Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Contactliggen
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Contactliggen
Ach, Mojo en Tapas, wat lief zo samen.
Leuke foto van Hein en Mira.
Mijn honden hebben alleen als pup tegen elkaar gelegen, zodra Nikkie verkocht was en terug kwam was het over.
Jarah heeft nooit tegen Nikkie en Tama aan gelegen. Tama en Nikkie waren krengen.
Ik was al verbaasd als ze samen vlakbij elkaar op de bank lagen.
Maar het lijkt me heel erg gezellig als je honden zo goed met elkaar kunnen opschieten en elkaar zo goed vertrouwen dat ze tegen elkaar aan willen liggen.
Leuke foto van Hein en Mira.
Mijn honden hebben alleen als pup tegen elkaar gelegen, zodra Nikkie verkocht was en terug kwam was het over.
Jarah heeft nooit tegen Nikkie en Tama aan gelegen. Tama en Nikkie waren krengen.
Ik was al verbaasd als ze samen vlakbij elkaar op de bank lagen.
Maar het lijkt me heel erg gezellig als je honden zo goed met elkaar kunnen opschieten en elkaar zo goed vertrouwen dat ze tegen elkaar aan willen liggen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
- Jits90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond
- Aantal honden: 3
Wat een gezellige bendes
Noa wilt wel bij Damy liggen, maar Damy staat steevast op na een paar minuten en gaat dan zuchtend een halve meter verder liggen. Hij laat zich zelfs uit z'n bench jagen als er een kat bij komt liggen. Dan ligt hij heel sneu de rest van de nacht voor z'n bench op de koude stenen vloer
Maar ze liggen wel graag allemaal bij ons op de bank. Damy laat zich dan echt in onze armen vallen voor wat buikkietels en daarna valt hij als een blok in slaap
In het "ergste" geval lig ik met 5 beesten op de bank, haha. Helemaal ingebouwd.
Noa wilt wel bij Damy liggen, maar Damy staat steevast op na een paar minuten en gaat dan zuchtend een halve meter verder liggen. Hij laat zich zelfs uit z'n bench jagen als er een kat bij komt liggen. Dan ligt hij heel sneu de rest van de nacht voor z'n bench op de koude stenen vloer
Maar ze liggen wel graag allemaal bij ons op de bank. Damy laat zich dan echt in onze armen vallen voor wat buikkietels en daarna valt hij als een blok in slaap
In het "ergste" geval lig ik met 5 beesten op de bank, haha. Helemaal ingebouwd.
- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Loki and Kuda doen dit helaas nooit, er is altijd wel een die gaat lopen klieren zodra ze bij elkaar liggen (meestal Loki die dan Kuda gaat plagen).
Loki doet daarom aan contactliggen bij mij, op bed of op de bank en dan zo dicht mogelijk tegen mij aan (als hij mij kon openritsen dan deed hij dat)
Loki doet daarom aan contactliggen bij mij, op bed of op de bank en dan zo dicht mogelijk tegen mij aan (als hij mij kon openritsen dan deed hij dat)
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik denk dat er weinig honden zijn die hond alleen zijn en aan contactliggen doen, behalve eventueel met honden die ze heel goed kennen en waar ze baker mee in 1 huis leven. Mojo doet dat bij de honden van vrienden van ons bijvoorbeeld wel. Tapas doet het alleen met "eigen, dus met Mojo.Shiloh86 schreef:Aaah wat leuk! Ik vind het zo leuk als hondjes dat doen.
Duke heeft dat nog nooit gedaan, daar is hij veel te onrustig nog voor. Als hij zo dicht bij een andere hond is is het altijd "er naartoe snellen om te kunnen uitdagen tot spelen". Degene waarmee hij het nog het dichtste bij in de buurt komt is met Nikki, de hond van mijn ouders.
-
Manuma
- Zeer actief
Manu haat contactliggen maar soms laat hij Uma wel. Toen Co hier nog was lagen hij en Uma heel vaak zo dicht mogelijk op elkaar 
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Springers doen niks liever, zelfs met 30 graden

groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Hier gebeurt het inmiddels ook af en toe:

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Shib is nooit een contactligger geweest. Altijd als er een hond tegen hem aan kwam liggen, stond hij semi-mopperend op en ging met een zucht ergens anders liggen.
En nu is Malou er...

