Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoeveel advocaat geven.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Re: Hoeveel advocaat geven.

Ongelezen bericht door Pemba »

Hier kleintjes van 8 en 10 kilo maar die vliegen nog steeds blaffend overeind na 2 theelepels.
Terwijl ik aan ze zie dat ze eigenlijk willen slapen.
Afbeelding
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Pemba schreef:Hier kleintjes van 8 en 10 kilo maar die vliegen nog steeds blaffend overeind na 2 theelepels.
Terwijl ik aan ze zie dat ze eigenlijk willen slapen.
Theelepeltjes zijn ook wel erg klein?
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Truus 2 eetlepels maar merkte niets aan haar, ik was haar aan het lokken en toen at Madam haar bakje advocaat leeg :oohja: die hoefde dat helemaal niet te hebben. :mrgreen:

Nu net met wat smuldier zit er nog een eetlepel in bij Truus en ze ligt wel op haar gemakkie achter de bank.
Truus is 10 kilo en Madam 6 kilo
Afbeelding
Jonas26
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jonas26 »

Ik was erop voorbereid dat Muts misschien erg angstig zou zijn en had advocaat in huis gehaald, ze heeft net een borreltje op voor de lekker :mrgreen:
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Al zijn die twee hier niet bang, heb ik ze toch maar wat advocaat gegeven. Bij Elco moet er echt slagroom bij, Gait lust het ook puur. Elco heeft nu in totaal 1 eetlepel gehad, Gait half zoveel.
Elco moest net wel even blaffen tegen iemand die over de staat ipv over de stoep liep. Heb hem even opgetild om te kijken naar de fontein die af ging een waarvan het schijnsel ook een beetje spannend bleek voor Elco.
Half uurtje geleden heb ik ze even in de tuin laten plassen. Nou ja, Gait dan, Elco deed niets. En natuurlijk net op dat moment een knal waar we alle drie van schrokken. Ze keken gelukkig allebei heel snel naar mij, ik herstelde snel en vooral Gait had toen al zoiets van: oké, niets aan de hand, ik ga even plassen. Elco had er iets meer moeite mee, maar herstelde op zich ook goed. Hij wilde alleen graag naar binnen zonder te plassen. Nou, prima
jores
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door jores »

Onze Lanci voor het eerst in 11 jaar bang, die is aan de baileys gegaan, 2x een bodem van zijn eetbak, hij zal wel een kater hebben :mann:
groetjes Annemie

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding

http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Xella
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Xella »

Nanna schreef:Ik geef tokkelroom met slagroom aan Glenn, dat is lekker zoet en dat lust ie graag. Hij heeft al een kwart fles op :LOL: Nou ja, als Schot moet ie daar tegen kunnen. :mrgreen:
Ik doe niet aan dat geneuzel met dessertlepeltjes; gewoon kwakken met die handel. Bezopen het nieuwe jaar in.
Voor die ene keer per jaar moet dat kunnen hoor.
En hij heeft echt extreme angst, maar als ie in de lorem is, is ie dat vergeten ;-)
Ik durfde het al niet te schrijven na alle antwoorden hier, ik kwak ook gewoon wat de bak in.
Groetjes Marjon en een poot van,Xella,,Unoxi,Izzie,Lette
Afbeelding
www.ankafaxxes.be
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Xella schreef:
Nanna schreef:Ik geef tokkelroom met slagroom aan Glenn, dat is lekker zoet en dat lust ie graag. Hij heeft al een kwart fles op :LOL: Nou ja, als Schot moet ie daar tegen kunnen. :mrgreen:
Ik doe niet aan dat geneuzel met dessertlepeltjes; gewoon kwakken met die handel. Bezopen het nieuwe jaar in.
Voor die ene keer per jaar moet dat kunnen hoor.
En hij heeft echt extreme angst, maar als ie in de lorem is, is ie dat vergeten ;-)
Ik durfde het al niet te schrijven na alle antwoorden hier, ik kwak ook gewoon wat de bak in.
Ik ook hoor. Cayuga was ook doodsbang, die is dus mooi dronken het nieuwe jaar in gegaan vorig jaar. In plaats van onbenaderbaar te bibberen en kwijlen van angst, vrolijk op de tafel springen om een appelflap te verschalken :lol1:

En nee, dat heb ik niet van napraten op een forum. Dat deed mijn vader al met onze honden vroeger. Ik ken ook een DA die het zijn eigen hondje ook geeft. Want, inderdaad, benzo's moeten óók worden afgebroken door de lever, en réken maar dat die minstens net zo'n aanslag zijn voor de lever als alcohol.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Familie van mij had een boef die zichzelf dus gespiest heeft op een hek zoveel paniek. Gelukkig heeft ie t gered en de jaren erop heeft ie elk jaar een borrelglas jenever gehad. Hij snurkte vrolijk door t vuurwerk heen ...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”