Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voor enkele minuten verlamd?
Moderator: moderatorteam
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Voor enkele minuten verlamd?
Bedankt voor het delen
Dat stemt me toch weer een beetje hoopvoller. We weten heus wel dat Jess niet het eeuwige leven heeft, maar ik hoop toch wel dat ze nog een paar jaar kan genieten.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Eens. Ik had t met Dusty (alleen nog niet zo erg dat ze omviel) dr hart was zo slecht ze was toen nog geen 7. Ook hartmedicatie en zou je t goed doen moest je dr in een glazen kooitje zetten maar dat was voor mijn da en voor mezelf geen optie. Hij zei dus ik moet t zeggen zodat je zelf kan kiezen maar ik zou dr lekker laten doen wat ze wil. Valt ze dood neer dan is t zo en je weet dat t risico erin zit. Maar dan heeft ze nog wel geleefd. Ze is bijna 12 geworden uiteindelijk aan iets totaal anders overleden (accuut nierfalen)Inge O schreef:Dat zou ik persoonlijk dus niet doen - of 1. de medicatie slaat niet aan en komt jammer genoeg het einde in zicht of 2. de medicatie slaat wél aan en dan zou dat moeten inhouden dat ze weer redelijk wat kan, anders zit je duidelijk onder 1.xSuzannex schreef: Maar ze mag helemaal niks meer. Zelfs niet de "rondjes" door de straat. Liever gewoon alleen in de tuin poepen en plassen voor de komende tijd, en als de medicijnen dan aan slaan mag ze ook niet meer wild doen of rennen, dus dat komt neer op op het plankje van de scoot zitten terwijl saar wel loopt, en dan stoppen bij een veldje waar ze een beetje kan rondsnuffelen.
Dan even kijken of ze daar nog wel van kan genieten. Haar voor haar laatste weken/maanden/jaar niet verder dan de tuin laten komen vind ik ook wel heel erg triest
En zo'n oud hondje verdient het ook niet om niks meer te mogen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- xSuzannex
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat fijn dat het nog zo lang goed is gegaan.malinois schreef:Eens. Ik had t met Dusty (alleen nog niet zo erg dat ze omviel) dr hart was zo slecht ze was toen nog geen 7. Ook hartmedicatie en zou je t goed doen moest je dr in een glazen kooitje zetten maar dat was voor mijn da en voor mezelf geen optie. Hij zei dus ik moet t zeggen zodat je zelf kan kiezen maar ik zou dr lekker laten doen wat ze wil. Valt ze dood neer dan is t zo en je weet dat t risico erin zit. Maar dan heeft ze nog wel geleefd. Ze is bijna 12 geworden uiteindelijk aan iets totaal anders overleden (accuut nierfalen)Inge O schreef:Dat zou ik persoonlijk dus niet doen - of 1. de medicatie slaat niet aan en komt jammer genoeg het einde in zicht of 2. de medicatie slaat wél aan en dan zou dat moeten inhouden dat ze weer redelijk wat kan, anders zit je duidelijk onder 1.xSuzannex schreef: Maar ze mag helemaal niks meer. Zelfs niet de "rondjes" door de straat. Liever gewoon alleen in de tuin poepen en plassen voor de komende tijd, en als de medicijnen dan aan slaan mag ze ook niet meer wild doen of rennen, dus dat komt neer op op het plankje van de scoot zitten terwijl saar wel loopt, en dan stoppen bij een veldje waar ze een beetje kan rondsnuffelen.
Dan even kijken of ze daar nog wel van kan genieten. Haar voor haar laatste weken/maanden/jaar niet verder dan de tuin laten komen vind ik ook wel heel erg triest
En zo'n oud hondje verdient het ook niet om niks meer te mogen.
ik zit zelf nog wel een beetje in tweestrijd. Als ze op zo'n manier zou gaan is het natuurlijk een prachtige dood. Maar wat als het zo blijft zoals nu? Bij elk rondje dat ze in elkaar stort, en daarna weer normaal is. Volgens mij is dat hartstikke vermoeiend en word je er niet lekker van als je steeds flauw valt.
