Heb de vraag zelf nooit gekregen eigenlijk, of het is niet blijven hangen in ieder geval haha.
Denk dat iedereen die mij een beetje kent wel weet dat de honden echt niet zomaar weg zouden gaan.
Enige wat me wel eens gevraagd is of ik dan zou stoppen met wedstrijden. Euhm nee, die dagen blijft ze maar lekker thuis bij haar vader of eventueel opa/oma of andere oppas.
6 weken na de bevalling liep ik de eerste wedstrijd weer, heerlijk even een hondendagje
Dat vinden sommige mensen wel gek blijkbaar, dat je er niet zo'n moeite mee hebt om een keer een dag zonder je kind weg te gaan
De kraamhulp was een hondenmens, ook toen geen opmerkingen gekregen dus dat de honden overal bij weg moesten.
De dames horen gewoon bij het gezin, en ja, soms moeten ze even iets langer wachten oid. Maar ze krijgen gewoon hun wandelingen, Sari de trainingen en wedstrijden.
En natuurlijk zijn er momenten dat het eens een keer niet allemaal even perfect lukt. Maar een keer een dagje iets minder kunnen ze ook best eens hebben. Dat was overigens niet anders toen er nog geen kind was.