Nee prettig is het niet, maar ze gaan er echt niet dood van. Zat honden die met deze temperaturen nog wel buiten liggen he. Hier moeten ze in de winter ook wel eens in de auto wachten als ik met de ander nog even een uurtje ga trainen, dat is echt prima te doen.twinkeltje schreef:Toch als ze in zo auto kennel zat en weinig bewegingsruimte hebben en nog koud van buiten denk ik toch dat het niet heel overdreven is oke warmte is erger, maar toch de meeste honden liggen na een wandeling in de kou buiten lekker warm thuis en zijn die kou niet gewendMaeve schreef:Echt heel slordigNu vind ik die ijskoude auto wat overdreven, tenzij we het over een bejaard naakthondje hebben. Een hond kan echt wel tegen deze temperaturen, zeker in een auto waar het winddicht is. Nee, niet comfortabel en zeker niet de bedoeling. Maar liever met deze temperaturen dan in de zomer
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HUS vergeet hond thuis te brengen
Moderator: moderatorteam
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: HUS vergeet hond thuis te brengen
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Achossie! Niet leuk.
Ik vind het vinden van een HUS toch ook nog wel erg lastig hoor. Wat als dit... Wat als dat...
Ik vind het vinden van een HUS toch ook nog wel erg lastig hoor. Wat als dit... Wat als dat...
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik denk er aan om straks rond mijn bevalling een HUS in te schakelen. Ik denk dat Murdock dat fantastisch vindt.
Dit soort verhalen maken mij echter wel heel huiverig....
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Misschien vragen of je eerst een keer mee mag om te zien hoe ze het doen, voordat je je hondje bij onbekende mensen afgeeft?
-
Neeltje
Dan doen ze het natuurlijk altijd perfect. Ik vertrouw het echt voor geen 5 centen. Hoor te vaak over dingen die mis gaan. En al helemaal niet als je ze de sleutel van je huis zou moeten geven als je werkt.mijke schreef:Misschien vragen of je eerst een keer mee mag om te zien hoe ze het doen, voordat je je hondje bij onbekende mensen afgeeft?
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Ach nee maar iemand die echt incompetent met honden is gaat het als je komt kijken heus niet op magische wijze ineens goed kunnen hoor 
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
- Aantal honden: 2
Echt erg... Ook al was het ongevaarlijk voor de hond. Gewoon erg dat je zoiets kunt doen, een hond vergeten.
Ik hoop als ik nieuw werk heb ook 1 of 2 keer per week gebruik te kunnen maken van een HUS. Dus de laatste tijd let ik er extra op in het bos en ik zie vaak minder leuke dingen (husmevrouw lekker aan het bellen in de bus terwijl de honden tekeer gaan, husmevrouw die enorm schreeuwt op een hondje dat er even vandoor was).
Voor Lou had ik een superlieve HUS en juist zij heeft een knieblessure waardoor ze nog maar weinig kan doen. Met haar ben ik ook mee wezen lopen en ze woont hier in de buurt. Geeft toch een veilig gevoel.
Geen idee hoe ik een nieuwe betrouwbare ga vinden. Iemand suggesties in Amsterdam?
Ik hoop als ik nieuw werk heb ook 1 of 2 keer per week gebruik te kunnen maken van een HUS. Dus de laatste tijd let ik er extra op in het bos en ik zie vaak minder leuke dingen (husmevrouw lekker aan het bellen in de bus terwijl de honden tekeer gaan, husmevrouw die enorm schreeuwt op een hondje dat er even vandoor was).
Voor Lou had ik een superlieve HUS en juist zij heeft een knieblessure waardoor ze nog maar weinig kan doen. Met haar ben ik ook mee wezen lopen en ze woont hier in de buurt. Geeft toch een veilig gevoel.
Geen idee hoe ik een nieuwe betrouwbare ga vinden. Iemand suggesties in Amsterdam?
- tobi__
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Het is niet alleen kommer en kwel hoor. Onze hus is super. Ze appt einde van de dag hoe het ging en stuurt vaak foto's mee. Tobi is ook vaak heerlijk uitgeteld de hele avond erna.wolvster schreef:Ik denk er aan om straks rond mijn bevalling een HUS in te schakelen. Ik denk dat Murdock dat fantastisch vindt.
