Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Met Nikkie naar de dierenarts. Overleden
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Met Nikkie naar de dierenarts. Overleden
Ach, zo erg was het eigenlijk niet om apart ergens heen te gaan. Alleen vervelend als onze zoons vroegen of we langskwamen. Als er echt iets speciaals was nam ik de honden weleens mee.
Toen wij veertig jaar getrouwd waren wilden mijn zoon en schoondochter dat bij hen vieren, toen hebben we de honden in benches op zolder gezet.
En Nikkie heb ik ook weleens meegenomen naar mijn schoonmoeder wel in een bench, want anders vrat ze alles van tafel.
Nu is het natuurlijk wel makkelijker.
Maar als we ooit weer een hondje hebben en het zou weer niet alleen kunnen zijn vind ik dat niet zo probleem.
Maar voordat er een pup is zal ik even goed met Gerard afspreken dat hij nu eens regels aan een hond moet stellen.
Als er een pup komt ga ik die al van jongs af aan mee nemen naar mijn jongste zoon.
Die stress is wel erg ja. Net alsof ik er wat aan kan doen dat ze ziek werd.
Hij zei gisteren nog dat ik blij was dat ze er niet meer was. En dat alleen maar omdat ik niet meer jank.
Ik heb alleen de eerste twee dagen last en daarna ga ik weer over tot de orde van de dag.
Maar ik reageer gewoon niet meer en negeer dat soort uitspraken gewoon.
Zaterdag ben ik wel erg kwaad geworden, maar ach ik weet hoe hij is.
Ik mis haar heus wel, maar het is niet anders. Ik ben geen type om erg lang bij verdriet stil te blijven staan.
We hebben nog zoveel om blij mee te zijn.
Hij kan haast niet wachten tot er weer een pup is. Ik vind het ook leuk als er weer een hond is, want het is wel verschrikkelijk saai zonder hond. Maar ik heb geen haast. Ik heb op onze tweede Pinscher ook een jaar moeten wachten. Nu zal het waarschijnlijk korter duren.
We zien wel.
Ik blijf voorlopig gewoon wandelen ook s'ochtends vroeg, dan blijft die routine er tenminste inzitten. En wordt ik niet moddervet. Ben al vet zat. Hahaha.
Toen wij veertig jaar getrouwd waren wilden mijn zoon en schoondochter dat bij hen vieren, toen hebben we de honden in benches op zolder gezet.
En Nikkie heb ik ook weleens meegenomen naar mijn schoonmoeder wel in een bench, want anders vrat ze alles van tafel.
Nu is het natuurlijk wel makkelijker.
Maar als we ooit weer een hondje hebben en het zou weer niet alleen kunnen zijn vind ik dat niet zo probleem.
Maar voordat er een pup is zal ik even goed met Gerard afspreken dat hij nu eens regels aan een hond moet stellen.
Als er een pup komt ga ik die al van jongs af aan mee nemen naar mijn jongste zoon.
Die stress is wel erg ja. Net alsof ik er wat aan kan doen dat ze ziek werd.
Hij zei gisteren nog dat ik blij was dat ze er niet meer was. En dat alleen maar omdat ik niet meer jank.
Ik heb alleen de eerste twee dagen last en daarna ga ik weer over tot de orde van de dag.
Maar ik reageer gewoon niet meer en negeer dat soort uitspraken gewoon.
Zaterdag ben ik wel erg kwaad geworden, maar ach ik weet hoe hij is.
Ik mis haar heus wel, maar het is niet anders. Ik ben geen type om erg lang bij verdriet stil te blijven staan.
We hebben nog zoveel om blij mee te zijn.
Hij kan haast niet wachten tot er weer een pup is. Ik vind het ook leuk als er weer een hond is, want het is wel verschrikkelijk saai zonder hond. Maar ik heb geen haast. Ik heb op onze tweede Pinscher ook een jaar moeten wachten. Nu zal het waarschijnlijk korter duren.
We zien wel.