Nou ja, ik moet niet te ver vooruit denken denk ik. Gewoon nu maar eerst heel erg rustig houden en kijken wat de medicijnen doen, als dat goed gaat jess maar gewoon laten doen waar ze zin in heeft. en als dan blijkt dat het zoals nu blijft gaan kunnen we weer verder denken of we haar toch nog wel wat rustiger gaan houden, of moeten laten gaan.
Poeh, heb het er wel moeilijk mee hoor. Ons arme meisje.
- xSuzannex
- Zeer actief
- Contacteer:
Ben bang dat de medicijnen niet de tijd krijgen om te gaan werken 
We houden haar echt zo rustig mogelijk. Ze slaapt de hele tijd. Wil nog maar amper eten, dat zal misschien een bijwerking van de medicijnen zijn? Biefstuk wilde ze nog wel, dus dat krijgt ze straks weer. Maar farmfood vlees en blikmenu van alsa nature had ze geen trek in.
We hebben afgesproken haar wel de komende tijd, tot de medicijnen werken, echt maar minimaal te laten bewegen.
Vanmiddag liep ik dus eerst met Saar een stukje, toen naar huis, saar naar binnen, jess apart mee naar het veld direct achter de poort, dus dat is 10 meter lopen vanaf de drempel. Daar gewoon stil gestaan zodat ze op haar gemak een beetje kon snuffelen. Ze heeft netjes geplast en gepoept, weer 10 meter naar binnen en daar ging het al mis.
Ze raakte weer weg, maar dan nog wel zo dat ze kon blijven staan. Maar dat staat ze bevroren in de kamer, hoofd omlaag, niet in staat nog te bewegen. een paar minuten ervoor, en een paar minuten later kon ze weer kwispelend lopen naar haar mandje.
Maar jeetje... als dat ook al teveel is... Een paar dagen terug was ze nog kilometers mee aan het lopen, apporteerde ze de bal, zat ze te patsen bij honden die het waagden met saar kennis te maken.
Het is zo onwerkelijk dit.
We houden haar echt zo rustig mogelijk. Ze slaapt de hele tijd. Wil nog maar amper eten, dat zal misschien een bijwerking van de medicijnen zijn? Biefstuk wilde ze nog wel, dus dat krijgt ze straks weer. Maar farmfood vlees en blikmenu van alsa nature had ze geen trek in.
We hebben afgesproken haar wel de komende tijd, tot de medicijnen werken, echt maar minimaal te laten bewegen.
Vanmiddag liep ik dus eerst met Saar een stukje, toen naar huis, saar naar binnen, jess apart mee naar het veld direct achter de poort, dus dat is 10 meter lopen vanaf de drempel. Daar gewoon stil gestaan zodat ze op haar gemak een beetje kon snuffelen. Ze heeft netjes geplast en gepoept, weer 10 meter naar binnen en daar ging het al mis.
Ze raakte weer weg, maar dan nog wel zo dat ze kon blijven staan. Maar dat staat ze bevroren in de kamer, hoofd omlaag, niet in staat nog te bewegen. een paar minuten ervoor, en een paar minuten later kon ze weer kwispelend lopen naar haar mandje.
Maar jeetje... als dat ook al teveel is... Een paar dagen terug was ze nog kilometers mee aan het lopen, apporteerde ze de bal, zat ze te patsen bij honden die het waagden met saar kennis te maken.
Het is zo onwerkelijk dit.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik ga je toch moed inspreken..vlo liep zaterdag nog de lange wandeling mee en zondag kreeg hij zijn eerste aanval.
De eerste twee dagen kreeg hij nog aanvallen maar nu gaat het steeds beter met hem. Hij gaat nog niet naar buiten ik zet hem in de tuin en haal hem weer binnen maar hij speelde gisteren weer.