Zou vooral op FB pagina kijken naar recensies. Die zijn eerlijk en kunnen niet verwijderd of aangepast worden door de beheerder.
_Esmee
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Precies! Mijn honden zijn ook een hele tijd met een HUS mee gegaan toen ik zelf niet in staat was om dagelijks lange wandelingen te maken. De HUS-mensen waren betrouwbaar, betrokken en hadden het beste met de honden voor. Beetje flauw om alle HUS-en over een kam te scheren...tobi__ schreef:Het is niet alleen kommer en kwel hoor. Onze hus is super. Ze appt einde van de dag hoe het ging en stuurt vaak foto's mee. Tobi is ook vaak heerlijk uitgeteld de hele avond erna.wolvster schreef:Ik denk er aan om straks rond mijn bevalling een HUS in te schakelen. Ik denk dat Murdock dat fantastisch vindt.
Zou vooral op FB pagina kijken naar recensies. Die zijn eerlijk en kunnen niet verwijderd of aangepast worden door de beheerder.
- Ήυs
- Zeer actief
Hippo schreef:Er zijn sowieso veel HUS'en die er rare gewoontes op na houden. Ik ken een terrein dat verhuurd wordt aan 2 HUS'en. HUS 1 komt rond 10u en rond 2u. HUS 2 komt om 12u.
Betekend dat als je pas 19u thuis bent uit je werk en je hond bij de vroege ronde van HUS 1 al om 10u heeft geplast, dat beest het nog lang moet ophouden ook...
De HUS'en hier in de buurt huren een weitje met een laag hek waar ze dan een halfuurtje de honden op gooien. Sommige honden spelen met elkaar, anderen vervelen zich te pletter.
Maar daar kun je niet over oordelen toch? Ik had ook een vroege en een late groep. Dat werd gewoon besproken met de eigenaren. Veel vonden de vroege groep juist fijn omdat ze om 6 uur de deur uit waren en rond 2-3 uur alweer terug.
- Ήυs
- Zeer actief
Nanna schreef:Hier lopen de hussen ook toujours naar honden te roepen en te zoeken.
Ik laat mijn honden nog liever in huis pissen dan dat ik ze meegeef.
Dat is echt overdreven. Ik snap dat als je slechte dingen ziet, je zo denkt. Maar er zijn genoeg hussen die wel professioneel en goed zijn, en waar veel eigenaren echt mee geholpen zijn.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Helemaal niet overdreven !Ήυs schreef:Nanna schreef:Hier lopen de hussen ook toujours naar honden te roepen en te zoeken.
Dat is echt overdreven. Ik snap dat als je slechte dingen ziet, je zo denkt. Maar er zijn genoeg hussen die wel professioneel en goed zijn, en waar veel eigenaren echt mee geholpen zijn.
bij geen van de hussen die ik regelmatig tegen kom zou ik mijn hond mee willen geven .
Dan inderdaad maar eens een dagje tuin maar een hus .......nee bedankt !
Fenneke en Baloe

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ja ik heb ook een lieve gehad in Amsterdam, zal het even voor je navragen hoe ze ook alweer heten want m'n hoofd doet het nu niet goed vanwege de snotLeonie. schreef:Echt erg... Ook al was het ongevaarlijk voor de hond. Gewoon erg dat je zoiets kunt doen, een hond vergeten.
- Leonie.
