Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond in de auto met dit weer voor langere tijd?
Moderator: moderatorteam
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Re: Hond in de auto met dit weer voor langere tijd?
Het bedrijf staat op een bedrijven terrein met een beveiligde parkeerplaats. Ik kan de auto heel dichtbij het pand zetten
Ik had een heel lief aanbod gekregen van Sandra, maar ik ga het dan helaas niet redden qua tijd.
Ik neem gewoon een lekker deken mee en leg een briefje onder de ruit
Ik had een heel lief aanbod gekregen van Sandra, maar ik ga het dan helaas niet redden qua tijd.

- Rosaly
- Actief
- Mijn ras(sen): Siberische husky
- Aantal honden: 1
Qua weer en duur zou ik dat geen probleem vinden, maar ik vind het wel akelig als ik ze niet in de gaten kan houden, zeker als de auto niet in een garage staat. Ik zie dat meer mensen dat hebben. Ik ben dan ook bang dat iemand ze meeneemt ofzo. Tijdens training zit 1 van mijn honden ook wel eens een tot twee uur in de auto, maar dat is op het parkeerterrein van de trainer waar verder behalve cursisten niemand komt.

- Rosaly
- Actief
- Mijn ras(sen): Siberische husky
Ja dat doe ik dus ook wel eens als ik een keer een hele drukke dag heb, dan mogen ze in ieder geval meegrover schreef:Serieus, ik dacht dat die achterlijke van mij daar de enige in was maar die neem ik (uitzondering bij warm/zonnig weer) ook liever mee op sleeptouw dan dat ik 'm alleen thuis laat.. Heb het idee dat híj dan denkt dat ie mee is ofzoFeather__ schreef:Ja hoor, doen wij ook altijd omdat de honden beter alleen kunnen zijn in de auto dan thuis.![]()

- hewi
- Zeer actief
Ja hoor , ik zou er wel een lekker kussen ingooien en ik zet er dan ook nog een bakje water bij maar das puur voor mijn hoofd
Leo blijft weleens een uurtje in de auto, 2 uur zou ik ook zo doen met dit weer, tis niet superkoud.
En degene die mijn auto of hond mee wil nemen wens ik veel succes...hij hangt al in je nek voor je binnen bent ben ik bang.
Leo blijft weleens een uurtje in de auto, 2 uur zou ik ook zo doen met dit weer, tis niet superkoud.
En degene die mijn auto of hond mee wil nemen wens ik veel succes...hij hangt al in je nek voor je binnen bent ben ik bang.
- Hylos
- Zeer actief
Moet wel goed komen toch. Als je ze alleen thuis laat kan er ook iemand je honden mee jatten.
Raampje bij een huis intikken of raampje van een auto intikken.
Xavi gaat rond etenstijd wel eens mee naar de supermarkt. Daar kan ik een mooie ronde met hem lopen en daarna moet hij even in de auto wachten. Hoogstens een kwartier.
Ik zet de auto dan bij de ingang waar de andere auto's ook het parkeerterrein oprijden. Liefst niet achteraf in een stil hoekje.
Als het koud is krijgt hij zijn jas aan want een auto koelt juist erg snel af.
Raampje bij een huis intikken of raampje van een auto intikken.
Xavi gaat rond etenstijd wel eens mee naar de supermarkt. Daar kan ik een mooie ronde met hem lopen en daarna moet hij even in de auto wachten. Hoogstens een kwartier.
Ik zet de auto dan bij de ingang waar de andere auto's ook het parkeerterrein oprijden. Liefst niet achteraf in een stil hoekje.
Als het koud is krijgt hij zijn jas aan want een auto koelt juist erg snel af.

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Ik ben daar in de winter eigenlijk heel makkelijk in.
