Izzy heeft een osteosarcoma in haar achterpoot. Het gaat redelijk goed met haar al mankt ze nog iets ondanks pijnstilling. Ze krijgt dagelijks metacam en 3x daags tramadol 50mg.
Nu is ze altijd om de 7 maanden loops, ze heeft een duidelijke aanloop maar als het zover is dan bloed ze gelijk goed. Nu zou ze weer loops moeten worden. En van t weekend vond ik 3 kleine druppels, en in de afgelopen dagen nog wat. Met wat keukenpapier getest maar daar zat niks aan. Het komt wel echt van haar vandaan, 1 druppel op haar deken gevonden en 2 vanaf dr mand. Ze likt zichzelf ook continu (net als bij haar vorige loopsheden, ze is nu niet schoner op zichzelf), haar vulva is opgezet en ze heeft verder geen wondjes.
Kan het door medicijngebruik of ziekte komen dat ze nu raar loops is?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ziek (tumor) en loops
Moderator: moderatorteam
- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Re: Ziek (tumor) en loops
Ik kan je helaas niets erover vertellen, maar ik wil je wel veel sterkte wensen met haar! 
-
Neeltje
Ik zou daar even de DA over bellen, dan weet je het zeker. Medicijnen kunnen gekke dingen doen.
- Rebble
- Zeer actief
Het is meer nieuwsgierigheid dan dat ik bang ben voor iets engs maar het is wel iets wat ik in de gaten hou uiteraard. En als hier niemand me een zinnig antwoord kan geven vraag ik het alsnog aan de DANeeltje schreef:Ik zou daar even de DA over bellen, dan weet je het zeker. Medicijnen kunnen gekke dingen doen.
Dank je wel!kooi schreef:Ik kan je helaas niets erover vertellen, maar ik wil je wel veel sterkte wensen met haar!