- Zeer actief
Dank je, ik hoor het graag als de snot weg is 
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
nee, dood ms niet maar alledrie mijn honden trekken dit niet. de cockers zijn altijd nat en vies en met die kou droogt de vacht niet dus die zitten nat in de vrieskou. ik laat ze nog niet eens een uur met vrieskou in de auto want dat is echt te koud. als ze nat zijn. en dat zijn ze altijd na het uitlaten.Maeve schreef:Nee prettig is het niet, maar ze gaan er echt niet dood van. Zat honden die met deze temperaturen nog wel buiten liggen he. Hier moeten ze in de winter ook wel eens in de auto wachten als ik met de ander nog even een uurtje ga trainen, dat is echt prima te doen.twinkeltje schreef:Toch als ze in zo auto kennel zat en weinig bewegingsruimte hebben en nog koud van buiten denk ik toch dat het niet heel overdreven is oke warmte is erger, maar toch de meeste honden liggen na een wandeling in de kou buiten lekker warm thuis en zijn die kou niet gewendMaeve schreef:Echt heel slordigNu vind ik die ijskoude auto wat overdreven, tenzij we het over een bejaard naakthondje hebben. Een hond kan echt wel tegen deze temperaturen, zeker in een auto waar het winddicht is. Nee, niet comfortabel en zeker niet de bedoeling. Maar liever met deze temperaturen dan in de zomer
dan lijfje, 9.5 met spondylose en niks meer op haar rug en geen ondervacht, nee, dat kan ook geen 4 uur. al gaat ze er ms niet aan dood maar dat kan echt niet. ze zitten wel stil he?
en als het vriest honden buiten laten? als het zorgvuldig is opgebouwd zodat de vacht zich heeft kunnen aanpassen ok. maar sommige honden hebben en ontwikkelen geen goede (onder)vacht dus dat is voor die honden ook niet te doen.

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Op de website staat dat ze tussen de middag worden uitgelaten. De meeste eigenaren weten niet eens dat er 2 rondes zijnveertje schreef:Maar dat heb je als eigenaar toch zelf in de hand? Je hoeft hem toch niet mee te laten gaan als je 10:00u te vroeg vindt? En als je hond zich te pletter verveeld op zo'n veldje, dan hoef je hem toch niet met die HUS mee te laten gaan? Dat vind ik meer de verantwoording van de baas als van de HUS.Hippo schreef:Er zijn sowieso veel HUS'en die er rare gewoontes op na houden. Ik ken een terrein dat verhuurd wordt aan 2 HUS'en. HUS 1 komt rond 10u en rond 2u. HUS 2 komt om 12u.
Betekend dat als je pas 19u thuis bent uit je werk en je hond bij de vroege ronde van HUS 1 al om 10u heeft geplast, dat beest het nog lang moet ophouden ook...
De HUS'en hier in de buurt huren een weitje met een laag hek waar ze dan een halfuurtje de honden op gooien. Sommige honden spelen met elkaar, anderen vervelen zich te pletter.
Mijn HUS komt Finn om 9:00u halen, rond 12:00u is hij weer thuis en ik om 18:00u. Ze spelen een uur op het veld bij haar thuis en de rest van de tijd is halen en brengen. Had ik een hond die dat niet leuk zou vinden, dan zocht ik iemand die individueel de hond wil uitlaten. Ik vind het ideaal en hoef niet bang te zijn dat Finn wegloopt, zoals bij veel andere HUS'sen wel tot de mogelijkheden behoort.
Precies het ligt er maar net aan welke HUS je treft. Het mag duidelijk zijn dat je hond lang niet overal goed terecht komt. Snap de aangebrande reactie van Hus' niet helemaal. Natuurlijk heb je er ook goede bij, maar ook zat matig tot ronduit slechte.fenneke schreef:Helemaal niet overdreven !Ήυs schreef:Nanna schreef:Hier lopen de hussen ook toujours naar honden te roepen en te zoeken.
bij geen van de hussen die ik regelmatig tegen kom zou ik mijn hond mee willen geven .
Wat iemand graag ziet is nu eenmaal persoonlijk. Ik laat mijn honden uitlaten door iemand privé. Dico heeft nml maling aan gezag van andere mensen en neemt er een loopje mee. Hippo is een SPA, hij is niet hondagressief maar wil gewoon geen risico lopen om die zomaar bij een ander in een roedel te gooien.