Ik zou ze dan nog net niet een uur of 2 midden in de stad laten wachten, maar verder. Prima hoor. Ze gaan lekker slapen en iemand die ze aandacht probeert te geven wordt uitgekafferd en zeker Shib kan dan toch wel flink gevaarlijk overkomen
Ik zou ze dan nog net niet een uur of 2 midden in de stad laten wachten, maar verder. Prima hoor. Ze gaan lekker slapen en iemand die ze aandacht probeert te geven wordt uitgekafferd en zeker Shib kan dan toch wel flink gevaarlijk overkomen

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Haha nou dat laat je hier wel uit je hoofd als je aan de auto gaat frutselen... dat bedachten de kentekenplaatdiefjes hier ook... achter hebben ze maar laten zitten toen de honden lieten weten dat ze erin zaten. En dat trekt veel, heel veel bekijks...~Suzanne~ schreef:Maar de ellende is dat je dat niet weet... als er kinderen bij voortduring op de ramen kloppen, als iemand een poging doet om ze te stelen ... Waarom iemand dat zou doen? Pure kwaadaardigheid of menen dat de hond in gevaar is. Je hebt namelijk mensen en fietsbellen. Wat ik zeg, ieder het zijne maar nee, zo lang uit zicht, dat doe ik niet.sbientje schreef:Mijn honden laten zich echt niet pesten in een dichte auto hoor. En het is een beveiligd parkeerterrein. Niemand ziet die hond waarschijnlijk, als ie het gewend is en gewoon rustig ligt. Dan slaat ook echt niemand een raampje in, waarom zou je dat doen? in 10 minuten kan er net zoveel gebeuren als in 1,5 uur..~Suzanne~ schreef:Qua weer zou het kunnen, maar ik zou als de dood zijn dat ze gejat zou worden of dat iemand meent zich ermee te moeten gaan bemoeien, ze te gaan pesten oid. Of iemand die de hond wil gaan "redden" en dan het raam bij de hond zelf inslaat ofzo.
Dan vind ikzelf 1,5- 2 uur veel te lang zonder toezicht. Met dit weer neem ik ze gerust mee vanuit de wandeling om nog snel een boodschapje te doen maar dan ben ik met 10 minuten terug in de auto.
Ik zou het niet doen. Kan de hond mee naar binnen en daar min of meer onder toezicht in een bench? Dat zou in mijn optiek een beter alternatief zijn. De tijd is te lang om zonder toezicht te laten vind ik, maar goed, dat is een mening, geen feit.
Suzanne
Suzanne
En ze zijn niet vriendelijk op z'n zachts gezegd als je aan hun auto komt dus dat is ook niet aan te raden.
Laatst gewijzigd door malinois op 12 dec 2016 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Hier liggen ze dus ook met grote regelmaat in de auto; met trainen, op vakantie, uitjes waar t te ver is qua tijd om thuis te blijven, wedstrijden etc.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Haha ja precies dat, anders vind ik het zielig ofzo :') Plus Oll gaat voor mijn gevoel ook liever mee in de auto dan dat ik 'm alleen achter blijf en als het dan een keer wat langer duurt dan kan ik 'm in ieder geval tussendoor nog uitlaten..Rosaly schreef:Ja dat doe ik dus ook wel eens als ik een keer een hele drukke dag heb, dan mogen ze in ieder geval mee
Wel grappig dat men hier er echt geen moeite mee heeft maar ik merk echt dat niet-hondenmensen het enorm zielig vinden ofzo. Is in ieder geval vaak de reactie die ik krijg. Als ik bij m'n schoonouders ben bv op verjaardag, telkens weer "nou dat is toch zielig?" Hebben jullie dat niet?
-
Annemieb
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse cocker spaniel
Hier zitten ze op trainingen en wedstrijden ook lange tijd in de auto
Moet kunnen
Moet kunnen
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Lekker meenemen en in de auto latenJudith schreef:Het bedrijf staat op een bedrijven terrein met een beveiligde parkeerplaats. Ik kan de auto heel dichtbij het pand zetten
Lijkt me veilig genoeg.
-
Alfilillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Ik vind het ook zielig, net als die niet-hondenmensen, maar misschien is dat totaal onterecht. Ik vind meer dan een uur alleen in de auto echt wel lang, maar een half uurtje af en toe zou best handig zijn. De honden een paar uur alleen thuis laten vind ik dan weer niét zielig.grover schreef:Haha ja precies dat, anders vind ik het zielig ofzo :') Plus Oll gaat voor mijn gevoel ook liever mee in de auto dan dat ik 'm alleen achter blijf en als het dan een keer wat langer duurt dan kan ik 'm in ieder geval tussendoor nog uitlaten..Rosaly schreef:Ja dat doe ik dus ook wel eens als ik een keer een hele drukke dag heb, dan mogen ze in ieder geval mee
Wel grappig dat men hier er echt geen moeite mee heeft maar ik merk echt dat niet-hondenmensen het enorm zielig vinden ofzo. Is in ieder geval vaak de reactie die ik krijg. Als ik bij m'n schoonouders ben bv op verjaardag, telkens weer "nou dat is toch zielig?" Hebben jullie dat niet?
