Niet de mooiste foto, was mijn camera vergeten.
Moderator: moderatorteam
Dan noem je haar toch gewoon "Tara", lijkt er wat op maar dan makkelijk uit te sprekengonnie schreef:Ze heet nu nog Chiara, maar ik weet niet of ik haar zo blijf noemen. Niet uit te spreken.
metav schreef:Wat een leukerd zeg ik ga als ik van de zomer in het schollebos loop eens kijken of ik jou en haar zie
Dat is een goed idee. Even met Gerard over hebben.Charlie schreef:Dan noem je haar toch gewoon "Tara", lijkt er wat op maar dan makkelijk uit te sprekengonnie schreef:Ze heet nu nog Chiara, maar ik weet niet of ik haar zo blijf noemen. Niet uit te spreken.
Nanna schreef:Of Sjara. Hier loopt een Rottweiler die Chiara heet maar die roepen ze gewoon als Sjara.gonnie schreef:Dat is een goed idee. Even met Gerard over hebben.Charlie schreef:Dan noem je haar toch gewoon "Tara", lijkt er wat op maar dan makkelijk uit te sprekengonnie schreef:Ze heet nu nog Chiara, maar ik weet niet of ik haar zo blijf noemen. Niet uit te spreken.
Ja, en dat vind ik ineens heel erg eng.Bishy schreef:Heerlijk vooruitzicht, straks weer wandelen mét hond

Het vertekend wel wat. Ik vond de pups op de foto's van de fokker ook erg groot lijken, maar toen ik er was vond ik haar ineens erg klein. Hahaha.Budkes schreef:Wat een knapperd.![]()
En mss vertekend de foto maar ze ziet er helemaal niet kwetsbaar en fragiel uit. Het lijkt juist een stevig ding op de foto met een paar beste poten.![]()
Ze glanst prachtig.
Weet ik nog niet, de stamboom moet nog naar de PSK of zo, Pinscher Schnauzerclub,alinelaila schreef:Dat is ook sneller gegaan dan verwacht? Leuk hoor! Ze ziet er lief uit.![]()
Wanneer komt ze precies?
Heel veel plezier haar!
Ja ach, het heeft ook zijn voordelen. Ze is al zo goed als zindelijk. En ik heb niet zo erg kleine friemel van 9 weken waar ik elke keer mijn nek over breek. Hahaha.HillieS schreef:Wat een leukerd! Nog even geduld dus!
Nee, er moest nog het een en ander geregeld worden, de fokker had nog nooit een hond naar het buitenland verkocht, of niet sinds die nieuwe maatregelen.Mirri schreef:Gefeliciteerd. Hebben jullie haar gelijk meegenomen?