De HUS hier uit het dorp met het weitje met laag hek, daar zie ik inderdaad ook vrolijke en blije honden bij die heerlijk samen rauzen en spelen. Echter staat er ook standaard een clubje met een sippe kop bij het hek te wachten of ze alsjeblieft weer weg mogen. Vraag mij dus af in hoeverre de eigenaren van die honden dat zich realiseren.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Tegenwoordig loopt hier ook in het stadsparkje een HUS, vanochtend ook weer 9 grote honden had ze bij zich en maar druk met dr mobieltje bezig zijn. En dat terwijl officieel geen honden los mogen in dat parkje 

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik heb de HUS van Finn gevonden dankzij de tip van Flamme (ze is de fokster van Kian). Het grootste pluspunt was voor mij de wandelingen op omheind terrein. Ze is bij mij thuis geweest om over Finn te praten, zodat ze kon beslissen of en in welke groep Finn zou passen. Ik ben niet mee geweest met een wandeling, ik had/heb er vertrouwen in dat het goed gaat. Zie op haar website ook foto's van Finn voorbij komen waarbij hij het prima naar zijn zin heeft. Aan een HUS die in losloopgebied wandelt, geef ik Finn niet mee. Daarvoor moet je hem te goed in de gaten houden als hij los is.
- Ήυs
- Zeer actief
Nanna schreef:Dat geloof ik ook best hoor. Het ligt puur aan mij. Ik zou de zénuwen hebben als die klojo's van mij met een hus mee zouden moeten. Om mezelf die zenuwen te besparen begin ik er maar niet eens aanΉυs schreef:Nanna schreef:Hier lopen de hussen ook toujours naar honden te roepen en te zoeken.
Haha. Dat is dan wellicht verstandig
- Ήυs
- Zeer actief
Hippo schreef:Op de website staat dat ze tussen de middag worden uitgelaten. De meeste eigenaren weten niet eens dat er 2 rondes zijnveertje schreef:Maar dat heb je als eigenaar toch zelf in de hand? Je hoeft hem toch niet mee te laten gaan als je 10:00u te vroeg vindt? En als je hond zich te pletter verveeld op zo'n veldje, dan hoef je hem toch niet met die HUS mee te laten gaan? Dat vind ik meer de verantwoording van de baas als van de HUS.Hippo schreef:Er zijn sowieso veel HUS'en die er rare gewoontes op na houden. Ik ken een terrein dat verhuurd wordt aan 2 HUS'en. HUS 1 komt rond 10u en rond 2u. HUS 2 komt om 12u.
Mijn HUS komt Finn om 9:00u halen, rond 12:00u is hij weer thuis en ik om 18:00u. Ze spelen een uur op het veld bij haar thuis en de rest van de tijd is halen en brengen. Had ik een hond die dat niet leuk zou vinden, dan zocht ik iemand die individueel de hond wil uitlaten. Ik vind het ideaal en hoef niet bang te zijn dat Finn wegloopt, zoals bij veel andere HUS'sen wel tot de mogelijkheden behoort..
Precies het ligt er maar net aan welke HUS je treft. Het mag duidelijk zijn dat je hond lang niet overal goed terecht komt. Snap de aangebrande reactie van Hus' niet helemaal. Natuurlijk heb je er ook goede bij, maar ook zat matig tot ronduit slechte.fenneke schreef:Helemaal niet overdreven !Ήυs schreef:Nanna schreef:Hier lopen de hussen ook toujours naar honden te roepen en te zoeken.
Wat iemand graag ziet is nu eenmaal persoonlijk. Ik laat mijn honden uitlaten door iemand privé. Dico heeft nml maling aan gezag van andere mensen en neemt er een loopje mee. Hippo is een SPA, hij is niet hondagressief maar wil gewoon geen risico lopen om die zomaar bij een ander in een roedel te gooien.
De HUS hier uit het dorp met het weitje met laag hek, daar zie ik inderdaad ook vrolijke en blije honden bij die heerlijk samen rauzen en spelen. Echter staat er ook standaard een clubje met een sippe kop bij het hek te wachten of ze alsjeblieft weer weg mogen. Vraag mij dus af in hoeverre de eigenaren van die honden dat zich realiseren.
Het is niet bedoeld als aangebrand overkomen
-
Alfilillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Nanna schreef:Jabouvierpoedel schreef:
ik ga ook een HUS beginnen.
Das goed verdienen zo te lezen.
Gewoon een rondje rijden, hond aai over de bol en het geld meenemen. En daarna meteen even shoppen
-
Sam2012
- Zeer actief
Pfffff wat heb ik het dan getroffen met mijn hus: Altijd bereikbaar via app of telefoon, even overleggen als hij wat vreemds ziet aan Sam (vaak ben ik vergeten te melden dat Sam weer een flinke hotspot heeft), eigen omheind gebied zodat ze niet weg kunnen, en komen geen andere wandelaars tegen.