Daarbij komt dat het hier zo snel godvergeten heet wordt in de auto, ook in de winter als de zon erop staat. Dus de auto zou dan sowieso in de schaduw moeten staan.
- ranetje
- Zeer actief
Het feit alleen al dat het bij jou in de omgeving al snel zo heet is in de auto, maakt het zieligAlfilillo schreef:Ik vind het ook zielig, net als die niet-hondenmensen, maar misschien is dat totaal onterecht. Ik vind meer dan een uur alleen in de auto echt wel lang, maar een half uurtje af en toe zou best handig zijn. De honden een paar uur alleen thuis laten vind ik dan weer niét zielig.grover schreef:Haha ja precies dat, anders vind ik het zielig ofzo :') Plus Oll gaat voor mijn gevoel ook liever mee in de auto dan dat ik 'm alleen achter blijf en als het dan een keer wat langer duurt dan kan ik 'm in ieder geval tussendoor nog uitlaten..Rosaly schreef:Ja dat doe ik dus ook wel eens als ik een keer een hele drukke dag heb, dan mogen ze in ieder geval mee
Daarbij komt dat het hier zo snel godvergeten heet wordt in de auto, ook in de winter als de zon erop staat. Dus de auto zou dan sowieso in de schaduw moeten staan.
Met temperaturen tussen 5 en 10 graden boven 0 is het niet zielig.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Nou gevoelsmatig vind ik het ook wel een beetje zielig als mijn vader en zn vrouw met de camper uit Utrecht op visite komen en hondje Jip dan in de camper moet blijven zitten. Maar dat heeft denk ik onbewust meer te maken met een soort gevoel dat hij buitengesloten wordt ofzo 
-
Alfilillo
- Zeer actief
Ja, de hitte in de auto kan hels zijn. Maar ik vind het ook zielig als ze heel lang in een kleine ruimte opgesloten zitten, ook al is het niet heet.ranetje schreef:Het feit alleen al dat het bij jou in de omgeving al snel zo heet is in de auto, maakt het zieligAlfilillo schreef:Ik vind het ook zielig, net als die niet-hondenmensen, maar misschien is dat totaal onterecht. Ik vind meer dan een uur alleen in de auto echt wel lang, maar een half uurtje af en toe zou best handig zijn. De honden een paar uur alleen thuis laten vind ik dan weer niét zielig.grover schreef:Haha ja precies dat, anders vind ik het zielig ofzo :') Plus Oll gaat voor mijn gevoel ook liever mee in de auto dan dat ik 'm alleen achter blijf en als het dan een keer wat langer duurt dan kan ik 'm in ieder geval tussendoor nog uitlaten..Rosaly schreef:Ja dat doe ik dus ook wel eens als ik een keer een hele drukke dag heb, dan mogen ze in ieder geval mee
- Feather__
- Zeer actief
Dat zeggen mensen hier ook wel eens. 'Hoezo is het zielig dan?', 'ja.. nou.. Dat is zo koud.'
Als ik dan uitleg dat de auto niet zo snel afkoelt dan vinden ze het vaak al niet zielig meer.
Als we ergens heen gaan bij de familie is het vaak al een uur rijden. Ze mogen bijna overal mee naar binnen maar als dat niet mag zitten ze dus sowieso al 2 uur reistijd alleen thuis en dan nog hoe lang je op bezoek bent. Dan heb ik ze liever mee. Dan zitten ze maar alleen tijdens het bezoek.
En sowieso kunnen onze honden pas sinds kort alleen thuis blijven. Ze werden eerst helemaal panisch. Dus ze zijn de auto al veel langer gewend dan alleen blijven.
Als ik dan uitleg dat de auto niet zo snel afkoelt dan vinden ze het vaak al niet zielig meer.
Als we ergens heen gaan bij de familie is het vaak al een uur rijden. Ze mogen bijna overal mee naar binnen maar als dat niet mag zitten ze dus sowieso al 2 uur reistijd alleen thuis en dan nog hoe lang je op bezoek bent. Dan heb ik ze liever mee. Dan zitten ze maar alleen tijdens het bezoek.
En sowieso kunnen onze honden pas sinds kort alleen thuis blijven. Ze werden eerst helemaal panisch. Dus ze zijn de auto al veel langer gewend dan alleen blijven.

- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Hier heb ik er 2 die liever mee gaan dan alleen thuis blijven, ook al hebben ze daar geen moeite mee. Maar als ze mee mogen zijn ze helemaal gelukkig. Tessa niet, dus die blijft thuis. Die vindt de auto vreselijk en kan heel goed alleen blijven, dus die gaat alleen mee als het moet. Qua kou, het is nu helemaal niet zo koud, tenzij een hond een dunne vacht heeft. Maar voor die 3 van mij is het nu juist lekker. Toen het vroor hadden we met training alleen de ramen open, maar al vrij snel hebben we ook de achterklep weer open gezet, omdat het echt te warm werd in de auto. Mensen denken snel dat het koud is, terwijl mijn honden het eindelijk lekker vinden. 
Als het een beveiligd parkeerterrein is, dan zou ik het aandurven. Wel zou ik proberen de auto zo te parkeren dat je haar in de gaten kan houden. Dekentje in de auto en waarschijnlijk ligt ze rustig te slapen.
Als het een beveiligd parkeerterrein is, dan zou ik het aandurven. Wel zou ik proberen de auto zo te parkeren dat je haar in de gaten kan houden. Dekentje in de auto en waarschijnlijk ligt ze rustig te slapen.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Je schrjift dat ze opzich wel eens tijdens boodschappen in de auto ligt, maar dat is wel een heel verschil met 2 uur. Ik zou de kans dat ze halverwege zich gaat afvragen waar je blijft en onrustig/angstig wordt wel meenemen in je overweging. Ook honden hebben een gevoel van tijd. Maar dat ligt misschien ook een beetje aan het karakter van je hond, dat kun je het best zelf inschatten denk ik.
- ranetje
- Zeer actief
Dat hangt denk ik van de hond af.Alfilillo schreef:Ja, de hitte in de auto kan hels zijn. Maar ik vind het ook zielig als ze heel lang in een kleine ruimte opgesloten zitten, ook al is het niet heet.ranetje schreef:Het feit alleen al dat het bij jou in de omgeving al snel zo heet is in de auto, maakt het zieligAlfilillo schreef:Ik vind het ook zielig, net als die niet-hondenmensen, maar misschien is dat totaal onterecht. Ik vind meer dan een uur alleen in de auto echt wel lang, maar een half uurtje af en toe zou best handig zijn. De honden een paar uur alleen thuis laten vind ik dan weer niét zielig.
Ita ligt hier thuis overdag vrijwel altijd in de mand.
Meer ruimte heeft ze feitelijk niet nodig.
Buiten is ze zoveel bezig dat ze thuis niets meer hoeft.
Bovendien vindt ze in de mand in de auto liggen totaal geen probleem.
Dat zal mijn blik kleuren
Ik zie het probleem dus niet.
-
Alfilillo
- Zeer actief
Ja, je hebt gelijk. Ík krijg een claustrofobisch gevoel bij een hond heel lang in een auto, terwijl de hond in kwestie er misschien helemaal geen probleem mee heeft.ranetje schreef:Dat hangt denk ik van de hond af.Alfilillo schreef:Ja, de hitte in de auto kan hels zijn. Maar ik vind het ook zielig als ze heel lang in een kleine ruimte opgesloten zitten, ook al is het niet heet.ranetje schreef:Het feit alleen al dat het bij jou in de omgeving al snel zo heet is in de auto, maakt het zieligAlfilillo schreef:Ik vind het ook zielig, net als die niet-hondenmensen, maar misschien is dat totaal onterecht. Ik vind meer dan een uur alleen in de auto echt wel lang, maar een half uurtje af en toe zou best handig zijn. De honden een paar uur alleen thuis laten vind ik dan weer niét zielig.
Ita ligt hier thuis overdag vrijwel altijd in de mand.
Meer ruimte heeft ze feitelijk niet nodig.
Buiten is ze zoveel bezig dat ze thuis niets meer hoeft.
Bovendien vindt ze in de mand in de auto liggen totaal geen probleem.
Dat zal mijn blik kleuren![]()
Ik zie het probleem dus niet.
Tegelijkertijd zijn mijn honden thuis best actief, dus wellicht zijn zij er de honden ook niet naar. Maar zoals ik eerder zei, het lijkt me best handig als ze er af en toe een half uurtje of een uurtje in zouden kunnen blijven, dus ik denk dat ik daar maar eens mee ga oefenen.
- dre
- Zeer actief
Hier toevallig gisteren nog. We waren een weekendje weg geweest met de honden en de laatste dag wilden we nog even in Duitsland shoppen.
