Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waarvan wordt jouw hond het meest gelukkig?
Moderator: moderatorteam
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Waarvan wordt jouw hond het meest gelukkig?
Karel van rennen, dat vindt ie het allermooiste wat er is. Gewoon als een idioot een beetje rondrennen. Pom ligt het liefst op de bank of op bed strak tegen me aan te slapen / knuffelen. Dat houdt ze uuuren vol
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Voor alle drie met stip op nr 1
Pakwerker bijten! Geen twijfel mogelijk.
Al vind Indy zoeken bv ook ontzettend leuk om te doen, alles waarbij ze haar neus moet gebruiken heeft zijn wel lol in.
Pakwerker bijten! Geen twijfel mogelijk.
Al vind Indy zoeken bv ook ontzettend leuk om te doen, alles waarbij ze haar neus moet gebruiken heeft zijn wel lol in.
- Feather__
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Snoepjes krijgen en lekker eten voor Snoopy. Hij vind spelen met een bal ook leuk maar nu hij ouder wordt is dat ook wel minder aan het worden. Oh en op bed slapen, en dan het halve bed in beslag nemen
Yindi vind het heerlijk om lekker te rennen of geurtjes op te snuiven in het bos of waar we dan ook maar wandelen.
Allebei liggen ze meestal wel lekker op de bank bij ons, maar wat hierboven staat is wel echt het beste van het beste volgens de honden.
Yindi vind het heerlijk om lekker te rennen of geurtjes op te snuiven in het bos of waar we dan ook maar wandelen.
Allebei liggen ze meestal wel lekker op de bank bij ons, maar wat hierboven staat is wel echt het beste van het beste volgens de honden.