Ik blijf voorlopig gewoon wandelen ook s'ochtends vroeg, dan blijft die routine er tenminste inzitten. En wordt ik niet moddervet. Ben al vet zat. Hahaha.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ja, ik zou daar ook rekening mee houden, en je toekomstige hond, van welk ras dan ook, gelijk leren (uiteraard rustig opbouwen) om alleen thuis te kunnen zijn.Boutje schreef:Ik zou dan met een eventuele volgende hond toch wel zwaar rekening houden met "even kunnen alleen zijn" of "makkelijk en sociaal" en "kan overal mee naar toe". En aangezien de Duitste Pinchers toch alemaal al bezet zijn en er een wachtlijst is misschien het moment om een ander ras te overwegen. Voor de kleinkinderen ook leuker!
Honden zijn leuk hoor, en ik wil er best wat voor laten ook, maar geen denken aan dat ik voor de duur van diens leven alles apart zou moeten doen van mijn partner omdat de hond niet alleen kan zijn.
-
gonnie
- Zeer actief
Het was niet hun hele leven hoor. Pas toen Gerard niet meer werkte. Maar uiteraard gaan we het rustig aan opbouwen.LongFields schreef:Ja, ik zou daar ook rekening mee houden, en je toekomstige hond, van welk ras dan ook, gelijk leren (uiteraard rustig opbouwen) om alleen thuis te kunnen zijn.Boutje schreef:Ik zou dan met een eventuele volgende hond toch wel zwaar rekening houden met "even kunnen alleen zijn" of "makkelijk en sociaal" en "kan overal mee naar toe". En aangezien de Duitste Pinchers toch alemaal al bezet zijn en er een wachtlijst is misschien het moment om een ander ras te overwegen. Voor de kleinkinderen ook leuker!
Honden zijn leuk hoor, en ik wil er best wat voor laten ook, maar geen denken aan dat ik voor de duur van diens leven alles apart zou moeten doen van mijn partner omdat de hond niet alleen kan zijn.
Groetjes Gonnie.
-
Jonas26
- Zeer actief
-
gonnie
- Zeer actief
Dank je.Jonas26 schreef:Heel veel sterkte voor jullie beiden
Groetjes Gonnie.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Sterkte Gonnie (en ook sterkte voor Gerard)gonnie schreef:Vanochtend om 04:00 begon Nikkie een beetje zwart bloed over te geven.
Gelijk de dierenarts gebeld om haar in te laten slapen.Gerard had gebeld terwijl ik Nikkie even uitliet want ze wilde naar buiten. Toen ik boven kwam zei hij dat de dierenarts had gezegd dat we het even aan konden zien tot 09:00, maar Nikkie wilde niet meer liggen en was erg onrustig dus ik zei dat hij maar weer moest bellen om te zeggen dat we er aan kwamen.
Iets voor vijven is Nikkie ingeslapen.
De dierenarts vond het gelukkig niet erg. Nikkie was heel erg rustig en stribbelde helemaal niet tegen toen er een infuus in haar poot werd gedaan.
Ze was heel erg snel weg.
-
gonnie
- Zeer actief
Dank je. Komt goed hoor. Ben gewoon vanochtend gaan lopen. Heb niet zo veel zin om thuis te gaan zitten simmen.
Gerard is fotolijsten gaan kopen want er moeten weer foto's aan de muur komen. Maar dat geeft niet, als hij zich daar goed bij voelt.
Moet alleen niet teveel honden meer krijgen anders hangt straks heel mijn muur vol. Hahaha
Gerard is fotolijsten gaan kopen want er moeten weer foto's aan de muur komen. Maar dat geeft niet, als hij zich daar goed bij voelt.
Moet alleen niet teveel honden meer krijgen anders hangt straks heel mijn muur vol. Hahaha
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Ik moet zeggen de laatste hond verliezen is toch iets anders dan voorgaande honden.
