Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Klotehond
Moderator: moderatorteam
-
Jessica3787
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermixje
- Aantal honden: 1
Re: Klotehond
Die grap ken ik. Kisses was heerlijk aan het rennen in de sneeuw, ineens gillen, poot laten hangen. Minimaal gebroken dacht ik. En zij maar gillen. Drama!
Ik zat al bijna in de auto richting de dierenarts. Ze stopt met gillen, gaat op haar poot staan en...... je raadt het: niets aan de hand.
Ik zat al bijna in de auto richting de dierenarts. Ze stopt met gillen, gaat op haar poot staan en...... je raadt het: niets aan de hand.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Baasje ik wil aandacht, baaahaasje aaaaandacht

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Gelukkig maar dan dat het niet ernstig was.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Nou ja, voordeel is dat ze niet naar de DA hoeft op tweede kerstdag (kassa!) 
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Heerlijk , heb hier ook zo'n drama lopen maar ook de grootste kamper die met grof geweld mijn bouvier op d'r nummer zet. 
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Hahaha
herkenbaar!
Mijn eerste hond kon (wilde?) niet meer opstaan. Ik met spoed de dierenarts gebeld (was weekend of 's avonds, ik weet het niet meer).
Hond de auto ingedragen, hond de auto uitgedragen naar de dierenarts toe.
Eenmaal in de behandelkamer springt ze zo levendig als wat op de behandeltafel
Kuthond

Mijn eerste hond kon (wilde?) niet meer opstaan. Ik met spoed de dierenarts gebeld (was weekend of 's avonds, ik weet het niet meer).
Eenmaal in de behandelkamer springt ze zo levendig als wat op de behandeltafel
Kuthond
- hewi
- Zeer actief
Dramaqueen in de dop.
Ik had het eens met oops, die slikte ineens bot door en bleef erin, dacht ik. Hond onder de arm 3x in mijn handen gebeten, door 2 rode stoplichten geraced en bij de da naar binnen gestormd. Oops ziet da en doet dikke boer. Wopgelost. Grijze haren heb ik gekregen van die hond. Dusse succes
Ik had het eens met oops, die slikte ineens bot door en bleef erin, dacht ik. Hond onder de arm 3x in mijn handen gebeten, door 2 rode stoplichten geraced en bij de da naar binnen gestormd. Oops ziet da en doet dikke boer. Wopgelost. Grijze haren heb ik gekregen van die hond. Dusse succes
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Heeft ze daar al ervaring mee?Cleva schreef:ranetje schreef:Nou ja, voordeel is dat ze niet naar de DA hoeft op tweede kerstdag (kassa!)
Ja, daar dacht ik ook al meteen aan.
Niet eens zozeer vanwege de kassa maar waar moet je dan heen?
Ik mocht er ook niet aankomen maar dat zal wel geweest zijn omdat ze anders betrapt was en een soejang had gekregen.
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Vreselijke beesten. In 2014 (geloof ik) kwam mijn man mij 's ochtends heel voorzichtig wakker maken - "Schrik niet, maar Zorro kan niet meer opstaan, de dierenarts is al gebeld.” Dat was het dan, het einde van Zorro. Behalve dat hij de volgende dag nergens meer last van had en nog 1,5 jaar heeft doorgerend. Doe! Niet! Mijn hart.

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Dramaqueen haha, zo leuk huisdieren, je bloeddruk schijnt er van te zakken en het schijnt heel relaxend te zijn.
Zeggen ze, iemand dit al ervaren?
Zeggen ze, iemand dit al ervaren?
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Dit was trouwens ook op tweede kerstdag, ik vertel dit niet volledig willekeurig.Lothian schreef:Vreselijke beesten. In 2014 (geloof ik) kwam mijn man mij 's ochtends heel voorzichtig wakker maken - "Schrik niet, maar Zorro kan niet meer opstaan, de dierenarts is al gebeld.” Dat was het dan, het einde van Zorro. Behalve dat hij de volgende dag nergens meer last van had en nog 1,5 jaar heeft doorgerend. Doe! Niet! Mijn hart.

