Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oppas voor Taartje

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Oppas voor Taartje

Ongelezen bericht door DeDiana »

Omdat ik met kerst en oud & nieuw wegens omstandigheden een hond te logeren krijg, zoek ik in die periode een oppas voor Taartje.
Vanaf zaterdag 24 december (evt. vrijdagavond 23 december) tot en met dinsdag 3 januari (evt. 2 januari 's avonds).

Taartje is heel lief, kan met kinderen en met katten en met alle honden, maar ze laat zich de kaas niet van het brood eten. Ze kan met een andere hond erbij een paar uurtjes alleen thuisblijven. Ze heeft in huis wel wat streken soms (spulletjes verzamelen, haar puntneus in de prullenbak of kattenbak steken, eten stelen van het aanrecht). Ze ligt erg graag op de bank en zou het waarschijnlijk ook niet echt snappen als dat ergens anders niet mag ;-)
Ze kan absoluut niet loslopen, eventueel wel in een echt goed omheinde tuin. Ze heeft genoeg aan een uurtje wandelen per dag, maar een lange wandeling kan ze ook nog prima aan. Ze is niet bang voor vuurwerk en verder ook niet bang of schrikkerig, je kunt haar overal mee naartoe nemen.

Omgeving Nijmegen zou handig zijn wat betreft halen en brengen, maar ik vind het ook geen probleem om wat verder te rijden voor een fijn adresje.

Afbeelding

Afbeelding
EllaBellaah
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1

Re: Oppas voor Taartje

Ongelezen bericht door EllaBellaah »

Jammer, wij zijn met oud en nieuw niet thuis en nemen Cooper dan mee, denk niet dat degene waar we heen gaan het fijn vinden als er ineens twee honden rondlopen. Wij wonen in Groesbeek dus was ideaal geweest.
Groetjes Ella & Cooper :D
EllaBellaah
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door EllaBellaah »

1x plaatsen is genoeg :lol1:
Groetjes Ella & Cooper :D
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Zet haar maar in een reisbench en stuur maar op, KLM vliegt 2 keer per week op Luanda :ok:
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Vrijdagavond de 23e zijn wij niet thuis. En ze zal misschien een paar uurtjes alleen moeten (al denk ik van niet) met de rest van de draken maar als dat geen probleem is is ze op onze bank meer dan welkom :ok:
Met de jaarwisseling ben ik met de honden op een vuurwerkarme plaats trouwens :)
DeDiana
Zeer actief

Manuma schreef:Vrijdagavond de 23e zijn wij niet thuis. En ze zal misschien een paar uurtjes alleen moeten (al denk ik van niet) met de rest van de draken maar als dat geen probleem is is ze op onze bank meer dan welkom :ok:
Met de jaarwisseling ben ik met de honden op een vuurwerkarme plaats trouwens :)
Nee, een paar uurtjes alleen met de rest van de draken is sowieso geen probleem.
Zaterdag de 24ste zou wel kunnen dus?
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

DeDiana schreef:
Manuma schreef:Vrijdagavond de 23e zijn wij niet thuis. En ze zal misschien een paar uurtjes alleen moeten (al denk ik van niet) met de rest van de draken maar als dat geen probleem is is ze op onze bank meer dan welkom :ok:
Nee, een paar uurtjes alleen met de rest van de draken is sowieso geen probleem.
Zaterdag de 24ste zou wel kunnen dus?
Ja hoor, we hebben die dag behalve kerstboodschappen doen geen plannen :)
Ik kan je eventueel tegemoet rijden. Hoef je niet zo'n eind.
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Ahhhh shit boeeeee, ik wil op Taartje passen! Maar ik kan niet :( Wij zijn zelf in Utrecht bij mn zusje op een appartement met 6 mensen, 2 katten en 2 honden. Ik geloof niet dat het wordt gewaardeerd als ik ineens nog een extra hond mee sleep :P
DeDiana
Zeer actief

mijke schreef:Ahhhh shit boeeeee, ik wil op Taartje passen! Maar ik kan niet :( Wij zijn zelf in Utrecht bij mn zusje op een appartement met 6 mensen, 2 katten en 2 honden. Ik geloof niet dat het wordt gewaardeerd als ik ineens nog een extra hond mee sleep :P
Zet ik jou op het lijstje voor een eventuele volgende keer! ;-)
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Zolang Maggie nog als Manke Nelis rondhobbelt, wil ik liever geen logées, maar voor een volgende keer kan Tara rustig hier komen, hoor.

Edit: mijn bank is groot genoeg voor 2 eigen honden, 4 labradors en een kat. :mrgreen:
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Mocht je niks anders vinden of een back-up adres willen, vanaf 2e kerstdag is ze hier welkom ;)
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

DeDiana schreef:
mijke schreef:Ahhhh shit boeeeee, ik wil op Taartje passen! Maar ik kan niet :( Wij zijn zelf in Utrecht bij mn zusje op een appartement met 6 mensen, 2 katten en 2 honden. Ik geloof niet dat het wordt gewaardeerd als ik ineens nog een extra hond mee sleep :P
Zet ik jou op het lijstje voor een eventuele volgende keer! ;-)
Ik woon natuurlijk nogal ver maar wie weet komt dat eens uit! :ok:
Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

Ik werk de week tussen kerst & oud en nieuw dus dat is niet ideaal. Mocht je nog eens omhoog zitten dan is Madam altijd welkom in Arnhem. Izzie vreet alles wat op 4 poten loopt :mrgreen:
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Paisley »

Bij mij zou ook kunnen. Reistijd is duizelingwekkend natuurlijk, maar mocht het niet lukken bij Manuma is ze hier ook welkom.
Ik ben kerstavond en eerste kerstdag in de avond niet thuis, maar heb mn eigen honden ook gewoon thuis.
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief

Taartje gaat lekker logeren bij Manuma! :D
Allemaal bedankt voor jullie aanbod en de backupopties. We gaan er natuurlijk van uit dat het allemaal prima zal gaan, maar zo niet, dan is het fijn dat ze eventueel ergens anders terecht kan. :J:
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”