-
Manuma
- Zeer actief
Uma is het allergelukkigste als wij tweeën thuis zijn, op de bank zitten of in bed liggen en ze in het midden mag liggen en wij haar beide aaien. Dan nog een kus op haar neus en ze begint helemaal te knorren van geluk
Manu is het allergelukkigste als hij in een vreemd bos achter zijn neus aan mag
Maar als het dan met mensen moet: samen met alleen mij op pad en we doen oefeningen met de dummy en/of de clicker. Spelletjes spelen waarbij de volledige aandacht voor hem is. Of wanneer we zoals afgelopen zomer naar Woofstock zijn geweest waarbij hij heel veel aandacht krijgt van mij en van vreemde mensen die hem bewonderen.
Als ik alleen thuis ben en hem 's ochtends bij mij op bed roep, dan ploft hij zo lekker tegen me aan
Manu is heel vaak heel gelukkig 
Manu is het allergelukkigste als hij in een vreemd bos achter zijn neus aan mag
Als ik alleen thuis ben en hem 's ochtends bij mij op bed roep, dan ploft hij zo lekker tegen me aan
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
De bal
dat is haast een verslaving 
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Panza op bed slapen tussen ons in als we een film kijken, dan kijkt ze ons af en toe heel verliefd aan.
Pheline wil uit wandelen in de bossen het strand etc rennen als een gek. En dan steeds komen vertellen hoe leuk ze het vind om vervolgens weer weg te stormen lol
Ezra houd van knuffelen dat vind ie zo heerlijk. Hij vind het mooiste als ik op mn hurken zit dan gaat hij tussen mijn benen zitten zijn kop op mijn schouder ik met min armen om hem heen en dan met 1 hand zijn kop en rug strelen dat vind ie zo fijn.
Micka vind alles mooi zolang ze maar bij mama is, die word vrolijk blij en stuiterig van alles. Als het begint met ga je met mama mee, ooh dan vliegt ze bijna
Pheline wil uit wandelen in de bossen het strand etc rennen als een gek. En dan steeds komen vertellen hoe leuk ze het vind om vervolgens weer weg te stormen lol
Ezra houd van knuffelen dat vind ie zo heerlijk. Hij vind het mooiste als ik op mn hurken zit dan gaat hij tussen mijn benen zitten zijn kop op mijn schouder ik met min armen om hem heen en dan met 1 hand zijn kop en rug strelen dat vind ie zo fijn.
Micka vind alles mooi zolang ze maar bij mama is, die word vrolijk blij en stuiterig van alles. Als het begint met ga je met mama mee, ooh dan vliegt ze bijna
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Water! Het liefst in combinatie met de bal.
Daarnaast liggen snurken aan de voeten van de baas.
En natuurlijk behendigheid.
Daarnaast liggen snurken aan de voeten van de baas.
En natuurlijk behendigheid.
Laatst gewijzigd door _Leonie op 21 nov 2016 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Van eten. En als ze achter een haas aan kan. Alleen doet ze dat niet meer sinds Tama er niet meer is. Tama ging echt de bosjes in om ze te zoeken, maar Nikkie gaat er alleen achteraan als ze ze ziet.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Diem is het liefst op ontdekkingstocht. Een paar uur door bos en duin sjouwen en je vreselijk druk maken over alle wildluchtjes is het mooist. Maar naar de stad op marktdag is ook goed: Etalages inkijken vindt hij leuk en bij elke viskraam, snackbar of oliebollen kraam proberen of we wat gaan halen is ook geweldig. Je maakt hem ook helemaal blij als hij mee mag naar het tuincentrum als de kerst staat uitgestald. Al die bewegende en zingende poppen en treinen vindt hij fascinerend
Mies graaft zich het liefst tot haar schouders een muizenhol in. Daarnaast is eindeloos tutten op de bank met een mens of samen tuinieren ook heel fijn.
Mies graaft zich het liefst tot haar schouders een muizenhol in. Daarnaast is eindeloos tutten op de bank met een mens of samen tuinieren ook heel fijn.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Ik twijfel bij Elco tussen buiten met een stok spelen (en vooral ook apporteren) of zoekspelletjes in huis, waarbij hij z'n eigen speeltjes mag zoeken, maar natuurlijk wel dat ene speeltje dat wij hem eerst voor z'n neus gehouden hebben; de rest negeert hij dan ook uitstekend
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Mila: spelen. Het liefst samen met mij, maar anders is met een ander mens of alleen met een speeltje of met een andere hond ook goed.
Amy: jagen
en eten
Amoz: knuffelen
Tara: ik twijfel tussen wandelen en eten... ik denk dat ze uiteindelijk toch voor het eten zou kiezen.
Amy: jagen
Amoz: knuffelen
Tara: ik twijfel tussen wandelen en eten... ik denk dat ze uiteindelijk toch voor het eten zou kiezen.
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Izzie wil spelen. Het liefst met andere hondjes. Hoewel ze ook heel gelukkig is als ze mijn onverdeelde aandacht heeft 
- Ayronna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Speuren. Zowel detectiewerk als mantrailen.
Schapendrijven is een goede tweede, Hoopers derde.
Schapendrijven is een goede tweede, Hoopers derde.
-
korthaar
- Zeer actief
Houtsnippen zoeken.
- heimwee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Binnen: de zondagochtend wanneer hij echt even bij ons op bed mag. Dan ligt hij op zijn rug tussen ons in te knorren (al zal hij niet weten dat t de zondag is
)
Buiten: De bal, alles met de bal. Maar bal + water/modder is het absolute einde..
Buiten: De bal, alles met de bal. Maar bal + water/modder is het absolute einde..

-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Aandacht!
Lieve woordjes, kriebeltjes, knuffeltjes, aaitjes.
Het liefst de hele dag

Lieve woordjes, kriebeltjes, knuffeltjes, aaitjes.
Het liefst de hele dag
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Nina: muisjes
gaten graven en maar op zoek naar muisjes...
Silky wil op de bank, heeeel dicht naast me en ik moet dan ook de hele avond aaien, kriebelen en knuffelen
Pippy: die heeft niet echt een hobby
ze is gek op eten, vindt wandelen ook heel fijn, maar echt een hobby?? Oh ja, achter de paarden aanrennen, dat mag natuurlijk niet maar dat vindt ze heel leuk!
Silky wil op de bank, heeeel dicht naast me en ik moet dan ook de hele avond aaien, kriebelen en knuffelen
Pippy: die heeft niet echt een hobby

