Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pisbank

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Re: Pisbank

Ongelezen bericht door Gollum »

Biotex heb ik in huis, azijn heb ik in huis dus ik ga vandaag maar eens flink aan de poets. Gelukkig is het 'maar' een tweedehands gratis bank dus als ik hem niet schoon krijg ga ik gewoon op zoek naar een andere zoveelste hands gratis bank. Nieuwe meubels kopen doe ik toch niet aan met drie honden in huis waarvan er twee oud zijn, ongelukjes in de toekomst zijn niet uitgesloten.

Heel februari krijg ik de Labradorreu van een vriendin te logeren dus voor die tijd moet het opgelost zijn, dat moet lukken :mrgreen:
Gelukkig piest hij als een meisje :lol1:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Gollum schreef:Biotex heb ik in huis, azijn heb ik in huis dus ik ga vandaag maar eens flink aan de poets. Gelukkig is het 'maar' een tweedehands gratis bank dus als ik hem niet schoon krijg ga ik gewoon op zoek naar een andere zoveelste hands gratis bank. Nieuwe meubels kopen doe ik toch niet aan met drie honden in huis waarvan er twee oud zijn, ongelukjes in de toekomst zijn niet uitgesloten.

Heel februari krijg ik de Labradorreu van een vriendin te logeren dus voor die tijd moet het opgelost zijn, dat moet lukken :mrgreen:
Oh dat scheelt die gaat in ieder geval niet tegen je bank staan zeiken maar gewoon bovenop je bankkussens zitten. :LOL: :LOL:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Gollum schreef:Biotex heb ik in huis, azijn heb ik in huis dus ik ga vandaag maar eens flink aan de poets. Gelukkig is het 'maar' een tweedehands gratis bank dus als ik hem niet schoon krijg ga ik gewoon op zoek naar een andere zoveelste hands gratis bank. Nieuwe meubels kopen doe ik toch niet aan met drie honden in huis waarvan er twee oud zijn, ongelukjes in de toekomst zijn niet uitgesloten.

Oh dat scheelt die gaat in ieder geval niet tegen je bank staan zeiken maar gewoon bovenop je bankkussens zitten. :LOL: :LOL:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

bouvierpoedel schreef:

hahaha nee deze is goed opgevoed :pffff:
Ik moet alleen de lege etensbakken opruimen omdat hij anders steeds achter me aanloopt met een bak in zijn bek :LOL:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”