Demi schreef:Dat is inderdaad de reden waarom ik het vroeg. Bij Kenzo begon het ook met hele bossen om zagen en toen merkte ik wat kleine veranderingen op zoals bv niet zo vaak meer blaffen, geen gepiep meer als hij iets wilde en later kreeg hij een hele andere blaf. Dit ging heel erg geleidelijk, maar hij bleek uiteindelijk stemband verlamming te hebben. Hij had er verder geen last van, behalve dat harde snurkenranetje schreef:Misschien zijn de stembanden wat slapper geworden?Caro. schreef:Ik moest even denken hoorDemi schreef:Even hele andere vraag, blaft Puchu en zo ja merk je verschil in geluid met toen hij jonger was? Dat vroeg mijn DA mij toen ik met Kenzo daar weer eens was, hij schraapte ook behoorlijk met keel (zijn hele leven al) maar dat was enorm verergert dus toen ben ik wel naar de dierenarts gegaanmaar nee, geen verschil in blaf eigenlijk. Wel is het zo dat als hij zich erg druk maakt, bv als hij vanuit de auto zijn 'aartsvijand' ziet, hij zo tekeer gaat dat hij weer gaat kokhalzen.
Ik heb altijd oordoppen in 's nachts, want Pieter zaagt hele bossen omdie kan alleen op zijn rug liggen ivm verrotte schouders, dus dat
is een doffe ellende.
Nee, daar is geen verandering in gelukkig: hij houdt nog steeds hele verhalen
wordt