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Hippo: eten en ballonnen of opvulverpakkingen kapot bijten
Dico is al snel tevreden en vind zowel pakwerk, spelen met de bal als zoekwerk helemaal het einde.
Dico is al snel tevreden en vind zowel pakwerk, spelen met de bal als zoekwerk helemaal het einde.
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
Laicka heeft een top 3 en die wisselt per dag. Schapen hoeden is het einde, jagen (mag natuurlijk niet maar ze vindt het fantastisch) en samen een nieuw gebied ontdekken.
Fix heeft een top 2, eten en kriebelen als we samen op de bank hangen.
Fix heeft een top 2, eten en kriebelen als we samen op de bank hangen.
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Lou wil op schoot zitten en geknuffeld worden. Beetje achter z'n oortjes gekrabd. Op de tweede plaats komt denk ik lekker los in het park en overal snuffelen.
Millie rent het liefst als een idioot langs de waterkant waarbij ze denkbeeldige objecten uit het water vist en zo vies mogelijk wordt.
Millie rent het liefst als een idioot langs de waterkant waarbij ze denkbeeldige objecten uit het water vist en zo vies mogelijk wordt.
-
Kimmie
mee gaan in de auto/auto rijden
dat is wel het aller leukste hier voor de honden..
en konijntjes/beestjes vangen op de wei,maar autorijden staat met dikke stip op een eerste plaats...
dat is wel het aller leukste hier voor de honden..
en konijntjes/beestjes vangen op de wei,maar autorijden staat met dikke stip op een eerste plaats...
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Rasta is gelukkig als ie lekker op de bank naast me ligt of als ie lekker los mag lopen op het veldje.
Ziggi is helemaal happie als hij naast me ligt en ik kriebel zijn buikje.
Ziggi is helemaal happie als hij naast me ligt en ik kriebel zijn buikje.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Hylos
- Zeer actief
Xavi zet zijn grote pretbek op als we samen (als idioten, dat is erg belangrijk) gaan spelen in de tuin.
Achter de tennisballen aan racen, samen met de band spelen, met de bezem vegen (dat is heul leuk vind xavi), etc.
Het aller aller aller leukste is douchen. Dat kan de de tuinslang of gewoon in de douche.. helemaal het einde.
Speuren en geuren reageert hij ook extreem op. Maar ik vraag me vaak af of hij dat dan erg leuk vind.. of het simpelweg niet kan weerstaan en in de terriermodus slaat. Kan namelijk ook veel stress geven.
Achter de tennisballen aan racen, samen met de band spelen, met de bezem vegen (dat is heul leuk vind xavi), etc.
Het aller aller aller leukste is douchen. Dat kan de de tuinslang of gewoon in de douche.. helemaal het einde.
Speuren en geuren reageert hij ook extreem op. Maar ik vraag me vaak af of hij dat dan erg leuk vind.. of het simpelweg niet kan weerstaan en in de terriermodus slaat. Kan namelijk ook veel stress geven.

- Gimmick
- Zeer actief
Gentle: knuffelen met mij onder een lekkere warme deken...
Gimmick: met de flirtpole bezig zijn...
Gimmick: met de flirtpole bezig zijn...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Bobby: Eten en met zijn bal of plastic flesje spelen
Droopy: Gekroeld worden onder zijn kin en buik. En ook wel eten, maar minder fanatiek dan Bobby
Droopy: Gekroeld worden onder zijn kin en buik. En ook wel eten, maar minder fanatiek dan Bobby
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Tibbe is het meest gelukkig als hij bij de baas is, Math en hij zijn 6 poten/handen op 1 buik.
Pleun als ze achter de bal aan kan.
Pelle gaat uit zijn dak als de baas op de knieën gaat. Zodra Math al richting vloer gaat weet Pelle van gekkigheid niet waar hij het eerst een speeltje vandaan moet halen...helemaal geweldig
Stoeien met de baas dus.
En zodra ik op de bank ga zitten kruipt hij zielsgelukkig tegen me aan en valt zuchtend in slaap.
Pleun als ze achter de bal aan kan.
Pelle gaat uit zijn dak als de baas op de knieën gaat. Zodra Math al richting vloer gaat weet Pelle van gekkigheid niet waar hij het eerst een speeltje vandaan moet halen...helemaal geweldig
En zodra ik op de bank ga zitten kruipt hij zielsgelukkig tegen me aan en valt zuchtend in slaap.

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
-
mirriejj
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie, kruising, middenslag keeshond
Voor Tender en Juna op stipt op 1 is agility! Dan gaan ze dansen over het veld.
Voor Semmie zou het of samen met Tender rennen in het bos op savonds lekker op bed slapen
Voor Semmie zou het of samen met Tender rennen in het bos op savonds lekker op bed slapen
-
sjm
- Zeer actief
Sammy: Knuffelen en vertroeteld worden
Isa: Eten & wandelen
Zahra: Bank met kleedjes en kussentjes en racen.
Isa: Eten & wandelen
Zahra: Bank met kleedjes en kussentjes en racen.
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Oll is vooral heel blij als we samen op pad gaan, en het maakt dan niet zo heel erg uit wat we gaan doen, als het maar sámen is
Dan haalt ie de afdeling pretbek er bij en draait z'n staart helicopterrondjes