Hebben de speurhonden al een duidelijk spoor opgepikt?
Wat een nachtmerrie dit hele verhaal.

Moderator: moderatorteam
D'r zijn meerdere zuidwolde:)Shibby schreef:Met gemak. Bij mij in het dorp is nu een hond gezien die er al zeker 20 kilometer op heeft zitten.sanne86 schreef:ehm het is 13 kmhewi schreef:Van Zuidwolde naar aduard lijkt me voor geen enkele hond te doen. Dat ligt echt heel ver verderop.de meeste honden die ik ken kunnen die afstand wel lopen
Ben ook actief mee aan het zoeken, maar het is tot nog toe erg lastig om het beestje goed te zien en uberhaupt te volgen, want hij is zó bank
Hoop dat Kayla snel gevonden is!
Bedankt voor het meedenken!Inge schreef:Appingedam is best een eind weg van Zuidwolde of niet?
Seppe woont met zijn nieuwe baas in Finsterwolde, heeft het zin om hem de vermissing door te geven of ligt dat geheel niet in de buurt?
wat ik tot nu toe weet niet, wel weer een duidelijke zichtmelding geweest!yodi schreef:Nog niet weer thuis?
Ik denk dat manuma heel goed weet wat wioa isNanna schreef:Waar is onze angel.Manuma schreef:Wioa?
Ja, ik vind het ook een rare naam, maar toe maar.
Jemig wat triest zegsanne86 schreef:Nou laat ik er maar niet teveel op ingaan.,.. het is en blijft internet![]()
Ik heb mij afgelopen week meerdere malen enorm verbaasd over mensen.... je zou denken dat iedereen maar 1 doel heeft; De hond veilig warm binnen, maar blijkbaar spelen er ook andere belangen mee ego's enzo![]()
Concurrentie tussen zoekgroepen en alles... pfff ontzettend jammer én ook heel erg verdrietig
ik ben er iig niet meer bij betrokken en mocht er ooit in de buurt weer een hond vermist zijn.....
dan ga ik níet in een zoekgroep
Ooit ontstaan toen een hond met de naam Angel vermist was. En daarna uit de klauwen gelopen en een stichting geworden. Zo simpel eigenlijkNanna schreef:Waar is onze angel.Manuma schreef:Wioa?
Ja, ik vind het ook een rare naam, maar toe maar.