Ik ga de orthopeed daar nog voor bellen inderdaad maar ik denk dat het meer een manier van spreken was, hij was verder in het gesprek namelijk zeer stellig dat het een tumor is. Het evt. biopt wat hij voorstelde zou ook zijn om vast te stellen om welk soort tumor het zou gaan en niet om andere dingen uit te sluiten.Caro. schreef:Rebble schreef:Net teruggebeld door de DA en het blijft lastig. Als dierenarts zou hij zeggen pijnstilling en afwachten tot het klaar is maar hij zei ook dat hij met zijn eigen kat binnen no-time in Utrecht zat toen die ziek was, dus lastig. Kans op uitzaaiingen is groot na 4 maanden.
Mijn gevoel zegt amputeren. De tumor is niet zo groot als je zou verwachten bij zo'n agressieve vorm, relatief weinig pijn en heel erg het gevoel "wat als ze nog een jaar pijnvrij en blij meegaat, inslapen kan altijd nog"... Maar is dat realistisch? Echt hoor, wat een klote dilemma![]()
Hij vroeg ook nog of het geen botontsteking kon zijn maar de orthopeed gaf aan dat het 9 op de 10 kans was dat het een tumor is.
Is er geen mogelijkheid om zeker te weten of het een tumor is? Want 10% mis kans vind ik ook nogal wat, dan laat je voor niks een poot amputeren
of erger, je hond inslapen
Ik vind 10% eigenlijk niet veel maar meer een slag om de arm omdat het dus niet via een biopt is vastgesteld. Een biopt zou ook de enige manier zijn om het zeker te weten maar die ga ik echt niet laten doen.