Hoewel Nikkie niet mijn lievelingshond was, mis ik haar toch best wel. Al kan het ook zo zijn dat ik gewoon een hond mis. Ik maak wel gewoon mijn ochtend
wandelingen, de middagwandelingen zijn korter want Gerard heeft geen zin om hele lange wandelingen te maken en steeds honden tegen te komen.
Gisteren waren we bij geloofsgenoten op visite en die hebben zelf drie honden en ze pasten op twee honden van hun dochter.
Ik kan daar wel tegen maar Gerard vond het niet echt leuk. Maar ik vind dat je nu niet ineens alle honden moet gaan ontwijken.
Het is toch best heel erg saai. Gerard is heel stilletjes de laatste dagen. Hij kan niet wachten tot er weer een hond is.
Maar hij moet wel wachten, ik wil niet bij het eerste het beste nest een pup nemen.
Laat hij maar gewoon even wachten tot het ergste gemis over is, dan kan hij met zijn verstand een besluit nemen.
We zijn vanavond bij mijn jongste zoon geweest, maar betrapte me erop dat ik eraan heel even aan dacht dat als ik thuis kwam ik Nikkie nog moest uitlaten.
Dat is dan ook het enige voordeel, dat ik niet weer naar beneden moet als ik net thuis ben en we weer samen weg kunnen.
Hoewel Nikkie niet mijn lievelingshond was, mis ik haar toch best wel. Al kan het ook zo zijn dat ik gewoon een hond mis. Ik maak wel gewoon mijn ochtend
wandelingen, de middagwandelingen zijn korter want Gerard heeft geen zin om hele lange wandelingen te maken en steeds honden tegen te komen.
Gisteren waren we bij geloofsgenoten op visite en die hebben zelf drie honden en ze pasten op twee honden van hun dochter.
Ik kan daar wel tegen maar Gerard vond het niet echt leuk. Maar ik vind dat je nu niet ineens alle honden moet gaan ontwijken.
Het is toch best heel erg saai. Gerard is heel stilletjes de laatste dagen. Hij kan niet wachten tot er weer een hond is.
Maar hij moet wel wachten, ik wil niet bij het eerste het beste nest een pup nemen.
Laat hij maar gewoon even wachten tot het ergste gemis over is, dan kan hij met zijn verstand een besluit nemen.
We zijn vanavond bij mijn jongste zoon geweest, maar betrapte me erop dat ik eraan heel even aan dacht dat als ik thuis kwam ik Nikkie nog moest uitlaten.
Dat is dan ook het enige voordeel, dat ik niet weer naar beneden moet als ik net thuis ben en we weer samen weg kunnen.
Groetjes Gonnie.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik zou dat dan weer echt niet kunnen... Toen Xito geheel onverwacht overleed had ik Xena en Xavi nog maar ben toen al wel gaan zoeken naar een combi voor een pup want Xena was toen ook al 13 en ik wilde geen hond hebben die alleen was. Ik zou er dus al helemaal niet aan moeten denken geheel zonder hond te moeten leven... ik denk dat ik heel snel weer een hond zou hebben. Dat zou eerder dagen dan weken duren.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
Ik kan dat ook niet, lang wachten.
Toen Barat overleed, was er binnen een week een nieuwe pup. Ik had zo ontzettend veel verdriet en het nieuwe hondje (Bo, hij is alweer vijf) was echt mijn troosthondje en heeft me door die moeilijke tijd heen geholpen.
Toen een half jaar geleden onze Maine Coon overleed, was het precies hetzelfde. Weer zo'n ontzettend verdriet en binnen een week een nieuw katje. Hij heeft ons echt zo geholpen er overheen te komen.
Komt misschien ook wel omdat Barat en Sammy beiden erg jong waren. Barat was elf maanden en Sammy drie jaar, het was helemaal hun tijd nog niet.
Maar ik kan me ook goed voorstellen dat mensen dat niet kunnen.
