Moderator: moderatorteam

Ze heeft het inzicht van een aardbeienplantje, dus ik verbaas me nergens meer over*Skye* schreef:Haha hoe krijgen mensen het voor elkaar
Ahh ja dat zeker! Ze was onverwachts vrij, dus super leuk dat ze aan Tobi denkt. Ze is helemaal geen honden mens (echt een katten fan) maar toch wel helemaal gek op Tobi. Leuk om te zien!Flevo Bordertje schreef:Je boft maar met zo'n lieve honden-tante
Haha ja snap dat het soms een puzzel kan zijn. Had voor een vriendin ook een instructie filmpje gemaaktNiika88 schreef:och, ik snap wel dat het soms moeilijk kan zijn hoor. Kan niet goed zien wat voor tuig je hebt, maar heb hier laatst 2 logeerhondjes gehad, waarbij ik bij de eerste bijna 10 minuten bezig ben geweest, tuig aan, tuig uit, tuig aan, tuig uit, etc voor ik doorhad hoe die nou eigenlijk moest. (gelukkig had nr2 hetzelfde tuig, dat was in een paar sec gepiept..)
Oo mannen logiciaveertje schreef:Wat er precies fout is zie ik niet, maar kan me er van alles bij voorstellen![]()
Ik moet hier bij een nieuw tuig ook uitleg geven hoe het aan moet, zelfs uit doen zorgt soms voor moeilijkheden![]()
En mijn vader heeft Finn eens vastgemaakt aan het sleutelringetje van zijn penning. Toen zag Finn een konijn en verboog dus zo het ringetje, weg Finn. "Ja, een ringetje is een ringetje" was het antwoord toen ik vroeg waarom hij hem daaraan deed en niet aan de ring van zijn tuig
Ben bang van niet, dus heb er nooit meer een penning aan gehangentobi__ schreef:Oo mannen logiciaveertje schreef:Wat er precies fout is zie ik niet, maar kan me er van alles bij voorstellen![]()
Ik moet hier bij een nieuw tuig ook uitleg geven hoe het aan moet, zelfs uit doen zorgt soms voor moeilijkheden![]()
En mijn vader heeft Finn eens vastgemaakt aan het sleutelringetje van zijn penning. Toen zag Finn een konijn en verboog dus zo het ringetje, weg Finn. "Ja, een ringetje is een ringetje" was het antwoord toen ik vroeg waarom hij hem daaraan deed en niet aan de ring van zijn tuigHopelijk heeft ie er van geleerd, haha.
veertje schreef:Ben bang van niet, dus heb er nooit meer een penning aan gehangentobi__ schreef:Oo mannen logiciaveertje schreef:Wat er precies fout is zie ik niet, maar kan me er van alles bij voorstellen![]()
En mijn vader heeft Finn eens vastgemaakt aan het sleutelringetje van zijn penning. Toen zag Finn een konijn en verboog dus zo het ringetje, weg Finn. "Ja, een ringetje is een ringetje" was het antwoord toen ik vroeg waarom hij hem daaraan deed en niet aan de ring van zijn tuigHopelijk heeft ie er van geleerd, haha.
Ja dit is ook een tre ponti tuigje. En dan heeft hij nog een zwart (verstelbaar) bandje waardoor het toch wel vrij duidelijk is hoe het tuigje moet. Dacht ik tenminstejaneway schreef:hehehe.
Soms zijn tuigen echt ingewikkeld
Koda wordt op het moment door veel verschillende mensen uitgelaten. Hij heeft een tre ponti fibia tuig.. Heel simpel.. Maar ik heb al heel vaak staan grinniken als ze dan behulpzaam ook zijn tuig om staan doen..

Idd! Arm dier!madred schreef:En dan nog even dat laatste zetje op het einde zodat hij omkukelt....![]()
![]()
![]()
sjm schreef:Idd! Arm dier!madred schreef:En dan nog even dat laatste zetje op het einde zodat hij omkukelt....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha ja het is eigenlijk heel sneu, maar tegelijk ook wel grappigwilma23 schreef:Wat is ie gruwelijk schattig op dat filmpje en die blik die hij je geeft hahaha
Dat weet je pas wanneer hij je per ongeluk een keer in je kont bijt loltobi__ schreef:sjm schreef:Idd! Arm dier!madred schreef:En dan nog even dat laatste zetje op het einde zodat hij omkukelt....![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha ja het is eigenlijk heel sneu, maar tegelijk ook wel grappigwilma23 schreef:Wat is ie gruwelijk schattig op dat filmpje en die blik die hij je geeft hahahaGelukkig heeft hij er geen trauma aan overgehouden, denk ik tenmiste