Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2732 ... _op__.html
Moderator: moderatorteam

Nanna schreef:Sommige honden eten inderdaad tot ze dood gaan. Geen rem op.
Bij teckels zag je dat bij de kortharen. Ik heb een korthaar meegemaakt die vijf kilo pens naar binnen had gepropt. Ze had een deur opengemaakt die ze niet open had moeten maken. Ze moest trouwens die dag naar een hondenshow maar ze hebben haar maar thuisgelaten![]()
Een langhaar zou zoiets NOOIT doen.

Toegegeven, Mies is maar een langhaar straatteckel maar mijn eerste langhaar had toch echt papieren. En die heeft zich echt wel eens compleet volgevreten tot ze alleen nog maar kon waggelen en boerenNanna schreef: Een langhaar zou zoiets NOOIT doen.
Kalkoen met kerst is hier normaalCleva schreef:Dapper heeft wel een keer een rijsttafel weggewerkt en voelde zich inderdaad niet zo lekker.
Volgens mij is een kalkoen groter dan dit hondje.
Wie eet er trouwens kalkoen met kerst? Ik zie nergens kalkoenen te koop.
Gelukkig maar. Kalkoenen kun je amper opfokken zonder enorme hoeveelheden antibiotica.
Ontslakken noemen ze dat toch?teckeltoos schreef:Onze vorige teckel heeft toen wij haar even achter lieten in de auto waar ook net gehaalde boodschappen in lagen een pakje roomboter opgevreten.
Je wil niet weten wat een vreselijke lucht afkwam van wat ze kotste en scheet.![]()
Als ze goed gelukt zijn is het best lekker , Al eet ik liever kipMarie-Josée schreef:Kalkoen kun je gewoon bestellen bij slager of poelier. Dat staat ook best vaak op het menu.
Ik heb het ook ooit geprobeerd, maar het beest was veel te groot, ik kon het niet baas; mijn hele aanrecht vol en geen mes scherp en lang genoeg, de kalkoen glibberde steeds weg. En het vlees was droog. Broer van de buurman fokte ze in zijn achtertuin en liet ze veel te groot worden. Wat een drama was dat