Gimmick schreef:Ja en 1 bonte reu en ik wil heel graag een bonte...
joepie!!
Moderator: moderatorteam
Gimmick schreef:Ja en 1 bonte reu en ik wil heel graag een bonte...

LongFields schreef:Gefeliciteetd alvast en succes met het vervolg!
Ik zou trouwens vooral op karakter kiezen en niet zo zeer op kleur, zeker voor in jouw roedeltje is een passend karakter bij je al aanwezige honden wel belangrijk lijkt me.
Ik verwachtte eigenlijk ook al niet anders.Gimmick schreef:LongFields schreef:Gefeliciteetd alvast en succes met het vervolg!
Ik zou trouwens vooral op karakter kiezen en niet zo zeer op kleur, zeker voor in jouw roedeltje is een passend karakter bij je al aanwezige honden wel belangrijk lijkt me.
Dat is ook selectie critiria nummer 1 hoor. Dus met de definitieve keuze wachten we ook absoluut nog even...
Ja 4 in totaal maar er is er eentje overleden...sjm schreef:He? 7 pups gezien en bij 3 gebleven?

Nee ze worden behaard geboren en tussen de 6 en 12 weken zijn ze pas helemaal kaal...Brindlecardi schreef:Gefeliciteerdfijn dat ze er eindelijk zijn.
Zijn het nou trouwens behaarde Hairless terriers?
crutz schreef:Gefeliciteerd met je pup. Jammer dat het er minder zijn dan verwacht. Is er geteld obv een echo of röntgenfoto?
Gimmick schreef:crutz schreef:Gefeliciteerd met je pup. Jammer dat het er minder zijn dan verwacht. Is er geteld obv een echo of röntgenfoto?
Een echo... daar ligt het ws ook aan.
Maar de fokker vindt het zelf ook niet heel erg, het is een heel handzaam nestje zo.
Wel heel jammer voor de mensen op de wachtlijst maar dat is het risico
Ja heel bijzonder...Nanna schreef:Wat bijzonder eigenlijk hè. Maar gefeliciteerd met je reutje! Heb je al een naam?Gimmick schreef:Nee ze worden behaard geboren en tussen de 6 en 12 weken zijn ze pas helemaal kaal...Brindlecardi schreef:Gefeliciteerdfijn dat ze er eindelijk zijn.
Zijn het nou trouwens behaarde Hairless terriers?
Nanna schreef:TaxiGimmick schreef: Op papier wordt het Dirty Harry.
Roepnaam waarschijnlijk Lennox
Maar mijn man wil m graag Taxi noemenJa hoor, we hebben een naam
Lennox is booooooring.
Tamara81 schreef:Cute, die foto's!![]()
Wat gaan jullie een leuke tijd tegemoet!
Taxi is een grappige naamPast wel bij een naakte hond. Lennox is mooi maar degelijk.
Ik ga meteen info over de hairless terrier opzoeken. Er zullen er wel niet veel rondlopen in NL?
Super leuk dat je nu het hele proces in het nest mee kan maken!
Tamara81 schreef:Heb even de rasinfo opgezocht. Het is nog een heel jong ras: in 1981 (mijn geboortejaar) kwam het eerste nestje voorouders van de American Hairless Terrier.
Het valt me op dat de grootte en het gewicht van dit ras varieert. Weet je hoe groot jullie pupje ongeveer gaat worden? Leuk ras is het!

Klopt Irma loopt heel veel evenementen af om het ras wat bekendheid te geven e dr honden vinden het geweldig om te knuffelen met iedereen...CarolineS schreef:Gefeliciteerd!
Ik ken dit ras van de Country Fair in Aalten. Ik was daar met mijn honden voor de behendigheidsdemo's en heb uitgebreid staan buurten bij de AHT stand. Bij jouw fokker, als ik me niet vergis.