Mijn familie en schoonfamilie zijn echt mekaars tegenpolen
Mijn familie reageert met ; ahhh leuk !! Gaaf !
En mijn ma heel gelukkig ; weer een kleinkind erbij
Mijn schoonfamilie is dus heel anders
Dat we Kenji en Ditch hadden en daar Kyto bijkwam was nog tot daar aan toe ( eigenlijk hadden ze liever geen hond gezien , maar gelukkig heeft vriend daar ook schijt aan )
Toen kwam Ziva en Ditch overleed veel te vroeg
Moya erbij voor vriend en toen werd Ziva gedekt
Nou de pl**** brak uit hoor toen vriend vertelde dat er een pup bleef
Dat Moya inmiddels al op haar nieuwe stek als zoekhond zat deed er niks aan af
T werd nog erger toen er niet 1 maar 2 pups bleven
Ik heb toen in een kwaaie bui gezegd dat als t geen honden maar kleinkinders hadden geeeest we ze er nooit over hadden gehoord
Tegen t zere been van schoonmoeder want die vind het een drama dat wij beiden geen kinderen willen
En in alle gevallen van blijvende hondjes ben ik uiteraard de schuldige ( alsof vriend niet durft te zeggen dat er niks blijft of bij komt )
Maar daar heb ik gewoon dikke schijt aan , ons huis en ons leven klaar
Voordeel is wel dat ze nooit langs komen voor de koffie
Ik woonde trouwens alleen en kleiner ( wel met tuintje ) , en toen had ik 3 Duitse herders
Ik werkte. 30-40 uur pw , wel onregelmatig waardoor ik best veel tijd voor de honden had
En als ik late dienst had gehad dan ging ik gerust om 2 uur snachts nog naar t strand of een eind fietsen met ze. En 3x pw trainen
Toen ik ging samenwonen werkten we beiden onregelmatig en zo was er altijd wel iemand thuis. Of ze waren max 5 uurtjes alleen
Werktijden aanpassen ging nl niet
Nu hebben we beiden een andere baas ( vriend wel ploegen en eigen bedrijf ernaast ) en werk ik veel minder
Ze zijn alleen op de maandag 2x 3 uur alleen , donderdag 5 en de andere 2 dagen 3 uurtjes
Dan word er ook nog getraind, de thuisblijvers gaan dan of met de baas mee naar de zaak of ze blijven thuis
Wat ze helemaal niet erg vinden , kom je thuis kijken ze heel verstoord op van wat kom je doen ? Haha