Ontzettend trots op hem, hij ging overal vol voor en kreeg van meerder pakwerkers de complimenten over zijn (duw)beet

Doordat alles in het donker was, kan je niet even goed zien wat er zich afspeelde. Totaal waren er 10 oefeningen. Hier de filmpjes die mijn man heeft gemaakt. Dit zijn de filmpjes die het beste te zien zijn (alles staat op youtube mocht je interesse hebben)
De eerste oefening. Tussen hekken door waar 2 blowers op de hond gericht stonden
Stellen tegen een laser in (niet zo goed te zien)
Dan had je een bak waarin vuurwerk werd afgestoken en vervolgens een oefening door een soort tunnel vol lege flessen met een blower en een berg rook waardoor je niks meer zag. De hond moest zich op het eind door de flessen wurmen dan dan bijten. Ik wilde Dico graag vasthouden omdat veel andere honden het hier zonder de hulp van de geleider lieten afweten. Echter eenmaal op mijn knietjes in de tunnel ging ik bijna met mijn bakkes door het gras omdat hij zo graag wilde. Heb hem toen maar los gelaten en meneer hing een seconde later al in de pakwerker

De oefening daarna was een partytent met blacklight, een pakwerker met fluoriserende sterpen op zijn pak en een kettingzaag. Wat een beer van een man! Ruim over de 2m. Voor de zekerheid de kettingzaag achterwege gelaten(dus niet laten draaien) en ging prima.
Stelwerk in een trailer met stroboscoop met strogooiende pakwerker
Pakwerker met soort romeinse kaars en erna stellen in een kipwagen(die behoorlijk steil was)
De laatste oefening