Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oef.. groot + steekneus
Moderator: moderatorteam
-
sjm
- Zeer actief
Oef.. groot + steekneus
Vandaag is ineens het besef gekomen dat Zahra een grote hond is en dat het echt anders is dan die kleintjes.. op zich valt het allemaal best mee in t dagelijks leven. Tot vandaag...
We hadden haar even een keertje mee naar de stad. Even een rondje door de stad lopen. Maar mevrouw houdt er nogal van om haar neus overal in te steken..... en dat is natuurlijk ook een lel van een neus. Ze doet het bij ons ook vaak. Even haar puntneus tegen je aan of in je hand duwen. Ze doet verder niets, alleen een klein duwtje met haar neusje tegen je aan. Wel heel lief en zachtjes.
Ik heb haar echt kort vast, bijna bij de halsband zeg maar zo kort. Ze loopt ook keurig naast me. Maar het gaat zó ongelooflijk snel met die steekneus.
Het begon bij langslopende mensen, waarbij ze even haar neus in een hand van iemand anders duwt. Ze is ervan overtuigd dat iedereen haar geweldig vindt. Af en toe gaat de neus in een handtas. Maar toen....
Er stond een vrouw gebukt. Jas viel half over haar achterwerk. Zahra, nog steeds zo kort aan de lijn, liep langs en ineens FLOEP die neus onder de jas en in het achterwerk van de mevrouw. Secondewerk. En geloof mij, ze weet je anus te vinden.. Slik.. ik schaamde me rot en ben maar heel snel verder gelopen.
Die kleintjes zijn toch wel veel makkelijker.. voordat die ergens bij kunnen voor ze tot last zijn. Iemand nog een grote hele lieve Saluki hebben?
We hadden haar even een keertje mee naar de stad. Even een rondje door de stad lopen. Maar mevrouw houdt er nogal van om haar neus overal in te steken..... en dat is natuurlijk ook een lel van een neus. Ze doet het bij ons ook vaak. Even haar puntneus tegen je aan of in je hand duwen. Ze doet verder niets, alleen een klein duwtje met haar neusje tegen je aan. Wel heel lief en zachtjes.
Ik heb haar echt kort vast, bijna bij de halsband zeg maar zo kort. Ze loopt ook keurig naast me. Maar het gaat zó ongelooflijk snel met die steekneus.
Het begon bij langslopende mensen, waarbij ze even haar neus in een hand van iemand anders duwt. Ze is ervan overtuigd dat iedereen haar geweldig vindt. Af en toe gaat de neus in een handtas. Maar toen....
Er stond een vrouw gebukt. Jas viel half over haar achterwerk. Zahra, nog steeds zo kort aan de lijn, liep langs en ineens FLOEP die neus onder de jas en in het achterwerk van de mevrouw. Secondewerk. En geloof mij, ze weet je anus te vinden.. Slik.. ik schaamde me rot en ben maar heel snel verder gelopen.
Die kleintjes zijn toch wel veel makkelijker.. voordat die ergens bij kunnen voor ze tot last zijn. Iemand nog een grote hele lieve Saluki hebben?
-
sjm
- Zeer actief
Re: Oef.. groot + steekneus
Schaamteloos ook. Later vond ze nog een anus om haar neus in te douwen, maar volgens mij had ik haar toen net op tijd weg. Hoop ik. Ik heb njet achterom durven kijken.
- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
- Aantal honden: 3
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Izzie vindt mensen eigenlijk eng maar is óók heul nieuwsgierig. Genante situaties te over waar tante pollewop haar neus in andermans zaken steekt en dan wegspringt als het te onderzoeken object beweegt... Ik houd haar onwijs scherp in de peiling maar voorkom niet alle hertensprongen richting aankomende, flitsend geklede, hardlopers
-
sifkes4
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 3
en ze mag ook hier hoor
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Precies. Mila heeft ook wel eens met haar puntneus zo onder een minirokje gezeten.mito schreef:en dan valt het nog mee dat het niet zomer, korte rokjes weer is
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
HAHAHAHA oh briljant
Ja eerlijk is eerlijk, waar heeft ze anders een neus voor
Ja eerlijk is eerlijk, waar heeft ze anders een neus voor
- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Laatst gewijzigd door Barkley op 12 dec 2016 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Nikkielvis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podego van 2 jaar uit portugal
Mix van 6 maanden uit roemenie - Aantal honden: 2
- sybertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermix
Die van mij is iets kleiner, maar ook een kontsnuffelaar.
Ik schaam me soms kapot bij visite.
Ik schaam me soms kapot bij visite.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
ik wou dat die vanmij het hielden bij een snelle snuffel maar die willen altijd meteen oren soppen, tongzoenen en in je klimmen.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Hahaha
Wel herkenbaar, maar dan de voorkant: Puchu's neus zit ongeveer op kruishoogte en als iemand hem aanhaalt, gaat hij gegarandeerd richting
dat kruis

Wel herkenbaar, maar dan de voorkant: Puchu's neus zit ongeveer op kruishoogte en als iemand hem aanhaalt, gaat hij gegarandeerd richting
dat kruis
- Rosaly
- Actief
- Mijn ras(sen): Siberische husky
-
Suusz27
- Zeer actief
Hahahaha, noh wat zul je je soms doodschamen, andersom de mensen net zo denk ik, haha.
- hewi
- Zeer actief
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Geweldig
Pelle kruipt bij bezoek op schoot en gaan dan zeeeeeer uitgebreid hun gezicht en haren besnuffelen. Hij kijkt er dan ook enorm geconcentreerd bij

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017