Vlo had wel vocht erbij..en de plastabletten werken goed...ik denk dat je het nog even de tijd moet geven.
De eerste twee dagen kreeg hij nog aanvallen maar nu gaat het steeds beter met hem. Hij gaat nog niet naar buiten ik zet hem in de tuin en haal hem weer binnen maar hij speelde gisteren weer.
Vlo had wel vocht erbij..en de plastabletten werken goed...ik denk dat je het nog even de tijd moet geven.

- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- xSuzannex
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik hoop echt dat het hier ook zo gaat Pepie. Maar voor nu gaat het alleen maar slechter
We kregen er vanmorgen helemaal geen eten in. Van alles geprobeerd, overal haalt ze haar neus voor op. Maar die pil moest er toch in, dus in de houdgreep, pil naar binnen, even vasthouden, slikken, klaar. En weer een toeval....
Ik ga straks maar de supermarkt leegkopen. blikjes kattenvoer, tartaar, leverworst, frolic. Maakt nu toch niet meer uit wat ze eet, als ze maar eet. Anders gaat ze zo dood omdat wij er een pil in moeten stoppen.
We kregen er vanmorgen helemaal geen eten in. Van alles geprobeerd, overal haalt ze haar neus voor op. Maar die pil moest er toch in, dus in de houdgreep, pil naar binnen, even vasthouden, slikken, klaar. En weer een toeval....
Ik ga straks maar de supermarkt leegkopen. blikjes kattenvoer, tartaar, leverworst, frolic. Maakt nu toch niet meer uit wat ze eet, als ze maar eet. Anders gaat ze zo dood omdat wij er een pil in moeten stoppen.
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
- xSuzannex
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze wil echt niets 
Ik heb zalmsnippers, gore benefulbrokjes waar water overheen moet, kuipjes kattenvoer, kattenmousse, blikjes cesar, tartaar, leverpastei, filet american.
Ze haalt er haar neus voor op. Zelfs als Saar op 5 cm afstand zit te kijken of ze wat kan pikken. En ook dat laten gebeuren hielp niet.
Ze werd wel blij toen saar net op de bel drukte (want dan gaat de deur open) en heeft ze al kwispelend nog over saar d'r plas heengeplast. Daarna nog een poging gedaan of ze wil eten, maar nee.
Ik laat het nu maar verder. Als ze niet wil, dan wil ze niet.
Vanavond een nieuwe poging anders moet ze weer met dwang een pil.
Het arme meiske
Ik heb zalmsnippers, gore benefulbrokjes waar water overheen moet, kuipjes kattenvoer, kattenmousse, blikjes cesar, tartaar, leverpastei, filet american.
Ze haalt er haar neus voor op. Zelfs als Saar op 5 cm afstand zit te kijken of ze wat kan pikken. En ook dat laten gebeuren hielp niet.
Ze werd wel blij toen saar net op de bel drukte (want dan gaat de deur open) en heeft ze al kwispelend nog over saar d'r plas heengeplast. Daarna nog een poging gedaan of ze wil eten, maar nee.
Het arme meiske
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Oh wat vreselijk om je hond zo te zien en niet te weten of het weer opknapt of niet 
- xSuzannex
- Zeer actief
- Contacteer:
Nanna schreef:Waarom laat je haar niet inslapen. Het klinkt alsof ze er zelf al helemaal klaar mee is. Dat gedouw met pillen is alleen maar rekken en plagen...
We willen het wel even de kans geven. Als het een strijd blijft omdat ze niet wil eten moeten we haar natuurlijk laten gaan. Maar als de pillen wel gaan werken en ze gaat straks weer eten, kan ze nog een paar mooie weken/maanden hebben tot haar hart stopt.
