Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Retromops, ervaringen?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Re: Retromops, ervaringen?

Ongelezen bericht door wilma23 »

Marjoleine schreef:
Marike1996 schreef:
Marjoleine schreef:Ik zou een kruising beagle eigenlijk wel een risico vinden vanwege de beagle.
Ik heb niets tegen kruisingen hoor, mits goed gedaan en de ouders goed gekozen maar een beagle?
Mag ik vragen waarom?
Wij zijn nog erg zoekende namelijk en dachten dat we een goede keus hadden gemaakt met de mopshond, maar nu beginnen we wel te twijfelen.. Kruisingen vind ik vrij tricky..
Waarom de beagle niet? Omdat ik ze niet de makkelijkste vind en in de F1 (eerste generatie) zie je dat vaak nog behoorlijk sterk
:engel:
http://www.pets4homes.co.uk/classifieds ... pridd.html

Lilly is a nice sweet caring girl who needs a family who will give her lots of attention. we have found it difficult keeping Lilly because she wants to be the center of attention all the time but we have 3 other dogs... she has a big appetite and loves rough play so we wouldn't recommend her being with a family with young children she also likes to climb.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2

Re: Retromops, ervaringen?

Ongelezen bericht door Paisley »

wilma23 schreef:Die kruising is hier enorm popular en ze noemen het een puggle.
ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet de mooiste kruising vind soms zijn ze schattig maar vaak ook heel ugly.

http://www.pets4homes.co.uk/pets4homes/ ... eed=Puggle
Jap, mijn zus heeft ook een kruising kortsnuit x normaal. In dit geval een franse bull x boerenfox
Ja, alles doet t. Een redelijk neus en niet de problemen die een kortsnuit vaak wel hebben. Maar gut wat is ze lelijk :LOL:
(maar ook gezond en t is een schat dus los van dr onooglijkheid is t een topbeest)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”