81 schreef:Heb laatst Keuringsdienst v Waarde over botjes gezien. No way dat ik ooit nog een runderhuidbotje ga geven.Nanna schreef:Ze kunnen er hier ook niet tegen.
Ik heb laatst een filmpje gezien over hoe die bottenzooi gemaakt wordt en ik pas verder.
Als ik ze wil belonen krijgen ze een verse kippenvleugel.
Ik houd het nu bij konijnenoren pens bullenpee(ni)s.
Maar Jumbone is geen bot, zoals Mascha al zei.
- EllaBellaah
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Arme Willumpie, gelukkig is hij weer wat opgeknapt. Psyllium hebben ze bij de dierenwinkel in Kranenbrug, ik geef dat spul aan m'n paard, heb er geen ervaring mee bij honden. Ik wil je best een keer een klein beetje geven om te proberen als we een keer gaan wandelen.
Groetjes Ella & Cooper