Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Wat tips, zoek een lichtgewicht rugzak. Sommige rugzakken wegen van zichzelf al best zwaar en dan kun je er echt super weinig in doen en is echt niet fijn voor je hond. Zorg dat er goede verstelbare banden aanzitten en dat de tassen niet onwijs uitsteken want dat gaat heel erg schommelen. Ik heb een Ruffwear rugzak en daar doe ik nog een band overheen om hem wat platter te maken en niet te laten schommelen.
Bij mijn reu komt de achterste band over of tegen zijn piemel maar dat heb ik opgelost door de banden kruislings om te doen bij hem.
sirene schreef:Wat tips, zoek een lichtgewicht rugzak. Sommige rugzakken wegen van zichzelf al best zwaar en dan kun je er echt super weinig in doen en is echt niet fijn voor je hond. Zorg dat er goede verstelbare banden aanzitten en dat de tassen niet onwijs uitsteken want dat gaat heel erg schommelen. Ik heb een Ruffwear rugzak en daar doe ik nog een band overheen om hem wat platter te maken en niet te laten schommelen.
Bij mijn reu komt de achterste band over of tegen zijn piemel maar dat heb ik opgelost door de banden kruislings om te doen bij hem.
Ik zou tegen die tijd gewoon met hem naar een goede dierenspeciaalzaak gaan en daar passen. Zo'n rugzak moet wel goed zitten, anders heeft hij er alleen last van.
Ik heb een rugzakje voor Benson besteld bij Alieexpress. Erg goedkoop, maar gewoon even om te kijken of wij het wat vinden. En eigenlijk ben ik best te spreken over de kwaliteit.
Benson lijkt er geen last van te hebben en hij vind het echt leuk om iets voor mij te dragen.
Chrizta8 schreef:Ik heb een rugzakje voor Benson besteld bij Alieexpress. Erg goedkoop, maar gewoon even om te kijken of wij het wat vinden. En eigenlijk ben ik best te spreken over de kwaliteit.
Benson lijkt er geen last van te hebben en hij vind het echt leuk om iets voor mij te dragen.
Chrizta8 schreef:Ik heb een rugzakje voor Benson besteld bij Alieexpress. Erg goedkoop, maar gewoon even om te kijken of wij het wat vinden. En eigenlijk ben ik best te spreken over de kwaliteit.
Ik heb er als het goed is nog 1 liggen van Ruffwear, maat M en met afneembare rugzak. Ik gebruik hem niet meer, heb het tuig wel vaker gebruikt, de rugzak nog geen 10x schat ik.
LongFields schreef:Ik heb er als het goed is nog 1 liggen van Ruffwear, maat M en met afneembare rugzak. Ik gebruik hem niet meer, heb het tuig wel vaker gebruikt, de rugzak nog geen 10x schat ik.
zou hij dat passen? ik heb geen idee hoe groot/breed hij wordt en wat maat M is.
áls je er vanaf zou willen dan he
kunnen we evt 23 april op de show de grote ruil doen? dan kunnen we meteen assen en is hij op tijd voor ons eerste geplande wandelweekend met hemelvaart
LongFields schreef:Ik heb er als het goed is nog 1 liggen van Ruffwear, maat M en met afneembare rugzak. Ik gebruik hem niet meer, heb het tuig wel vaker gebruikt, de rugzak nog geen 10x schat ik.
zou hij dat passen? ik heb geen idee hoe groot/breed hij wordt en wat maat M is.
áls je er vanaf zou willen dan he
kunnen we evt 23 april op de show de grote ruil doen? dan kunnen we meteen assen en is hij op tijd voor ons eerste geplande wandelweekend met hemelvaart
Mijn Belgen en ook Mojo hebben de Ruffwear tuigen in maat M. Dus ik vermoed dat Willemmals hij volwassen is ook wel in maat M moet passen, als hij niet enorm hoog en breed wordt.
Ik wil hem eigenlijk gewoon te koop zetten omdat ik eens goed aan het ruimen ben, dus tot april wachten is niet echt wat ik in gedachten had.
Maar ik snap ook dat jij nu nog niet iets wilt aanschaffen waarvan je niet zeker bent dat hij er niet te groot of te klein voor zalmzijn.
M@scha schreef:Pb mij wat je ervoor wil hebben dan kunnen we het misschien sneller rond maken
Ik ga eerst even op zoek naar de rugzak zelf, het tuig weet ik zo te liggen maar de rugzakken heb ik al een paar jaar niet meer gebruikt maar daar moet ik echt even naar op zoek. Help me eind van de week nog maar even herinneren als je nog geen PB van me gehad hebt. ik ben nogal een chaoot momenteel.
M@scha schreef:Pb mij wat je ervoor wil hebben dan kunnen we het misschien sneller rond maken
Ik ga eerst even op zoek naar de rugzak zelf, het tuig weet ik zo te liggen maar de rugzakken heb ik al een paar jaar niet meer gebruikt maar daar moet ik echt even naar op zoek. Help me eind van de week nog maar even herinneren als je nog geen PB van me gehad hebt. ik ben nogal een chaoot momenteel.