Kijkt goed naar de groep welke honden er wel inpassen en welke niet.
Thuis intake gesprek en gaat eerst op proef mee om te kijken hoe het gaat.
Sam gaat 2 á 3x per week mee met de hus. Als ik thuis ben en Sam wordt opgehaald, staat hij al te springen bij de voordeur. Hus krijgt amper de tijd om goed en wel de deur open te doen, want Sam zit al in zijn auto.
Sam gaat 2 á 3x per week mee met de hus. Als ik thuis ben en Sam wordt opgehaald, staat hij al te springen bij de voordeur. Hus krijgt amper de tijd om goed en wel de deur open te doen, want Sam zit al in zijn auto.
- Leonie.
- Zeer actief
Waar woon je? Dan kom ik daar ook naartoe.Sam2012 schreef:Pfffff wat heb ik het dan getroffen met mijn hus: Altijd bereikbaar via app of telefoon, even overleggen als hij wat vreemds ziet aan Sam (vaak ben ik vergeten te melden dat Sam weer een flinke hotspot heeft), eigen omheind gebied zodat ze niet weg kunnen, en komen geen andere wandelaars tegen.
- yuki
- Zeer actief
Tuurlijk zijn er ook goedeSam2012 schreef:Pfffff wat heb ik het dan getroffen met mijn hus: Altijd bereikbaar via app of telefoon, even overleggen als hij wat vreemds ziet aan Sam (vaak ben ik vergeten te melden dat Sam weer een flinke hotspot heeft), eigen omheind gebied zodat ze niet weg kunnen, en komen geen andere wandelaars tegen.
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
-
Sam2012
- Zeer actief
In het hartje van de Betuwe.Leonie. schreef:Waar woon je? Dan kom ik daar ook naartoe.Sam2012 schreef:Pfffff wat heb ik het dan getroffen met mijn hus: Altijd bereikbaar via app of telefoon, even overleggen als hij wat vreemds ziet aan Sam (vaak ben ik vergeten te melden dat Sam weer een flinke hotspot heeft), eigen omheind gebied zodat ze niet weg kunnen, en komen geen andere wandelaars tegen.
-
Sam2012
- Zeer actief
Hahahahaha, ja ik geef 1 van mijn kostbaarste bezitten mee.yuki schreef:Tuurlijk zijn er ook goedeSam2012 schreef:Pfffff wat heb ik het dan getroffen met mijn hus: Altijd bereikbaar via app of telefoon, even overleggen als hij wat vreemds ziet aan Sam (vaak ben ik vergeten te melden dat Sam weer een flinke hotspot heeft), eigen omheind gebied zodat ze niet weg kunnen, en komen geen andere wandelaars tegen.
Sam gaat 2 á 3x per week mee met de hus. Als ik thuis ben en Sam wordt opgehaald, staat hij al te springen bij de voordeur. Hus krijgt amper de tijd om goed en wel de deur open te doen, want Sam zit al in zijn auto.Maar wat je hier boven beschrijft vind ik wel zo ongeveer tot de standaardvoorwaarden voor een hus behoren. Je geeft wel iets kostbaars mee toch? Ik zou willen dat ik het aandurfde een Hus in de arm te nemen, ik werk dan wel de middagen thuis, maar lijkt me geweldig als ze in die tijd heerlijk ergens rondrennen ipv te liggen ruften hier in mijn kantoortje thuis.
Sam kan heerlijk zijn energie kwijt! In de zomer kan Sam langer weg zijn (ze hebben nml ook een mogelijkheid tot zwemmen) en in de herfst/winter zijn ze ook wel eens eerder thuis (heeft ook geen nut om langer te blijven als ze alleen maar om de bus heen staan te dralen omdat het zo hard regent).
Hij is wel een tijdje naar een losloop gebied geweest, maar de ene hond luistert wel goed, de andere niet, dan heb je nog met veel andere mensen te maken die hun hond niet onder controle hebben, en daar had hij geen zin meer in.
Daarom nu zelf een omheind gebied waar ze lekker hun gang kunnen gaan.