Toen Barat overleed, was er binnen een week een nieuwe pup. Ik had zo ontzettend veel verdriet en het nieuwe hondje (Bo, hij is alweer vijf) was echt mijn troosthondje en heeft me door die moeilijke tijd heen geholpen.
Toen een half jaar geleden onze Maine Coon overleed, was het precies hetzelfde. Weer zo'n ontzettend verdriet en binnen een week een nieuw katje. Hij heeft ons echt zo geholpen er overheen te komen.
Komt misschien ook wel omdat Barat en Sammy beiden erg jong waren. Barat was elf maanden en Sammy drie jaar, het was helemaal hun tijd nog niet.
Maar ik kan me ook goed voorstellen dat mensen dat niet kunnen.
-
gonnie
- Zeer actief
Het gaat toch niet snel weer een nieuwe pup, fokkers van Pinschers werken met wachtlijsten en de pups hebben allemaal al een baasje. Gerard zal dus echt nog geduld moeten hebben.
Hij wilt perse weer een Pinscher, ik zou ook best een Basenji willen hebben, daar zijn wel pups van beschikbaar nu. Of een Dwergpinscher, daar zijn nu ook pups van.
Zolang hij aan een Pinscher vast houdt moet hij wachten.
We hebben ons al bij een fokker in laten schrijven, dus hij zal geduld moeten hebben. Ze liggen nu eenmaal niet voor het oprapen.
In Engeland zijn er nog een paar beschikbaar maar dat zijn reutjes en ik heb liever een teefje, en Gerard wilt niet naar Engeland.
In Duitsland zijn ook een paar nesten maar dat vindt hij te ver, dus ja dan wordt het wachten.
Hij wilt perse weer een Pinscher, ik zou ook best een Basenji willen hebben, daar zijn wel pups van beschikbaar nu. Of een Dwergpinscher, daar zijn nu ook pups van.
Zolang hij aan een Pinscher vast houdt moet hij wachten.
We hebben ons al bij een fokker in laten schrijven, dus hij zal geduld moeten hebben. Ze liggen nu eenmaal niet voor het oprapen.
In Engeland zijn er nog een paar beschikbaar maar dat zijn reutjes en ik heb liever een teefje, en Gerard wilt niet naar Engeland.
In Duitsland zijn ook een paar nesten maar dat vindt hij te ver, dus ja dan wordt het wachten.
Groetjes Gonnie.
-
Kimmie
bij ons in het dorp zit een nestje duitse pinchers (stamboom hondjes),wel zwart bruin,maar ja dat is wel een uurtje of 3 rijden vanaf waar jij woont...
ik zou echt niet zonder hond kunnen leven,toen wij van 7 naar 4 gingen was het al veel te leeg....
ik zou echt niet zonder hond kunnen leven,toen wij van 7 naar 4 gingen was het al veel te leeg....
- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
Je wilde toch helemaal geen pinscher meer?
-
gonnie
- Zeer actief
Ach, dat zei ik toen ik nog Pinschers had. Ik wil toch wel weer een hond.Tenmashi schreef:Je wilde toch helemaal geen pinscher meer?
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Ik heb je een PB gestuurd. Drie of vier uur rijden heb ik er nog wel voor over. Langer trouwens ook maar Gerard vindt bijvoorbeeld 7 of 8 uur rijden weer te ver.Kimmie schreef:bij ons in het dorp zit een nestje duitse pinchers (stamboom hondjes),wel zwart bruin,maar ja dat is wel een uurtje of 3 rijden vanaf waar jij woont...
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Pendrag schreef:Wees eens wat liever voor jezelf en gun jezelf wat. Wat Gerard wil is wel duidelijk. Is ook prima. Maar jij hebt verschillende keren aangegeven wat anders te willen. En ook dat je spijt krijgt als je steeds naar Gerard luistert. Dus doe eens gek en kies zelf een hond. Net als Gerard doet. Je bent meerdere honden gewend, twee honden blijven makkelijker alleen thuis. Dus hup, zoek een hond die jij graag wilt!gonnie schreef:Ach, dat zei ik toen ik nog Pinschers had. Ik wil toch wel weer een hond.Tenmashi schreef:Je wilde toch helemaal geen pinscher meer?
