Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bijzondere manier van je hond uitlaten...
Moderator: moderatorteam
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: Bijzondere manier van je hond uitlaten...
Onbegrijpelijk! Ik krijg het al spaans benauwd als een van die van mij iets verder lopen dan wat ze normaal gesproken doen. Vooral onze Springer reu heeft er een handje van om lekker op zijn dooie gemakje door te jakkeren. Hij komt wel meteen terug als ik hem roep.
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
- Aantal honden: 1
Ik vind het ook compleet onbegrijpelijk. Ik word al zenuwachtig als Duke iets verder loopt dan ik me prettig bij voel. Laat staan dat hij compleet uit het zicht is. Ik vind het ook vervelend als hij anderen tot last is, dus dat probeer ik te voorkomen.
Ik had vanmiddag ook zoiets, iets andere situatie, maar ook zo'n gevalletje van "hij gaat zijn gang maar".
Ik loop langs een 50 weg, soort hoofdweg door een woonwijk. Duke via een elastische lijn aan een heupgordel. Komt er ineens uit het niets een blonde labrador aangestormd. Halsband om met lampje, maar verder helemaal los. Komt op Duke afgestormd, die is daar niet van gediend en geeft hem op zijn flikker, waarop die hond weg vlucht, zo kei hard de weg op. Een auto moest echt plots remmen. Scheelde niet veel of die hond lag eronder. Eigenaar in geen velden of wegen te bekken.
Twee tieners op een fiets waren er achteraan aan het fietsen, want die hadden de hond al zien rennen. Ik liep heel langzaam verder, ondertussen op mijn telefoon kijken op amivedi of die hond gezocht werd of zo, het leek echt of die hond ontsnapt was of zo. Komen die twee tieners weer aanfietsen. Eigenaar was terecht. Ik denk het zal wel, dus loop door. Draai ik me om, zie ik die hond nog steeds los rond denderen, met de eigenaar nu vrolijk meelopend.
Ik had echt zoiets van WTF. Ik zeg er zelden wat als ik vind dat een ander iets stoms doet, maar hier moest ik toch wat van zeggen. Heb hem toegeroepen dat hij anders zijn hond even aanlijnt, zodat die A geen andere mensen en honden lastig valt, en B niet bijna aangereden wordt en of hij wel doorhad hoe weinig het gescheeld had dat zijn hond was aangereden. Meneer negeerde me compleet. Kan er echt met mijn kop niet bij om zo'n losbandig beest, zo los te laten vlakbij een drukke weg. Bizar gewoon.
Ik had vanmiddag ook zoiets, iets andere situatie, maar ook zo'n gevalletje van "hij gaat zijn gang maar".
Ik loop langs een 50 weg, soort hoofdweg door een woonwijk. Duke via een elastische lijn aan een heupgordel. Komt er ineens uit het niets een blonde labrador aangestormd. Halsband om met lampje, maar verder helemaal los. Komt op Duke afgestormd, die is daar niet van gediend en geeft hem op zijn flikker, waarop die hond weg vlucht, zo kei hard de weg op. Een auto moest echt plots remmen. Scheelde niet veel of die hond lag eronder. Eigenaar in geen velden of wegen te bekken.
Twee tieners op een fiets waren er achteraan aan het fietsen, want die hadden de hond al zien rennen. Ik liep heel langzaam verder, ondertussen op mijn telefoon kijken op amivedi of die hond gezocht werd of zo, het leek echt of die hond ontsnapt was of zo. Komen die twee tieners weer aanfietsen. Eigenaar was terecht. Ik denk het zal wel, dus loop door. Draai ik me om, zie ik die hond nog steeds los rond denderen, met de eigenaar nu vrolijk meelopend.

-
Jonas26
- Zeer actief
Zelf zou ik het heel naar vinden als mijn hond zo ver van me vandaan gaat, zou me onzeker maken