Ik ga eens even googlen op Podenco Portuquez. Dank voor je tip!zoe2710 schreef:Mooie hond,prachtige ogen
Trekt heel hard op onze teef. Zij is een Podenco Portuquez dus dat zal er bij Hardy ook wel inzitten
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stille liefde geadopteerd
Moderator: moderatorteam
-
Sam2012
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Stille liefde geadopteerd
- Feather__
- Zeer actief
Sam2012 schreef:?? Pippi van Frolic? Bij Frolic staat toch een Dalmaat op de voorkant?Fabiola17 schreef:Hij doet me erg denken aan Pippi van Frolic.
Succes met wachten!

-
Sam2012
- Zeer actief
Whahahahahhahahahah, sorry!! Dacht dat je Frolic bedoelde wat honden etenFeather__ schreef:Sam2012 schreef:?? Pippi van Frolic? Bij Frolic staat toch een Dalmaat op de voorkant?Fabiola17 schreef:Hij doet me erg denken aan Pippi van Frolic.
Succes met wachten!http://www.hondenforum.nl/plaza/memberl ... le&u=79600
Ja daar lijkt Hardy inderdaad op!
-
Sam2012
- Zeer actief
Wow wat is jouw Pippi mooi
Wat voor soort hond is ze?
Ja leuk om een keer te daten als Hardy hier helemaal gewend is (en inderdaad de afstand te doen is voor beide).
Ja leuk om een keer te daten als Hardy hier helemaal gewend is (en inderdaad de afstand te doen is voor beide).
-
Stapper
- Zeer actief
wat erg leuk! stoer dat je het gewoon gedaan heb.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Bijzondere verschijning. Spannend hoor.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Wat een leukie, ik hoop dat jullie lang en veel plezier van hem mogen hebben.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Mag ik vragen waarom je het wel aandurft door het leeftijdsverschil? Zeker gezien de info dat hij mot heeft met z'n broertje zou ik het leeftijdsverschil eigenlijk niet direct als voordeel zien. Ben wel nieuwsgierig naar je gedachtengang daarachter. Het is hoe dan ook een prachtige hond om te zien en ben benieuwd hoe hij zal zijn.
- zoe2710
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco
- Aantal honden: 2
Hier onze Malena

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Sam2012
- Zeer actief
Dank je! Begin nu wel een beetje "koudwatervrees" te krijgen nu het allemaal echt is.Stapper schreef:wat erg leuk! stoer dat je het gewoon gedaan heb.
Maar natuurlijk mag dat!Brindlecardi schreef:Mag ik vragen waarom je het wel aandurft door het leeftijdsverschil? Zeker gezien de info dat hij mot heeft met z'n broertje zou ik het leeftijdsverschil eigenlijk niet direct als voordeel zien. Ben wel nieuwsgierig naar je gedachtengang daarachter. Het is hoe dan ook een prachtige hond om te zien en ben benieuwd hoe hij zal zijn.
Mijn ervaring is tot nu toe, als ik van hetzelfde geslacht, zelfde ras en leeftijd bij elkaar zet, er toch vaak meer onderling concurrentie/gedoe is als met een hond die al wat "ouder" is.
Dat hij nu wat mot met zijn broertje heeft doet me eigenlijk niks, juist omdat het zijn broertje is (en ik er ook niet "gek van ben" om uit hetzelfde nest broer/broer, zus/zus, broer/zus te hebben).
Fiew, dan was mijn gedachten wel goed. Dacht een flater te slaan, als ik opperde dat ze ook een podenco mix zou zijn.Frolic schreef:Pippi is een Portugese Podenco mix. Zij is 48 cm hoog.Sam2012 schreef:Wow wat is jouw Pippi mooi![]()
jouw andere hond is toch een slowaakse staande? Ook prachtig om te zien
Wow ook al zo'n mooi meisjezoe2710 schreef:Hier onze Malena
-
Sam2012
- Zeer actief
Begin stiekem toch wel een beetje koudwatervrees te krijgen, nu het allemaal geregeld is.
Hoe zal het gaan? Zal hij erg bang zijn na de vlucht? Hoe zal Sam hardy ontvangen? Blijven de kinderen wel in het gareel (ze gaan mee Hardy ophalen van het vliegveld en weten dat ze rustig moeten doen met Hardy, dat hij bang kan zijn, moet wennen, het kinderslot op de auto gaat zodat ze niet thuis in hun enthousiasme de portieren open doen, maar ja, het blijven kinderen).
Hoe zal ik het vinden om een uitstapje naar een ander ras te maken? Totaal wat anders als ik nu gewend ben.
Echt koudwatervrees en zit me waarschijnlijk helemaal druk te maken om niks.
Hoe zal het gaan? Zal hij erg bang zijn na de vlucht? Hoe zal Sam hardy ontvangen? Blijven de kinderen wel in het gareel (ze gaan mee Hardy ophalen van het vliegveld en weten dat ze rustig moeten doen met Hardy, dat hij bang kan zijn, moet wennen, het kinderslot op de auto gaat zodat ze niet thuis in hun enthousiasme de portieren open doen, maar ja, het blijven kinderen).
Hoe zal ik het vinden om een uitstapje naar een ander ras te maken? Totaal wat anders als ik nu gewend ben.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hardy aangelijnd houden in de auto. Je wil niet weten hoeveel honden (vers van het vliegtuig) uit de auto ontsnappen als er even een portier of klep opengaatSam2012 schreef:Begin stiekem toch wel een beetje koudwatervrees te krijgen, nu het allemaal geregeld is.
-
Sam2012
- Zeer actief
Dat was mijn insteek ook: Dubbel zekeren en dubbel vastmaken in de auto (zowel in de autogordel, als nog een keer aan de stoel vast). Ik heb de kinderen verboden om een portier open te maken voordat ik Hardy vast heb...............Zamunda schreef:Hardy aangelijnd houden in de auto. Je wil niet weten hoeveel honden (vers van het vliegtuig) uit de auto ontsnappen als er even een portier of klep opengaatSam2012 schreef:Begin stiekem toch wel een beetje koudwatervrees te krijgen, nu het allemaal geregeld is.
Echt koudwatervrees en zit me waarschijnlijk helemaal druk te maken om niks.. Dubbel zekeren (een goed tuig met riem en een jachtlijntje met stop).
Heb me dus voorgenomen: eerst kinderen in de auto, dan alle deuren dicht (kunnen ze de deuren al niet meer open maken als het kinderslot er weer opzit
Thuis gekomen , eerst kinderen uit de auto en naar binnen (zodat ik controle heb over alle deuren).