Wat er gebeurt is, waarom ze er nu zo'n last van heeft weet ik niet, we hebben 's middags gewoon gewandeld, balletje en dummy mee, niks aan de hand, toen we thuis kwamen was ze wat pieperig dus heb ik haar een rimadyl gegeven, toen ze na een paar uur slapen weer uit haar mand kwam gebruikte ze haar linkerachterpoot niet meer....
Ik ga haar geen zware operaties meer aandoen, niet vanwegen het geld, maar vanwegen het feit dat ze zo brak in elkaar zit....kunstheupen, lpc, artrose, blind, zo goed als doof, chronische oorontstekingen....maar met dit alles had ze nog zoveel plezier in alles
Maar nu heeft ze dus heel veel pijn, ze krijgt nu volle dosis rimady plus 300 mg tramadol, in de hoop dat de pijn zakt en ze weer "normaal" gaat lopen, als dat werkt blijft ze wel voor altijd op rimadyl staan, maar tot nu toe doet het niks, ik zie nog totaal geen verschil, misschien wil ik te snel resultaat zien maar ik heb er weinig vertrouwen in
Ik kan dus wel wat duimen gebruiken, ik kan m'n lieve brakke dame die pas 8 jaar en 9 maanden is nog lang niet missen