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Whahaha, je zult weten dat je een dramaqueen in huis gehaald hebt
.
Proest, sta je daar
!
Caro. schreef:Hahahaherkenbaar!
Eenmaal in de behandelkamer springt ze zo levendig als wat op de behandeltafel![]()
Kuthond![]()
- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Ach, zo zijn wij ooit op paasochtend met Caspar naar de da geweest, meneer wilde zijn achterpoten niet meer gebruiken (liep wel op 2 voorpoten), bleek dat hij spierpijn had..de dag ervoor had hij met de kinderen in en naast het bootje gespeeld en ja, daar moest hij in en uit springen.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Hahaha, hoe herkenbaar! Hier zette manlief z'n schoenen op de grond in de buurt van Lola. Die was al een tijdje niet helemaal zichzelf en slaakte in dit geval een doodskreet en rolde bewegingloos op haar zij. Met moeite kon ze naar de auto lopen, waar we haar in getild hebben. Bij de da (avondtarief, maar natuurlijk) uit de auto getild, eenmaal in de behandelkamer met adrenaline in d'r lijf rende en sprong ze weer in paniek rond als vanouds. Sta je dan, met je bezorgde kopCaro. schreef:Hahahaherkenbaar!
Eenmaal in de behandelkamer springt ze zo levendig als wat op de behandeltafel![]()
Kuthond![]()
- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Bij ons was het de kat, MJ. Mijn vriend had op haar pootje gestaan en elke keer als ze hem zag ging haar pootje omhoog en hinkte ze. Tot rontgenfoto's aan toe niets aan de hand.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
-Lilo- schreef:Hahaha, hoe herkenbaar! Hier zette manlief z'n schoenen op de grond in de buurt van Lola. Die was al een tijdje niet helemaal zichzelf en slaakte in dit geval een doodskreet en rolde bewegingloos op haar zij. Met moeite kon ze naar de auto lopen, waar we haar in getild hebben. Bij de da (avondtarief, maar natuurlijk) uit de auto getild, eenmaal in de behandelkamer met adrenaline in d'r lijf rende en sprong ze weer in paniek rond als vanouds. Sta je dan, met je bezorgde kopCaro. schreef:Hahahaherkenbaar!
Kuthond![]()
niks aan 't handje natuurlijk
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Haha, ja inderdaad. Ze heeft het wel vaker geflikt. Dan denk je dat ze een nekhernia heeft of iets dergelijks. In elk geval iets extreem pijnlijks waar nauwelijks mee te leven valt en wat het hele leven dooooodeng maakt. Inmiddels zijn we erachter dat haar anaalklieren dan vol zitten en we binnen een week ergens een stinkende druppel vinden waarna alles weer primadeluxe gaatCaro. schreef:-Lilo- schreef:Hahaha, hoe herkenbaar! Hier zette manlief z'n schoenen op de grond in de buurt van Lola. Die was al een tijdje niet helemaal zichzelf en slaakte in dit geval een doodskreet en rolde bewegingloos op haar zij. Met moeite kon ze naar de auto lopen, waar we haar in getild hebben. Bij de da (avondtarief, maar natuurlijk) uit de auto getild, eenmaal in de behandelkamer met adrenaline in d'r lijf rende en sprong ze weer in paniek rond als vanouds. Sta je dan, met je bezorgde kopCaro. schreef:Hahahaherkenbaar!
Kuthond![]()
niks aan 't handje natuurlijk
en dan twijfelen natuurlijk.... ben ik blij dat ie toch niks mankeert of verkoop ik 'm een rot loei?
![]()
- Plumeau
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 leen-shelties en 1 leen-collie
Pipra had regelmatig ineens een achterpootje dat pijn deed en waarbij de pijn ook plotseling weer over ging. Bleek haar hielpees te lang
Soms schoot die van zijn plek en deed dan flink zeer tot hij weer goed schoot. Met een operatie is ze daarvan verlost gelukkig, maar ik zie korte kreupelheid sinds dien niet meer als aanstellerij. Het is voor mij nu meer accuut duimen dat het iets éénmaligs is!
-
Sam2012
- Zeer actief
Onze vorige teef kreeg van die mergenpijpjes. Ging altijd goed, tot die ene ochtend...........
Ding met geen mogelijkheid los te krijgen. Met een zaag in de weer geweest: Niks, hij bleef vast zitten. Geen beweging in te krijgen.
Met schaamrood op mijn wangen de DA gebeld, hond ingeladen (nog een keer geprobeerd los te krijgen: niks). In de auto bleef ze doodstil zitten, komen we bij de DA binnen doet ze haar bek open en valt er zo uit
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Ja een reu van mij deed dit, kom thuis van wandelen en hij verstapt zich bij de stoeprand, en gillen omg.
Dus idd met spoed naar de DA die ook al helemaal bezorgd was want hij gaf nooit pijn aan echt die hond was heel hard voor zichzelf.
Eenmaal bij de DA met drama uit de auto de assistente mij helpen met het kalf, en binnen. En toen vergat ie zijn pijn en rende naar de koekjes pot. Pokkebeest
De DA vond het erg grappig en rekende goddank geen kosten
Dus idd met spoed naar de DA die ook al helemaal bezorgd was want hij gaf nooit pijn aan echt die hond was heel hard voor zichzelf.
Eenmaal bij de DA met drama uit de auto de assistente mij helpen met het kalf, en binnen. En toen vergat ie zijn pijn en rende naar de koekjes pot. Pokkebeest
De DA vond het erg grappig en rekende goddank geen kosten
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Klotehonden zijn het!
Heb er 2 gehad die eens iets met hun poot gehad hebben. (Operatie, doet er niet toe)
Maar wél ontdekt dat je met manken aandacht kon krijgen. Stel uitgekookte idioten!
En dan was/is "Doe ff normaal" weer genoeg om ze weer normaal te laten lopen gelukkig.
Heb er 2 gehad die eens iets met hun poot gehad hebben. (Operatie, doet er niet toe)
Maar wél ontdekt dat je met manken aandacht kon krijgen. Stel uitgekookte idioten!
En dan was/is "Doe ff normaal" weer genoeg om ze weer normaal te laten lopen gelukkig.
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Welkom in de wondere wereld van de Whippet, de dramaqueen onder de honden.

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)