Ik vind 3 dagen en pas 1 dag worstelen met pillen te vroeg om die beslissing te maken. Helemaal als ik bovenstaande verhalen lees van honden die het op pillen toch nog een poos erg goed doen zonder ergens last van te hebben
Voor nu kan ik even niets meer doen dan haar extra veel liefde geven

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Och toch, ik had helemaal gemist dat ze zo hard achteruit ging. Wat heftig. Heel veel sterkte en ik duim dat de pillen op tijd komen en aanslag.
Geef haar maar veel liefde. Sterkte !
Geef haar maar veel liefde. Sterkte !
Gr. Aniek

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
De da zei tegen mij dat het heel hard kan gaan.. ik hoop dat ze gewoon misselijk van de pillen is en daarom niet wil eten.
At ze ervoor nog wel?
At ze ervoor nog wel?

- xSuzannex
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja ze at de laatste weken juist erg goed. Gebeurde nog maar zelden dat ze haar bak niet leeg at. Alleen zaterdagochtend wilde ze niet omdat ze brokken had ipv lasagne. Maar zaterdagavond en zondag kreeg ze biefstuk. dat at ze wel. Maar vanmorgen ook geen biefstuk meer en nu is ze nog steeds niet te porren voor wat eten.
Net was ik even met saar aan het oefenen en kwam ze ook even kijken. Poot wilde ze wel geven maar de beloning wilde ze niet.
Maar dat ze wel komt kijken als er wat te halen valt is wel een goed teken denk ik.
Nou ja, voorlopig leven we gewoon maar bij de dag, en bekijken we wel per dag hoe het gaat, wat en of we nog iets kunnen of dat we voor haar de keuze moeten maken.
Net was ik even met saar aan het oefenen en kwam ze ook even kijken. Poot wilde ze wel geven maar de beloning wilde ze niet.
Maar dat ze wel komt kijken als er wat te halen valt is wel een goed teken denk ik.
Nou ja, voorlopig leven we gewoon maar bij de dag, en bekijken we wel per dag hoe het gaat, wat en of we nog iets kunnen of dat we voor haar de keuze moeten maken.
-
nomo
- Zeer actief
He niet leuk
Ik duim dat de pillen aanslaan en ze snel weer gaat eten! Nog een paar mooie laatste weken/maanden zouden jullie zo gegund zijn
Ik duim dat de pillen aanslaan en ze snel weer gaat eten! Nog een paar mooie laatste weken/maanden zouden jullie zo gegund zijn
- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Heb je al een gekookt eitje geprobeerd?. daar kun je ook iets van een pil instoppen. AlsBuck niet wil eten (ook heel vaak door z'n nieren) lukt alleen een gekookt ei wel omdat hij dat erg lekker vindt. Is ook niet heel goed voor hem vanwege de eiwitten maar hij moet dan na een paar dagen wel iets.xSuzannex schreef:Ze wil echt niets
Het arme meiske
- xSuzannex
- Zeer actief
- Contacteer:
Het lijkt zowaar wat beter te gaan!!!
Gisteren wilde ze nog steeds niet eten, maar een stukje van mijn gehaktbal tijdens het eten ging er toch wel in. Gauw de pil erin gestopt, weer moeiteloos binnen!
Vlak daarvoor kwam mijn vriend thuis, tilde jess op om even te kroelen en dat liep direct uit in een hele zware toeval, met gekreun en benauwd gedoe. Ze was een beetje zenuwachtig geworden van het tillen. Maar ze wilde dus wel eindelijk een hapje eten.
We hebben toen een avondmaaltijd voor haar gemaakt, alles was nog lekker warm. beetje aardappel, beetje jus, wat boontjes. Daar heeft ze een klein beetje van gegeten.
Toen de deur vanmorgen open ging kwam ze redelijk fit aandrentelen, geen flauwtes.
Ik dacht nog even dat ze een epileptische aanval kreeg, ze lag zo te schokken op de grond, maar ze was haar ogen aan het kleed aan het vegen. de viespeuker
Daarna geprobeerd of ze zalm wilde, nee, mousse voor katten, ook niet, leverworst? een beetje. Gauw de pil erin. Moeiteloos naar binnen. Maar nog een stukje leverworst hoefde ze niet.