Vooraf de honden nog lekker een uurtje laten rauzen en daarna hops de auto in, die liggen altijd prinsheerlijk te slapen, dit keer ook (we zijn zo'n 2 uur weggeweest)
Wel zorg ik dat de kont van de auto (ze zitten in de achterbak) op een rustige plek komt (achteruit tegen een muur/boom/etc.), maar meer omdat Shelly alles wil opvreten wat in de buurt van de auto komt
tevens is de achterruit zelf geblindeerd, dus ze vallen ook niet gek veel op als je er niet naar kijkt.
Ik laat de honden trouwens alleen met deze temperaturen in de auto, zodra het warmer wordt vind ik dat niet meer verantwoordelijk.
Een briefje met telefoonnummer heb ik nog nooit zo over nagedacht, misschien wel een goed idee om die standaard in de auto te gooien voor als het weer eens voorkomt
Vooraf de honden nog lekker een uurtje laten rauzen en daarna hops de auto in, die liggen altijd prinsheerlijk te slapen, dit keer ook (we zijn zo'n 2 uur weggeweest)
Wel zorg ik dat de kont van de auto (ze zitten in de achterbak) op een rustige plek komt (achteruit tegen een muur/boom/etc.), maar meer omdat Shelly alles wil opvreten wat in de buurt van de auto komt
Ik laat de honden trouwens alleen met deze temperaturen in de auto, zodra het warmer wordt vind ik dat niet meer verantwoordelijk.
Een briefje met telefoonnummer heb ik nog nooit zo over nagedacht, misschien wel een goed idee om die standaard in de auto te gooien voor als het weer eens voorkomt

- Jeannettebo
- Zeer actief
Ik heb ze ook geregeld voor langere tijd in de auto, zeker als ik in nl ben. Van de zomer, toen het heel heet was, zijn ze 24 uur bij Carmen/Crutz geweest. Ze hebben het weet prima gehad, maar ik neem toch dat het achteraf bij Layla te veel stress brengt. Die zit dus liever in haar eigen hokje in de auto. Laatst ook gemerkt toen ze een dagje bij een goede vriendin van mij was, die ze ook goed kent. Layla moet gewoon bij mij, in de auto of thuis zijn.

- Nikkielvis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podego van 2 jaar uit portugal
Mix van 6 maanden uit roemenie - Aantal honden: 2
Grappig ik vind dan dan meer als een huis dan een auto en dus minder zielig.mijke schreef:Nou gevoelsmatig vind ik het ook wel een beetje zielig als mijn vader en zn vrouw met de camper uit Utrecht op visite komen en hondje Jip dan in de camper moet blijven zitten. Maar dat heeft denk ik onbewust meer te maken met een soort gevoel dat hij buitengesloten wordt ofzo
Ik doe hetzelf niet omdat mijn honden het niet gewent zijn. Soms is het wel lastig want dan wil ik na het strand even langs mijn paard omdat die daar 5 minuten vanaf staat maar doe dat uiteindleijk niet omdat de honden dan in de auto zitten terwijl dat prima moet kunnen.
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Contacteer:
Ze zijn hier tot op heden nooit langer dan voor een boodschap alleen in de auto gebleven.
Morgen moet ik bijna 1,5 uur rijden want ik ga even bij Droef zijn pups kijken. Daarna gaan we lekker wandelen op het erkemederstrand ze wonen daar om de hoek dus een leuk uitje voor de honden. Ik zal niet langer dan een uurtje weg blijven en ze wonen in een rustig woonwijk dus moet wel goed komen den ik zo.
Morgen moet ik bijna 1,5 uur rijden want ik ga even bij Droef zijn pups kijken. Daarna gaan we lekker wandelen op het erkemederstrand ze wonen daar om de hoek dus een leuk uitje voor de honden. Ik zal niet langer dan een uurtje weg blijven en ze wonen in een rustig woonwijk dus moet wel goed komen den ik zo.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
De herders zitten heel veel en ook lang in de auto. Uiteraard omdat het mijn werk is. Als ik aan het bureau ben dan ligt Boeddha in de kennel en Marco in mijn bus. Dat is tevens een camper ik heb voor hem het bed altijd uit en hij ligt als een prins op bed.bhrt is serieus de meest verwende politie hond van het westelijk halfrond.
De kleintjes zitten ook regelmatig langer in de auto en gann altijd lekker opgerold liggen slapen. Scheelt misschien dat we ook vaak met de camper op vakantie gaan en dan liggen ze er ook in, met open deur, lekker op bed.
