Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond vandaag (misschien) per ongeluk gedekt
Moderator: moderatorteam
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
- Aantal honden: 1
Re: Hond vandaag (misschien) per ongeluk gedekt
Ohhhh, dat is goed nieuws.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Katja-Jessie schreef:Vanavond de echo gehad en Jessie is niet drachtig!!!
De laatste paar dagen wist ik het al vrij zeker, maar nu gelukkig ook de bevestiging.
Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken! Ik ben enorm opgelucht.

Wat fijn!
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 2
Gelukkig zeg! Scheelt weer een berg aan zorgen 

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Katja-Jessie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Border Collie - Aantal honden: 2
Zeker een pak van het hart!
Jessie is vandaag naar de dagopvang en de rekening is afgeleverd. Mevrouw is zelf op vakantie, maar ik ga er vanuit dat als ze terug is het vast betaald wordt.
Jessie is vandaag naar de dagopvang en de rekening is afgeleverd. Mevrouw is zelf op vakantie, maar ik ga er vanuit dat als ze terug is het vast betaald wordt.
Een droom wordt een doel wanneer actie wordt ondernomen om het te realiseren.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
pfieuw! wat een fijne uitkomst van een lange tijd vol zorgen!

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Wat een fijne opluchting!
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- LabradorSam
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Labrador
Ik herken je foto van de opvang. Mijn hond gaat ook altijd op woensdag. De Berner zit altijd bij mijn hond in de tweede kennel inderdaad. Ik ga er vanuit dat ze dit gewoon vergoeden aan jou.Katja-Jessie schreef:Zeker een pak van het hart!
Gelukkig geen puppy's. Hoe leuk en schattig ook, maar beter van niet.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Gelukkig maar alhoewel ik stiekem wel benieuwt was naar het resultaat
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Je hebt wel gelijk, ook al is mijn ervaring met honden dat er in karakter niks veranderd maar Ik heb wel gehad dat de vacht erg lelijk werd en met mijn teef nu die was nooit voergericht liet zelfs voer staan drama met voeren nou das nu 100 procent anders. Complete voergericht en komt zo snel aan dat ze zo weinig voer mag dat het zielig is, dus we hebben haar niet vet maar wat ronder dan normaal.laeken schreef:Vreemd om dat zo te stellen want er zijn wel degelijk fysieke veranderingen en dat is ook gewoon wetenschap en geen natte vinger werk. Als er geen enkele verandering op getreden is heb je misschien wel gewoon niet opgelet... Immers, die veranderingen zijn er gewoon. Of denk je dat eierstokken en vrouwelijke hormonen gewoon helemaal niks met je honden doen? Gewoon geen effect?
Dus wat dat aangaat verbazen de mensen mij enorm die stellen dat er geen enkele verandering aan hun honden te merken was.
Hoe dan ook zal de stofwisseling trager worden. Hormonen hebben daar nl invloed op. Hoe dan ook hebben vrouwelijke hormonen effect op het gedrag en karakter. Mijn teef kreeg naast dat ze met de poot omhoog ging plassen de schurft aan gecastreerde reuen. Die kon ze niet meer verdragen na de castratie. Daarvoor kon ze met reu en teef en castraat spelen. Ook haar vecht werd dikker en vilteriger en de onderwol zat vaster en ging er veel lastiger uit in de rui.
Ik denk ook dat het niet slim is om stellig te gaan beweren dat castreren van dieren geen enkel effect heeft omdat je dat zelf niet zag, wetende dat dat domweg niet bestaat.
Ook als je naar vrouwen aan de pil kijkt die zijn toch anders dan wanneer ze niet aan de pil zijn. Voor mij en de rest van de wereld uitvinding van de eeuw want Ik heb zonder grap moordneigingen. En dan houd Ik me in maar in nl toen Ik in een winkel werkte vroeg Ik altijd of Ik wel die dag schap verandering of iets mocht doen zolang het maar geen kassawerk was lol
Zodra je met hormonen rommelt verandert er altijd wel iets het hoeft alleen niet altijd iets groots te zijn en veel mensen merken het ook niet in hun die.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Je hebt wel gelijk, ook al is mijn ervaring met honden dat er in karakter niks veranderd maar Ik heb wel gehad dat de vacht erg lelijk werd en met mijn teef nu die was nooit voergericht liet zelfs voer staan drama met voeren nou das nu 100 procent anders. Complete voergericht en komt zo snel aan dat ze zo weinig voer mag dat het zielig is, dus we hebben haar niet vet maar wat ronder dan normaal.laeken schreef:Vreemd om dat zo te stellen want er zijn wel degelijk fysieke veranderingen en dat is ook gewoon wetenschap en geen natte vinger werk. Als er geen enkele verandering op getreden is heb je misschien wel gewoon niet opgelet... Immers, die veranderingen zijn er gewoon. Of denk je dat eierstokken en vrouwelijke hormonen gewoon helemaal niks met je honden doen? Gewoon geen effect?
Dus wat dat aangaat verbazen de mensen mij enorm die stellen dat er geen enkele verandering aan hun honden te merken was.
Hoe dan ook zal de stofwisseling trager worden. Hormonen hebben daar nl invloed op. Hoe dan ook hebben vrouwelijke hormonen effect op het gedrag en karakter. Mijn teef kreeg naast dat ze met de poot omhoog ging plassen de schurft aan gecastreerde reuen. Die kon ze niet meer verdragen na de castratie. Daarvoor kon ze met reu en teef en castraat spelen. Ook haar vecht werd dikker en vilteriger en de onderwol zat vaster en ging er veel lastiger uit in de rui.
Ik denk ook dat het niet slim is om stellig te gaan beweren dat castreren van dieren geen enkel effect heeft omdat je dat zelf niet zag, wetende dat dat domweg niet bestaat.
Ook als je naar vrouwen aan de pil kijkt die zijn toch anders dan wanneer ze niet aan de pil zijn. Voor mij en de rest van de wereld uitvinding van de eeuw want Ik heb zonder grap moordneigingen. En dan houd Ik me in maar in nl toen Ik in een winkel werkte vroeg Ik altijd of Ik wel die dag schap verandering of iets mocht doen zolang het maar geen kassawerk was lol
Zodra je met hormonen rommelt verandert er altijd wel iets het hoeft alleen niet altijd iets groots te zijn en veel mensen merken het ook niet in hun die.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Ikzelf ben voor het eerst sinds heel lange tijd zonder anticonceptie pil en ik had er heel wat van verwacht maar... ik merk totaal geen verschil. Maar dat gezegd hebbende - castratie en pilgebruik is niet met elkaar te vergelijken. Bij castratie neem je de organen die progesteron en oestrogeen produceren weg. Bij de pil voeg je ze juist toe, waardoor de hypofyse negatieve feedback krijgt om lutheiniserend hormoon en follikel stimulerend hormoon aan te maken, waardoor er geen nieuwe eicel tot rijping komt.wilma23 schreef: Ook als je naar vrouwen aan de pil kijkt die zijn toch anders dan wanneer ze niet aan de pil zijn.
Castratie is te vergelijken met de overgang, waarbij de productie van oestrogeen en progesteron ook afneemt.