Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik hoop dat ze sneller thuis is dan de vorige keer
Lijkt me ook beter om haar voortaan niet meer los te doen in een omgeving waar ze weg kan, ze vormt nu een gevaar voor zichzelf maar ook voor de omgeving.
Eefje83 schreef:Die kwam voor straf nooit meer los.....kost je toch iedere x jaren van je leven en heel wat grijze haren pfff.
Hopelijk is ze snel terecht .
Hier ook niet hoe vreselijk ik t persoonlijk vind honden aan een lijn maar dit trok ik helemaal niet naast t gevaar wat t meebrengt.
Klopt het bericht van WiOA?
Omdat er staat vanaf de eerste en manuma de 2e nog wat geschreven heeft.
In een dag kan een hond als Uma zich natuurlijk ver verplaatsen. Een dag verschil maakt dan veel uit.
Snel naar huis Uma, bah wat een nachtmerrie.
Ik ben woensdag in Den Haag, maar ik hoop toch dat ze dan al lang thuis is.
Wat een verschrikkelijk drama. Duimen dat ze heeeeel snel weer thuis is.
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Wat erg! Voor de tweede keer het trauma om je hond kwijt te zijn meemaken lijkt me vreselijk en arme Uma. Hopelijk zijn er snel zichtmeldingen waar je op af kunt gaan.
Wat een vreselijke pech Het had mij ook zomaar kunnen overkomen. Zoals ik het las liep ze betrouwbaar los, niets wat erop wees dat ze er weer vandoor zou kunnen gaan. Dus je vertrouwt haar op een gegeven moment en wordt logischerwijs wat relaxter. En dan ineens krijgt ze het in haar bol, wat het ook moge zijn dat haar de kuierlatten deed nemen. Echt, ik vind het zo erg
Ze is voor het laatst gezien dat ze de zuidduinen bij Katwijk inging. Ze heeft vanaf stal de weg gevonden. Ik heb haar zelf gezien maar kon niks.
Manu zoekt haar in de duinranden en we zetten sporen uit. Hopelijk loopt ze richting huis. Daar ga ik wel vanuit.
Ze kon me niet vinden en is me gaan zoeken. Ze denkt dat ik haar achergelaten heb.
Manuma schreef:Ze is voor het laatst gezien dat ze de zuidduinen bij Katwijk inging. Ze heeft vanaf stal de weg gevonden. Ik heb haar zelf gezien maar kon niks.
Manu zoekt haar in de duinranden en we zetten sporen uit. Hopelijk loopt ze richting huis. Daar ga ik wel vanuit.
Ze kon me niet vinden en is me gaan zoeken. Ze denkt dat ik haar achergelaten heb.
Manuma schreef:
Ach je lieve meisje!!! Ik duim voor jullie dat ze héél snel weer lekker warm binnen is!
Sterkte daar
Ook voor Salluna; heftig allemaal zo het verdriet en de spanning door elkaar heen
Ik snap goed dat je haar op een gegeven moment gaat vertrouwen. Ze is zo aan je verknocht! De enige troost zal zijn dat je weet dat ze zichzelf aardig kan redden, maar natuurlijk moet ze gewoon zo snel mogelijk weer in haar warme bedje.
Nu je weet dat het toch een beest met rare fratsen blijft is voor de toekomst een gps tracker misschien niet eens zo'n slecht idee. Maar dat is latere zorg. Eerst moet ze veilig thuis komen!