Maar geen probleem dus. En ik zet de auto overal neer. Ik heb me er nog nooit druk over gemaakt of iemand ze zou stelen.
Uiteraard last ik ze bij zomerse temperaturen niet in de auto. Ik heb t met alle honden altijd nog gedaan. Ze vinden het allemaal prima.
De kleintjes zitten ook regelmatig langer in de auto en gann altijd lekker opgerold liggen slapen. Scheelt misschien dat we ook vaak met de camper op vakantie gaan en dan liggen ze er ook in, met open deur, lekker op bed.
Maar geen probleem dus. En ik zet de auto overal neer. Ik heb me er nog nooit druk over gemaakt of iemand ze zou stelen.
Uiteraard last ik ze bij zomerse temperaturen niet in de auto. Ik heb t met alle honden altijd nog gedaan. Ze vinden het allemaal prima.
Gr. Aniek

- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Ik laat ze regelmatig in de auto, ook wel voor langere tijd. Ze gaan op de voorstoelen zitten en zitten op hun gemak rond te kijken.
Als ze genoeg hebben van het rondkijken gaan ze liggen slapen, met hun vacht hebben ze het niet snel koud, dekentjes werken ze altijd van zich af.
Ik ben niet bang dat ze gejat worden, ze laten geen andere mensen in de auto en anders maken ze voor de tijd herrie genoeg.
Ze zitten liever in de auto dan dat ze thuis zijn, toch het idee van mee zijn denk ik.
Als ze genoeg hebben van het rondkijken gaan ze liggen slapen, met hun vacht hebben ze het niet snel koud, dekentjes werken ze altijd van zich af.
Ik ben niet bang dat ze gejat worden, ze laten geen andere mensen in de auto en anders maken ze voor de tijd herrie genoeg.
Ze zitten liever in de auto dan dat ze thuis zijn, toch het idee van mee zijn denk ik.
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Frolic schreef:Afhankelijk van de tijd mag je haar hier ook wel brengen.
O en hier is in Zwolle (zuid)
Dana hoeft niet meer in de auto te zitten. Ze mag gezellig 2 uurtjes met Pippi en Vriend spelen!

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Perfect!Judith schreef:Frolic schreef:Afhankelijk van de tijd mag je haar hier ook wel brengen.
O en hier is in Zwolle (zuid)
Dana hoeft niet meer in de auto te zitten. Ze mag gezellig 2 uurtjes met Pippi en Vriend spelen!![]()
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Hier wennen ze vanaf dag 1 aan het in de auto blijven (in hun kennel). Biène ligt gewoon te slapen.
Op mijn werk staat de auto op een eigen parkeerplaats, dus daar staan als het warm is de deuren gewoon open. Kobe went nu ook aan het in de auto blijven, gisteren heeft hij lekker liggen slapen in de auto tijdens mijn afspraken, tussendoor mocht hij mee naar binnen, waar hij dan volop aandacht krijgt van collega's en cliënten
Op mijn werk staat de auto op een eigen parkeerplaats, dus daar staan als het warm is de deuren gewoon open. Kobe went nu ook aan het in de auto blijven, gisteren heeft hij lekker liggen slapen in de auto tijdens mijn afspraken, tussendoor mocht hij mee naar binnen, waar hij dan volop aandacht krijgt van collega's en cliënten
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Gimmick
- Zeer actief
gimmick gaat ook regelmatig mee naar het werk.
Ze blijft dan ook gewoon in de auto liggen. Vaak ligt ze lekker te slapen.
Nu scheelt het ook dat ik in een zwaar beveiligde omgeving werk en er dus alleen bestemmingsverkeer op de parkeerplaats komt.
En als ik de beveiliging vertel dat de hond in de auto ligt dan letten ze even iets meer op de auto.
En in mijn pauzes ga ik lekker een eind met haar lopen.
Ook als ik met patiënten naar buiten moet dan neem ik haar mee als het mogelijk is.
Ze blijft dan ook gewoon in de auto liggen. Vaak ligt ze lekker te slapen.
Nu scheelt het ook dat ik in een zwaar beveiligde omgeving werk en er dus alleen bestemmingsverkeer op de parkeerplaats komt.
En als ik de beveiliging vertel dat de hond in de auto ligt dan letten ze even iets meer op de auto.
En in mijn pauzes ga ik lekker een eind met haar lopen.
Ook als ik met patiënten naar buiten moet dan neem ik haar mee als het mogelijk is.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.