Hoe groot is dat kastje?
Zou een oud washandje wellicht een mooie maat zijn? Dan wel zorgen dat het goed dicht kan, combinatie van knoopjes en klittenband of zoiets.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
GPS vast maken aan tuig/halsband
Moderator: moderatorteam
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
- nachtvlinder
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Mengelmoes, kwart stabij
- Aantal honden: 1
Re: GPS vast maken aan tuig/halsband
Wij maken hem met dat klemmetje wel altijd vast aan de halsband. In 9 maanden 1x afgegaan door ruig spelen met een andere
hond. Verder nog nooit losgegaan.
hond. Verder nog nooit losgegaan.
-
- Zeer actief
Jetski
Wij hebben dezelfde, en dachten in het begin hetzelfde, maar als je m op de goede manier vastklikt blijft ie echt heel goed vastzitten.
Onze hond heeft m afgelopen zomer tijdens de vakantie omgehad. Er mee gezwommen, door struiken gerend enz...
Voordeel als je m verliest als ie aanstaat is dat je m altijd weer terugvindt
Onze hond heeft m afgelopen zomer tijdens de vakantie omgehad. Er mee gezwommen, door struiken gerend enz...
Voordeel als je m verliest als ie aanstaat is dat je m altijd weer terugvindt

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: GPS vast maken aan tuig/halsband
Tuigjes van Ruffwear hebben een klein zakje bovenop waar een penning in kan. Misschien past het kastje daarin?
-
- Zeer actief
Jetski
Heb het even geprobeerd, maar het zakje is net te klein om hem goed te kunnen sluiten als de tracker er in zit..Johnny Jones schreef:Tuigjes van Ruffwear hebben een klein zakje bovenop waar een penning in kan. Misschien past het kastje daarin?
-
- Zeer actief
Jetski
Onze ervaring is dat ie wel redelijk nauwkeurig is, maar dit hangt af vd gps ontvangst. Op live tracking functie is het redelijk nauwkeurig..Maya en Pluto schreef:Ok, misschien gaat ie minder snel los dan ik dacht. Ik ben niet zo benauwd dat ik het kastje kwijt raak, maar wel de hond. Zul je altijd zien dat ie net de kuierlatten neemt als de GPS eraf is....
Ik vind het kastje best groot en zwaar voor aan de halsband, vandaar dat ik hem aan zijn tuig vastmaak. Midden bovenop de rug leek me wel handig maar daar is tussen de banden in maar net genoeg ruimte voor die klem.
Zal me in het nieuwe jaar eens creatief uit gaan leven !
Hoe precies is deze GPS bij jullie ? Heb wat lopen testen en hij is in de wijk nogal eens de weg kwijt, zit de hond naast me en geeft de app aan dat de hond 5 straten verder zou zitten.