Iets later belde saar weer dat ze naar buiten wilde, en jess nam zelfs een sprintje om mee te gaan. En heeft er geen toeval van gekregen!
Nu even kijken of het gewoon een korte opleving is, of dat dit zich door zet. Maar ik denk nu het laatste. Ze ziet er best vrolijk uit weer
Gisteren wilde ze nog steeds niet eten, maar een stukje van mijn gehaktbal tijdens het eten ging er toch wel in. Gauw de pil erin gestopt, weer moeiteloos binnen!
Vlak daarvoor kwam mijn vriend thuis, tilde jess op om even te kroelen en dat liep direct uit in een hele zware toeval, met gekreun en benauwd gedoe. Ze was een beetje zenuwachtig geworden van het tillen. Maar ze wilde dus wel eindelijk een hapje eten.
We hebben toen een avondmaaltijd voor haar gemaakt, alles was nog lekker warm. beetje aardappel, beetje jus, wat boontjes. Daar heeft ze een klein beetje van gegeten.
Toen de deur vanmorgen open ging kwam ze redelijk fit aandrentelen, geen flauwtes.
Ik dacht nog even dat ze een epileptische aanval kreeg, ze lag zo te schokken op de grond, maar ze was haar ogen aan het kleed aan het vegen. de viespeuker
Daarna geprobeerd of ze zalm wilde, nee, mousse voor katten, ook niet, leverworst? een beetje. Gauw de pil erin. Moeiteloos naar binnen. Maar nog een stukje leverworst hoefde ze niet.
Iets later belde saar weer dat ze naar buiten wilde, en jess nam zelfs een sprintje om mee te gaan. En heeft er geen toeval van gekregen!
Nu even kijken of het gewoon een korte opleving is, of dat dit zich door zet. Maar ik denk nu het laatste. Ze ziet er best vrolijk uit weer
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat klinkt al beter dan de berichten van de voorgaande dagen. Toch zou ik me als het mijn hondje was afvragen tot hoe ver ik zou willen gaan nog. Je verhaal klinkt als een hondje wiens lijfje en hart echt aan het opraken zijn, en de achteruitgang gaat ineens ook veel sneller.
- xSuzannex
- Zeer actief
- Contacteer:
LongFields schreef:Dat klinkt al beter dan de berichten van de voorgaande dagen. Toch zou ik me als het mijn hondje was afvragen tot hoe ver ik zou willen gaan nog. Je verhaal klinkt als een hondje wiens lijfje en hart echt aan het opraken zijn, en de achteruitgang gaat ineens ook veel sneller.
Mee eens hoor. we blijven gewoon per dag kijken.
Ze is ook gewoon op. Maar als ze nog een paar mooie weken kan hebben met de medicijnen dan is dat alleen maar fijn. Maar zoals ze nu is, dat ze wel redelijk fit lijkt, maar nog steeds behandeld moet worden alsof ze van glas is, dan houdt het op. Dat is geen waardig leven.
Het is nu natuurlijk beter dan afgelopen dagen, maar zeker nog niet op het niveau dat haar een gelukkig hondje maakt.
Maar als dit zich nu de komende dagen door zet, dan neem ik haar straks weer mee met de scootmobiel en mag ze gewoon doen wat ze wil. Wil ze een sprintje trekken? prima, een bal halen? ook goed. Valt ze dan om? waarschijnlijk wel, maar dan wel op een moment dat ze een blij hondje was.
Ze hoeft heus geen kilometers meer te lopen van me, maar gewoon normaal op een veld een beetje rondscharrelen en met een hond spelen als ze die leuk vindt, moet kunnen.
