malinois schreef:alinelaila schreef:Demi schreef: Ik denk zelf ook een spier oid, want bij hem is het constant. Of voor, of achter en af en toe beide poten.
Zou het dan niet eerder uit z'n rug komen? Is z'n rug al eens goed bevoeld en onderzocht?
Idd. Of even een foto. Dober liep ook mank dan voor dan achter dan links dan rechts... zware nekhernia
Nee daar is niet naar gekeken, niet naar zijn rug, ook niet naar zijn nek.
Dit is ook de laatste keer dat ik bij deze dierenarts geweest ben, de foto's zouden gemaild worden, kreeg ik eerst een telefoontje dat dat wel kosten aan verbonden zaten totaal 65 euro!
Op mijn vraag waarvoor ik dan al betaald had na de foto's kreeg ik als antwoord voor het beoordelen van de foto's.
Loopt hij eind van de week nog mank dan ga ik naar een dierenarts waar ik vaker geweest ben. Het is wel verder weg, maar dat kan me niets schelen.
Ik heb nog gevraagd of ze hetgeen wat ze op de fotot's zag kon omschrijven en als antwoord kreeg ik achter helemaal niets en voor rondom de gewrichten wat wittig wat er niet hoort.
Hij liep vandaag wel iets beter, maar aan de lijn lopen is echt niks voor hem en toen hij een andere hond zag begon hij heel hoog te springen en meteen daarna was het weer mis.
Maar betalen voor foto's, misschien ligt het aan mij, heb ik nog nooit van gehoord. Op de rekening stond ook maken van, beoordelen van en de foto's zelf.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..