En nu is Malou er...

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ja hier zijn ze wel van het contactliggen , de Fila's helemaal die doen dat altijd en Sien ligt er wel vaak bij maar niet zo close als de andere twee dames. Het is sowieso een filadingetje want de heren deden het ook altijd en ik zie vaak foto's op filasite's voorbij komen van stapel Fila's. Micron ligt het liefst tegen een baasje aan al ligt hij ook wel bij de andere honden bij gebrek aan.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Hylos
- Zeer actief
Ach wat leuk al die foto's.
Bijna een reden op zich om een tweede hond te nemen.
Xavi ligt heel vaak half over mijn schoot te slapen. Hij mag graag bij mama liggen.
Bijna een reden op zich om een tweede hond te nemen.
Xavi ligt heel vaak half over mijn schoot te slapen. Hij mag graag bij mama liggen.

-
adamzo
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): labradoodle
Paco komt altijd s avonds als ik op de bank ga zitten, naast me met zijn kop op mijn schoot. 
I <3 my dogs 

-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Smelt
Echt heerlijke foto's allemaal! Nu wil ik ook een tweede
maar nog even niet. Izzie ligt maar contact tegen moi 
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
Stom toevallig lagen ze er net zo bij. Laicka vindt het 3 keer niks maar Fix gaf haar weinig ruimte dus propte ze zich erbij want ze wilde op de bank liggen. Dat ze dan op deze manier moet liggen neemt ze dan maar voor lief

Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- Arline
- Zeer actief
Wat een heerlijke foto's van contactliggende honden.
Fenja vindt contactliggen vréselijk! Als Nox of mijn vorige reu alleen maar te dicht in de buurt kwamen liggen werd ze al pissig. Ze ligt wel graag bij ons in de buurt, maar ook niet op of tegen ons. Nox daarentegen kruipt het liefst op schoot en wil ook wel graag bij Fen liggen. Hij is nogal contacterig (tot Fenja's frustratie
)
Fenja vindt contactliggen vréselijk! Als Nox of mijn vorige reu alleen maar te dicht in de buurt kwamen liggen werd ze al pissig. Ze ligt wel graag bij ons in de buurt, maar ook niet op of tegen ons. Nox daarentegen kruipt het liefst op schoot en wil ook wel graag bij Fen liggen. Hij is nogal contacterig (tot Fenja's frustratie
- Bonnie F
- Zeer actief
Ik heb nooit contactliggers gehad. Ook niet met ons. De hond van vrienden logeert hier vaak. Dan zijn Zappa en hij bijna-maar-net-niet-contactliggers. Volgens mij willen ze wel maar durven het net niet.

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
-
dogo4ever
- Zeer actief
Onze Terrier meiden moeten er niet aan denken om lief tegen elkaar aan te gaan liggen of bij 1 van de jongens te kruipen. Hooguit tegen ons. De Whippet heren vinden het juist weer heerlijk. Maakt niet uit of dat tegen elkaar is of tegen ons. Als er maar warmte is.
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Hier geen contactliggers met elkaar. Balu komt wel eens even op bed om tegen mij aan te liggen, maar vooral niet te lang.
Luna komt heel af en toe tegen mij aanliggen op de bank, op de bank maakt Balu wel meer contact met mij, hij ligt er graag.
Alleen toen Luna geopereerd was en ik haar weer had opgehaald lagen ze op de achterbank tegen elkaar aan. Misschien omdat Luna nog te suf was om bij Balu uit de buurt te gaan en nam hij zijn kans..
Luna komt heel af en toe tegen mij aanliggen op de bank, op de bank maakt Balu wel meer contact met mij, hij ligt er graag.
Alleen toen Luna geopereerd was en ik haar weer had opgehaald lagen ze op de achterbank tegen elkaar aan. Misschien omdat Luna nog te suf was om bij Balu uit de buurt te gaan en nam hij zijn kans..
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- josefientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griekse herder
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4