Nu heb ik op tv ze gezien in hun natuurlijke habitat en heb ademloos gekeken hoe zij een prooi pakte. Mooi gezicht zo in de woestijn en wat gaan ze hard
ik heb nu officieel respect voor ze
.
Moderator: moderatorteam
ze herhalen altijd alles -tig keer dus moet lukken. Het is in elk geval elke donderdagavond.Alfilillo schreef:Een dier is gewoon het mooist in zijn natuurlijke habitat. Ik zou die documentaire trouwens ook wel willen zien.
Mijn jongste vindt galgo's ook eng en ik snap wel waarom. De vorm van de kop, die enorme stelten, dat grote sprieterige lijf.Stapper schreef:ik durf het bijna niet toe te geven maar IK vind ze niet mooi, soms eng
Ja, Mira is prachtig.Cleva schreef:gonnie schreef:Ik vind ze mooi, maar ik hou van slanke honden. Zal wel komen omdat ik zelf tonnetje rond ben. Haha.
Haha. Inderdaad.
Ik hou van die lange lijnen en ook van de snelheid.
Ik hou ook van renpaarden en oosterse katten.
Ik vind het geweldig om met Mira te lopen. Een havik onder de honden.
Gerard zei dat ik er zelf maar een hondje bij moest nemen, dus wie weet doe ik dat wel. Haha.Cleva schreef:gonnie schreef:Misschien ga ik ook wel voor een windhond. Haha.
Neem een wippert! ze zij echt heel leuk.
Ik vind windhonden zoals greyhounds ook niet echt mooi om te zien, het is een beetje 'te', bijna uit proportie. Maar dat ranke slanke en net wat robuustere van podenco's vind ik dan weer het mooiste wat er bestaat, vooral als het rent, heel hard rent.Stapper schreef:ik durf het bijna niet toe te geven maar IK vind ze niet mooi, soms eng

Ik kan er ook niet warm voor lopen hoorStapper schreef:ik durf het bijna niet toe te geven maar IK vind ze niet mooi, soms eng
Pendrag schreef:Zwaar off topic maar ik vind het een briljant plan van Gerard. Als jij er aan toe bent je eigen hond. En Gerard de zijn. Allebei je eigen keuze die bij je past. En dan allebei je eigen hond opvoedengonnie schreef:Gerard zei dat ik er zelf maar een hondje bij moest nemen, dus wie weet doe ik dat wel. Haha.Cleva schreef:gonnie schreef:Misschien ga ik ook wel voor een windhond. Haha.
Haha, de beschrijving in je eerste alinea is aardig adequaat voor wat ik aan windhond tegenkommijke schreef:Ik vind sommige windhonden echt vréselijk en andere weer ontzettend leuk. De meeste windhonden die ik in het park tegen kom zijn van die benepen rilbeestjes die alles eng vinden, altijd de staart tegen de platte bips gedrukt, oortjes in de nek en zenuwachtig om zich heen kijken, moeten niks van andere honden hebben en worden subiet suicidaal als ze denken dat je verkeerd naar ze kijkt. Dat vind ik echt verschrikkelijk lelijke mormels, hun plek op de aardbol niet waard.
Maar dan zie ik Zahra en dan denk ikEn veel podenco's (Tara!
) of kruisingen met eoa windhond er in vind ik dan weer erg leuk. En er loopt hier in het park ook eentje die áltijd vrolijk en blij en lichtvoetig is naar alles en iedereen, nooit onder de indruk, echt een makkeljik en positief dier. Dat vind ik dan weer gewéldig! Met zo'n karakter wil ik er zelf later misschien ook wel eens een.

Ik ben nu gek op die smalle lijn .Nanna schreef:Smal is goed. Beter dan brééd in ieder geval.Fire75 schreef: Ik had tot vorig jaar ook niks met Windhonden mij ook te smal enzo.
De meeste smalle honden zijn zo taai als rubber![]()

Word zondags eind van de ochtend herhaald ......Stapper schreef:ze herhalen altijd alles -tig keer dus moet lukken. Het is in elk geval elke donderdagavond.Alfilillo schreef:Een dier is gewoon het mooist in zijn natuurlijke habitat. Ik zou die documentaire trouwens ook wel willen zien.
Haha idd. Die van mij met langer haar is veel sprieteriger.Cleva schreef:Zo spits is ze niet, toch?Cockermans schreef:Niet om zelf te hebben, maar ik zie dan toch liefst die met wat langer haar, dan valt het sprieterige minder op.

Pendrag schreef:Zwaar off topic maar ik vind het een briljant plan van Gerard. Als jij er aan toe bent je eigen hond. En Gerard de zijn. Allebei je eigen keuze die bij je past. En dan allebei je eigen hond opvoedengonnie schreef:Gerard zei dat ik er zelf maar een hondje bij moest nemen, dus wie weet doe ik dat wel. Haha.Cleva schreef:gonnie schreef:Misschien ga ik ook wel voor een windhond. Haha.