Op z'n Nederlands. Is de Sallandse versie van Gerrit. Schoonvader heet Gerrit en komt uit SallandTamara/Bayko schreef:Mooie namen. Gait op z'n Nederlands of Engels uitgesproken?

Moderator: moderatorteam
Op z'n Nederlands. Is de Sallandse versie van Gerrit. Schoonvader heet Gerrit en komt uit SallandTamara/Bayko schreef:Mooie namen. Gait op z'n Nederlands of Engels uitgesproken?
Dat was vanochtend ook mijn reactie op de foto's: wat een droppies. Om op te vretenNanna schreef:Dat zijn nou met recht dropjes
Lieske_1977 schreef:Schatjes
Mijn opa heette Gerrit en werd ook Gait genoemd. Toen ik klein was, heb ik eens gevraagd: "Heet opa Geit??!"
Wordt volgens mij voor haar de eerste keer. Haar vorige nest was het eerste dat ze puur op kvv heeft afgespeend. Wat dat betreft ben ik dus ook erg blij met deze fokkerTamara/Bayko schreef:Heerlijke foto'sFijn ook dat de fokker kiest voor titeren.
Fokker maakt gelukkig al heel veel foto's (ze gaat weer per week een album maken en zet die ook in de markiesjesgroep (Markiesjesclub Nederland Vrienden van het Markiesje) op Faceboek. Ik kan er helaas niet heel vaak naar toe, maar zal proberen eraan te denken ook weer foto's te maken als ik er ben. En als Gait eenmaal hier is, blijf ik ook wel foto's maken. Natuurlijk mag je dan een keer kennis met Gait (en Elco) komen maken!kooi schreef:Wat leuk en lief.![]()
Ik hoop dat je veel foto's gaat plaatsen van het opgroeien, maar aangezien het je hobby is, hoeven we ons daar denk ik geen zorgen over te maken.
En ik hoop natuurlijk dat ik een keer mag komen puppyknuffelen.
Heb je jezelf nou al op de wachtlijst laten plaatsen, kooi?kooi schreef: En ik hoop natuurlijk dat ik een keer mag komen puppyknuffelen.