Dit naar aanleiding van mijn oproepje dat ik op honden wil passen. Donderdag eerst een keertje wandelen met hem en zijn vrouwtje...Het zal weer wennen zijn na al die dagen met de wawa's!

Moderator: moderatorteam

Christuskooi schreef:Ik heb echt een verschoven rib, maar dat ligt ook aan mijn lijf.
Jorla was ook zo onstuimig toen ze pas bij me was, maar is al zolang rustig, dat ik er niet bij stilgestaan heb dat dit kon gebeuren. Dus het is zelfs niet tot 1 keer gekomen. We zouden gaan wandelen om te kijken hoe het ging, maar hij bulldozerde over me heen. Kende geen basiscommando's en het vrouwtje had ook niet veel te vertellen. Er zat geen kwaad in hoor, maar hij kent zijn eigen kracht niet.
Vervelend ook voor hen, want nu moesten ze op zoek naar een andere oplossing. Maar het heeft haar wel duidelijk gemaakt dat ze echt met hem op cursus moet. Haar stokoude vader durft ook niet meer op bezoek te komen. Deze mensen hebben voorheen ook altijd berners gehad, maar hadden daarmee nooit dit soort situaties.
Ik vermijd ze, eigenaars zeggen wel hij doet niks, maar ook één goed bedoelde poot die verkeerd neerkomt op Lotje, kan veel schade aanrichten.Nanna schreef:Hier lopen ook wat Berners en het is altijd uitkijken geblazen want lief zijn ze wel, maar de ene is een nog grotere lompe kuus dan de ander....
Ach wat sneu en jammer, voor jou, de hond en de mensen. Maar het moet inderdaad wel leuk blijven voor alle partijen.kooi schreef:Ik heb echt een verschoven rib, maar dat ligt ook aan mijn lijf.
Jorla was ook zo onstuimig toen ze pas bij me was, maar is al zolang rustig, dat ik er niet bij stilgestaan heb dat dit kon gebeuren. Dus het is zelfs niet tot 1 keer gekomen. We zouden gaan wandelen om te kijken hoe het ging, maar hij bulldozerde over me heen. Kende geen basiscommando's en het vrouwtje had ook niet veel te vertellen. Er zat geen kwaad in hoor, maar hij kent zijn eigen kracht niet.
Vervelend ook voor hen, want nu moesten ze op zoek naar een andere oplossing. Maar het heeft haar wel duidelijk gemaakt dat ze echt met hem op cursus moet. Haar stokoude vader durft ook niet meer op bezoek te komen. Deze mensen hebben voorheen ook altijd berners gehad, maar hadden daarmee nooit dit soort situaties.

Dat hadden deze mensen waarschijnlijk ook verwacht.bram en thijs schreef:Sinds wanneer zijn ze zo opgeleukt? Het waren altijd van die slome duikelaars. Ik heb Berner- en Grote Zwitserpuppen bij elkaar gezien, de Berners lagen permanent in winterslaap en de Grote Zwitsers braken de tent af.