Maar er zijn al wel voorzichtige plannen om te gaan samenwonen in 2017 en dat houdt 3 extra honden in

Moderator: moderatorteam
3 extra!kloesje schreef:Er zijn geen plannen voor een hond erbij in 2017.
Maar er zijn al wel voorzichtige plannen om te gaan samenwonen in 2017 en dat houdt 3 extra honden in
Valt meeBrindlecardi schreef:3 extra!kloesje schreef:Er zijn geen plannen voor een hond erbij in 2017.
Maar er zijn al wel voorzichtige plannen om te gaan samenwonen in 2017 en dat houdt 3 extra honden indat zal een drukke boel worden. Leuk
Ah wat leuk!kloesje schreef:Valt meeBrindlecardi schreef:3 extra!kloesje schreef:Er zijn geen plannen voor een hond erbij in 2017.
Maar er zijn al wel voorzichtige plannen om te gaan samenwonen in 2017 en dat houdt 3 extra honden indat zal een drukke boel worden. Leuk
In huis is het niet veel drukker, gezien zijn honden grotendeels in de kennel gehouden worden.
Enkel met uitlaten is het drukker, maar meeste honden kunnen tegelijk mee
ga dat topic dan weer leven inblazen verdorie!ChantalTY schreef:Ein-de-lijk is Yara loops, en de afgelopen dagen gedekt. Hopelijk zit er begin maart een pupje voor mij bij !!
Scherp van je! Klopt inderdaad. Ik lijk toch steeds weer bij de Zweden uit te komenunder the red sky schreef:Leuk vooruitzicht Manon, een Duits-Zweedse combinatie?
Als je -veel- geduld hebt en ze de testen (knieën e.d.) goed doorkomt, wil ik eigenlijk een nestje van het Sofi'tje doen over een dik jaarRebble schreef:Maar een leuke kruising met een no nonsens karakter vind ik ook prima. We zien wel, voorlopig is m'n meisje er nog