Als ik wil komt het ras wat ik wil er ook wel.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Niet elke Pinscher is een kreng hoor, met Jarah van ons konden de kleinkinderen wel spelen.
Maar zo vaak komen de kleinkinderen ook weer niet. Gisteren zei ik nog dat de meiden konden komen logeren nu ze vakantie hebben, maar dat werd weer genegeerd. Dus ik ga de keuze voor een bepaald ras niet meer van de kleinkinderen af laten hangen.
En ik kan wachten. Heb op Bijou ook een jaar moeten wachten.
Als Gerard gelukkig is met een Pinscher, vind ik het ook prima hoor. Tenslotte heb ik 19 jaar geleden zelf voor dit ras gekozen en tegen zijn zin in een pup gehaald.
Heb wel een paar afspraken met hem gemaakt.
Maar zo vaak komen de kleinkinderen ook weer niet. Gisteren zei ik nog dat de meiden konden komen logeren nu ze vakantie hebben, maar dat werd weer genegeerd. Dus ik ga de keuze voor een bepaald ras niet meer van de kleinkinderen af laten hangen.
En ik kan wachten. Heb op Bijou ook een jaar moeten wachten.
Als Gerard gelukkig is met een Pinscher, vind ik het ook prima hoor. Tenslotte heb ik 19 jaar geleden zelf voor dit ras gekozen en tegen zijn zin in een pup gehaald.
Heb wel een paar afspraken met hem gemaakt.
Groetjes Gonnie.
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
misschien tijdelijk een hond opvangen? Gewoon om de stilte te verbreken 

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
-
gonnie
- Zeer actief
Had ik wel gewild, maar Gerard houdt alleen van zijn eigen honden. Voor zover het er nu uitziet duurt het wel een paar maanden voordat we een Pinscher hebben, zeker vijf maanden en als het tegen zit een jaar.Ingrid48 schreef:misschien tijdelijk een hond opvangen? Gewoon om de stilte te verbreken
Dus Gerard zal toch geduld moeten hebben.
Maar misschien hebben we geluk.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Kan best dat ik dat gezegd heb, maar Gerard heeft beloofd dat hij de volgende als een hond zal behandelen en haar niet meer zo zal verwennen.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Dat hoop ik wel. Maar ach, voor hetzelfde geld treffen we een Pinscher zoals Jarah die was hartstikke zachtmoedig.
En er zijn er wel meer lief.
Groetjes Gonnie.
-
*Wolf*
- Zeer actief
Wat ik dan weer verontrustend vind is dat jij zo laks praat over het jagen wat jouw pinchers deden. Een haasje meer of minder lijkt er niet toe te doen, zo kwam het op me over. Vind je dat zelf geen bezwaar, mogelijk een jonge, energieke hond te krijgen met sterke jachtdrift in een wildrijk uitlaatgebied?
Laatst gewijzigd door *Wolf* op 26 dec 2016 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gonnie
- Zeer actief
Nee, dat vind ik geen bezwaar. En niet elke Pinscher jaagt. Tama van mij jaagde, maar toen die dood was deden die anderen dat niet meer.*Wolf* schreef:Wat ik dan weer verontrustend vind is dat jij zo laks praat over het jagen wat jouw pinchers deden. Een haasje meer of minder lijkt er niet toe te doen, zo kwam het op me over. Vind je dat zelf geen bezwaar, mogelijk een jonge, energieke hond te krijgen met sterke jachtdrift in een wildrijk uitlaatgebied?
Tenminste ze gingen er niet naar op zoek, als er een haas het pad overstak gingen ze er soms weleens achterna, maar ze kwamen gelijk weer terug.
Groetjes Gonnie.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ja, dit.Tara schreef:Ik vind het allemaal prima hoor, maar ik weet niet of het heel verstandig vind.gonnie schreef:Dat hoop ik wel. Maar ach, voor hetzelfde geld treffen we een Pinscher zoals Jarah die was hartstikke zachtmoedig.