- Feather__
- Zeer actief
Ik heb ook een keer zoiets gelezen. Ik weet oprecht niet meer waar dus als het hier was, sorry! 
Een vrouw had ook een HUS voor haar hond. En op een gegeven moment merkte ze dat haar hond wel heel druk was als ze thuis kwam en meteen de tuin inging om te plassen. Niet snel daarna ook meteen poepen tijdens de wandeling. Dat vond ze al opmerkelijk maar iedere keer als ze appte hoe het gegaan was ging alles goed en geen probleem.
Na een week is ze ook eens op gaan letten op de riem, op een aparte manier terug hangen, op een kastje leggen, op de trap. En iedere keer lag die riem nog precies zo terwijl ze wel weer een berichtje kreeg in de trant van; 'Zo .... heeft lekker gespeeld! Ze is weer veilig thuis hoor.'
En toen was die vrouw een dag ziek. Ze twijfelde nog of ze af zou bellen maar aangezien ze al langer het idee had dat er iets niet klopte heeft ze dat niet gedaan. Heel de dag geen HUS te zien en uiteindelijk wel een berichtje dat de hond weer thuis was. Toen heeft ze de HUS toch maar opgebeld hoe dat dat kon aangezien zij al heel de dag op de bank/bed lag en de hond naast haar.
Meisje heeft nog een excuus verzonnen maar goed, daar kan je je niet echt uitlullen natuurlijk
Een vrouw had ook een HUS voor haar hond. En op een gegeven moment merkte ze dat haar hond wel heel druk was als ze thuis kwam en meteen de tuin inging om te plassen. Niet snel daarna ook meteen poepen tijdens de wandeling. Dat vond ze al opmerkelijk maar iedere keer als ze appte hoe het gegaan was ging alles goed en geen probleem.
Na een week is ze ook eens op gaan letten op de riem, op een aparte manier terug hangen, op een kastje leggen, op de trap. En iedere keer lag die riem nog precies zo terwijl ze wel weer een berichtje kreeg in de trant van; 'Zo .... heeft lekker gespeeld! Ze is weer veilig thuis hoor.'
En toen was die vrouw een dag ziek. Ze twijfelde nog of ze af zou bellen maar aangezien ze al langer het idee had dat er iets niet klopte heeft ze dat niet gedaan. Heel de dag geen HUS te zien en uiteindelijk wel een berichtje dat de hond weer thuis was. Toen heeft ze de HUS toch maar opgebeld hoe dat dat kon aangezien zij al heel de dag op de bank/bed lag en de hond naast haar.
Meisje heeft nog een excuus verzonnen maar goed, daar kan je je niet echt uitlullen natuurlijk

- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Triss is tijdens onze vakantie ook met een HUS meegeweest. Dit omdat ze bij mijn oudste zoon logeerde, en hun eigen hond ook 2 of 3 keer in de week meegaat met deze uitlaatservice. Ik ben eerst een keer zelf meegelopen om kennis te maken, te zien hoe het gaat, en hoe Triss erop reageerde. Triss liep gelijk mee in de groep alsof ze het al jaren deed. Ze heeft kleine groepjes van max 5 honden. Kijkt wat wel en niet bij elkaar kan. Haar vader is boswachter (geweest) woont in het bos. Er wordt eerst gewandeld, en daarna lopen de honden op het terrein van het huis van haar vader. De honden van de groep van Triss hadden geen overmatige interesse in haar en het was alsof de groep elkaar al jaren kende. Ik kreeg regelmatig filmpjes en foto's tijdens de vakantie van Triss spelend met andere honden. De honden luisterde allemaal erg goed naar haar, en haar gekookte worst
Zou Triss zo weer vol vertrouwen met haar meegeven.
edit: door alle verhalen over hoe mis het kan gaan met een HUS zag ik er heel erg tegenop om Triss mee te geven met een HUS. Maar dat is allemaal niet nodig gebleken.
Zou Triss zo weer vol vertrouwen met haar meegeven.
edit: door alle verhalen over hoe mis het kan gaan met een HUS zag ik er heel erg tegenop om Triss mee te geven met een HUS. Maar dat is allemaal niet nodig gebleken.

Groetjes Marja