Zoals ze nu is, moeten we niet gaan rekken om haar maar zolang mogelijk in leven te houden. Maar nog een week ofzo de pillen de kans geven en kijken hoe ze zich daarbij voelt wil ik wel.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
xSuzannex schreef:LongFields schreef:Dat klinkt al beter dan de berichten van de voorgaande dagen. Toch zou ik me als het mijn hondje was afvragen tot hoe ver ik zou willen gaan nog. Je verhaal klinkt als een hondje wiens lijfje en hart echt aan het opraken zijn, en de achteruitgang gaat ineens ook veel sneller.
Mee eens hoor. we blijven gewoon per dag kijken.
Ze is ook gewoon op. Maar als ze nog een paar mooie weken kan hebben met de medicijnen dan is dat alleen maar fijn. Maar zoals ze nu is, dat ze wel redelijk fit lijkt, maar nog steeds behandeld moet worden alsof ze van glas is, dan houdt het op. Dat is geen waardig leven.
Het is nu natuurlijk beter dan afgelopen dagen, maar zeker nog niet op het niveau dat haar een gelukkig hondje maakt.
Maar als dit zich nu de komende dagen door zet, dan neem ik haar straks weer mee met de scootmobiel en mag ze gewoon doen wat ze wil. Wil ze een sprintje trekken? prima, een bal halen? ook goed. Valt ze dan om? waarschijnlijk wel, maar dan wel op een moment dat ze een blij hondje was.
Ze hoeft heus geen kilometers meer te lopen van me, maar gewoon normaal op een veld een beetje rondscharrelen en met een hond spelen als ze die leuk vindt, moet kunnen.
Zoals ze nu is, moeten we niet gaan rekken om haar maar zolang mogelijk in leven te houden. Maar nog een week ofzo de pillen de kans geven en kijken hoe ze zich daarbij voelt wil ik wel.
- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Contacteer:
Wat fijn dat het wat beter lijkt te gaan, hopelijk zet dit zo door!
Dan heeft ze de laatste paar weekjes in ieder geval nog kunnen genieten. Zo'n abrupt afscheid is ook niks
Dan heeft ze de laatste paar weekjes in ieder geval nog kunnen genieten. Zo'n abrupt afscheid is ook niks
Groetjes,
Wendy
Wendy
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Het zou fijn zijn als ze nog een paar fijne laatste weken heeft.
Voor haarzelf, en voor jou om aan het idee te wennen dat het op relatief korte termijn eindig kan gaan zijn.
Ik duim dat deze opleving nog even doorzet!
Wat kun je gruwelijk veel om die gekke oudjes geven hè?
Voor haarzelf, en voor jou om aan het idee te wennen dat het op relatief korte termijn eindig kan gaan zijn.
Ik duim dat deze opleving nog even doorzet!
Wat kun je gruwelijk veel om die gekke oudjes geven hè?

- HillieS
- Zeer actief
Fijn dat ze wat wilde eten en het iets beter lijkt te gaan!
En ik snap helemaal dat je haar liever als blij hondje laat gaan, dan zo abrupt.
En ik snap helemaal dat je haar liever als blij hondje laat gaan, dan zo abrupt.

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Wat fijn dat het alweer een stukje beter gaat! Nu maar hopen dat het doorzet. Het zou zo fijn zijn als je nog een paar mooie weken kunt hebben met haar!
- xSuzannex
- Zeer actief
- Contacteer:
Het lijkt echt beter te gaan. Ze heeft vandaag een paar keer een klein sprintje getrokken toen ze zag dat ze even naar het gras mocht. Geen toeval gekregen.
Net alsof het de normaalste zaak van de wereld was 2 bakken eten voor haar neergezet na het "rondje" terwijl saar in de huiskamer haar eten kreeg.
Beetje snuffelen, twijfelen, vies gezicht trekken. Tot Saar kwam aanlopen. Toch voorzichtig met lange tanden een beetje de biefstuk en leverworst er tussenuit vissen. Saar keek over haar schouder mee, dus ze bleef dooreten. Ze liep weg met saar achter zich aan, bedacht zich, kwam terug en heeft nog al grommend het bakje beneful meuk leeggegeten.

