Ik vind het niet erg verder, voor hun eigen rust en die van Pim (gecastreerde reu die er chaggie van wordt) zet ik ze af en toe wel even apart.
Filmpje (beetje 18+ dus
Moderator: moderatorteam

RedPassion schreef:Weten we dat ook weer.![]()
Mijn moeder belde net en hoorde op de achtergrond dat getik van die nagels op de vloer. Ze dacht dat ik druk aan het typen en scrollen was.

Dat deden ze hier vanmiddag ook, je schaamt je toch dood.gonnie schreef:Ja hoor, Nikkie en Jarah waren constant samen bezig. Zelfs onderweg naar het bos en vice versa. Moest echt uitkijken want ze deden het ook midden op de weg als het in ze opkwam.
RedPassion schreef:Dat deden ze hier vanmiddag ook, je schaamt je toch dood.gonnie schreef:Ja hoor, Nikkie en Jarah waren constant samen bezig. Zelfs onderweg naar het bos en vice versa. Moest echt uitkijken want ze deden het ook midden op de weg als het in ze opkwam.![]()
hahaha ja hier ook, het hondje van mijn zusje was een paar maanden geleden loops en Rani wilde haar steeds versieren en dekkenBoutje schreef:Yep, hier ook en daar moeten er geeneens 2 loops voor zijn, eentje is ook genoeg vinden sommige dames hier.