Maar goed, ik hoef er niet mee te leven hè?
Het is natuurlijk helemaal aan jou/jullie en daar heeft niemand op een HF zich in te mengen maar ik zie je nu dé fout maken waar je nog niet zo lang geleden heel boos en verdrietig om was. Volgens mij kent niemand op het forum jou of Gerard in het echt, maar toch durf ik er nu al geld op in te zetten dat Gerard deze belofte niet na gaat komen
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Weet bijna zeker dat Gérard toch zijn eigen zin gaat doorzetten ook door bijvoorbeeld de toekomstige pup te gaan voeren.
-
gonnie
- Zeer actief
Zou best kunnen hoor, maar hij zet ook zijn zin door in verband met de aanschaf van een Pinscher.Mirri schreef:Weet bijna zeker dat Gérard toch zijn eigen zin gaat doorzetten ook door bijvoorbeeld de toekomstige pup te gaan voeren.
Hij heeft zelf fokkers gebeld.
Maar we zullen zien.
En ik vind het toch best leuk om weer een Pinscher te hebben. Een ander ras erbij kan altijd nog als ik dat wil.
En een is makkelijker dan vier Pinschers.
Groetjes Gonnie.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Lekker een pup ophalen uit het nestje uit het dorp van Kimmie.
Je hebt al 4 pinchers groot gebracht waarvan sommige tegelijkertijd dus dan zal eentje ook wel lukken. En dan neem je die gewoon direct overal mee naar toe en laat je haar af en toe alleen. Gerard blij en jij kunt in het voorjaar weer voor dag en dauw het bos door.
Succes
Je hebt al 4 pinchers groot gebracht waarvan sommige tegelijkertijd dus dan zal eentje ook wel lukken. En dan neem je die gewoon direct overal mee naar toe en laat je haar af en toe alleen. Gerard blij en jij kunt in het voorjaar weer voor dag en dauw het bos door.
Succes
Gr. Aniek

-
gonnie
- Zeer actief
Precies. Een is een stuk makkelijker.Cleva schreef:Als je er al vier gehad hebt weet je toch beter dan wie dan ook of je er weer een wil?
Dat doen we ook, en Gerard heeft beloofd dat hij haar niet meer zal voeren tijdens het eten.Budkes schreef:Lekker een pup ophalen uit het nestje uit het dorp van Kimmie.
Succes
Het komt vast goed, met Nikkie alleen was het al een stuk makkelijker.
We moeten nog even geduld hebben.
Groetjes Gonnie.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Maakt dat wat uit?Tara schreef:Oh. En kunnen we daar van op aan?gonnie schreef:Kan best dat ik dat gezegd heb, maar Gerard heeft beloofd dat hij de volgende als een hond zal behandelen en haar niet meer zo zal verwennen.
Als Gonnie het prima vindt dat Gerard toch een pincher wil dan moet het HF dat maar accepteren.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
gonnie
- Zeer actief
Precies, ik heb gemerkt dat het met een Pinscher een stuk makkelijker is. Dus het komt vast wel goed.Inge schreef:Maakt dat wat uit?Tara schreef:Oh. En kunnen we daar van op aan?gonnie schreef:Kan best dat ik dat gezegd heb, maar Gerard heeft beloofd dat hij de volgende als een hond zal behandelen en haar niet meer zo zal verwennen.
Als Gonnie het prima vindt dat Gerard toch een pincher wil dan moet het HF dat maar accepteren.Schei nou toch uit zeg, dat bepalen zij mooi met zijn tweeën. Ze weten waar ze aan beginnen.
Heb met Gerard afgesproken dat hij aan tafel niet meer voert, en dat hij na het eten de pup wat in haar voerbak geeft als hij zonodig iets wilt geven.
En dat hij haar eten gaat geven.
Groetjes Gonnie.