Oh en ze stond net op haar achterpoten aan de grote tafel te snuffelen, want het secret santa pakket is net binnengekomen en ruikt blijkbaar toch interessant
Net alsof het de normaalste zaak van de wereld was 2 bakken eten voor haar neergezet na het "rondje" terwijl saar in de huiskamer haar eten kreeg.
Beetje snuffelen, twijfelen, vies gezicht trekken. Tot Saar kwam aanlopen. Toch voorzichtig met lange tanden een beetje de biefstuk en leverworst er tussenuit vissen. Saar keek over haar schouder mee, dus ze bleef dooreten. Ze liep weg met saar achter zich aan, bedacht zich, kwam terug en heeft nog al grommend het bakje beneful meuk leeggegeten.

Oh en ze stond net op haar achterpoten aan de grote tafel te snuffelen, want het secret santa pakket is net binnengekomen en ruikt blijkbaar toch interessant
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Dat secret santa pakket wil ze zo te lezen, toch nog helpen uitpakken.
Fijn dat het wat beter gaat.
Fijn dat het wat beter gaat.
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Dat klinkt wel voorzichtig positief! Ik duim ervoor dat de medicatie aanslaat en ze toch nog eventjes als vrolijk hondje kan genieten van wat extra dagen bij jullie. Zou ook wel erg leuk zijn als ze het Sesa-pakket nog mee kan uitpakken als ze daar zo nieuwsgierig op reageert!
En even iets heel anders, maar:
En even iets heel anders, maar:
Belt Saar echt als ze naar buiten wil? Ik zag eerder wel een filmpje van je dat je haar leerde te bellen. Maar wat gaaf als ze daarmee zelf kan aangeven dat ze naar buiten wil. Tenminste, zolang ze er geen misbruik van maakt of maar blijft bellen als je geen tijd hebtxSuzannex schreef: Iets later belde saar weer dat ze naar buiten wilde, en jess nam zelfs een sprintje om mee te gaan. En heeft er geen toeval van gekregen!
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- HillieS
- Zeer actief
Fijn dat ze gegeten heeft! Heeft Saar haar maar goed mee geholpen, hihi

- xSuzannex
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha ze maakt er zeker misbruik van intussen.hakunamatata schreef:Dat klinkt wel voorzichtig positief! Ik duim ervoor dat de medicatie aanslaat en ze toch nog eventjes als vrolijk hondje kan genieten van wat extra dagen bij jullie. Zou ook wel erg leuk zijn als ze het Sesa-pakket nog mee kan uitpakken als ze daar zo nieuwsgierig op reageert!
En even iets heel anders, maar:Belt Saar echt als ze naar buiten wil? Ik zag eerder wel een filmpje van je dat je haar leerde te bellen. Maar wat gaaf als ze daarmee zelf kan aangeven dat ze naar buiten wil. Tenminste, zolang ze er geen misbruik van maakt of maar blijft bellen als je geen tijd hebtxSuzannex schreef: Iets later belde saar weer dat ze naar buiten wilde, en jess nam zelfs een sprintje om mee te gaan. En heeft er geen toeval van gekregen!
Maar voor alsnog is het nog steeds een makkelijk kunstje. Maakt niet uit wat we doen want die bel hoor je wel.
En gelukkig kan ik ook wel meestal inschatten of ze belt omdat ze echt moet of omdat ze zich even verveelt.
Gisteravond en vanmorgen gaat het ook weer goed met Jess. Ik was gisteravond even naar cursus met saar, en toen ik thuis kwam was jess superblij zonder dat ze er een toeval van kreeg. En ook vanmorgen gewoon een blije jess die niet wist hoe snel ze op de bank moest springen om tegen me aan te zitten.
We houden haar nog wel even rustig zodat ze even goed bij kan komen van alles, en dan binnenkort maar weer kijken wat ze nog aan kan. Maar voor nu ziet het er onverwacht toch erg positief uit
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër