Ik snap het hele concept niet van de Doodle-mania....
Als ik over straat loop met mijn kongingspoedels welke niet in klassiek model staan krijg ik niets anders naar mijn hoofd gegooid "wow, wat een mooie xxxx-Doodle" zijn dat... Ehh... sorry, dit zijn wel RAShonden

En dan is het vaak, ja, maar wij pakken een LD vanwege de zogenaamde Hypo-alergene vacht... ehh, je bedoeld dus de poedel vacht... En ze leren zo snel etc. tsja... Allemaal mensen die nooit aan een poedel zouden denken/beginnen vanwege het stigma van bolletjes scheren en roze strikjes en alleen maar afgaan op wat er in het nieuws lijkt te zijn...
Laatst nog op de hondenclub een echtpaar met 2 LD pups, oohh jullie dooodle is ook mooi... yep, we hebben idd een mooie POEDEL... Ja, maar dit zijn hele dure exclusieve honden... ehh,, nee je bent een oor aan genaaid doordat men je en populistische kruising voor veel te veel geld hebben verkocht waar men een leuke naam aan heeft gegeven...
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de hondjes niet leuk zijn, helemaal niet. Zijn allemaal leuke hondjes, alleen de eigenaren vinden zichzelf vaak wel erg interessant omdat ze een "modern, nieuw en exclusief" ras zouden hebben... Tsja...
Ik ben nooit zo'n voorloper op de mode-accessoires geweest gelukkig...