Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het kan ook zo
Moderator: moderatorteam
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Het kan ook zo
Braaf hondjecrutz schreef:https://www.facebook.com/chuckieopitbul ... 302601864/
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Brave ziel 
- Ayronna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Hoewel ik wel zie dat de hond het niet heel prettig vind (Wegkijken, dichtgeknepen ogen, bek likken, hijgen). Toch knap dat de hond dan netjes blijft zitten.
Flynn is net zo bij de dierenarts. Hij vind het alleen maar leuk en staat alles toe. Mits hij als beloning zo nu en dan een koekje krijgt
Flynn is net zo bij de dierenarts. Hij vind het alleen maar leuk en staat alles toe. Mits hij als beloning zo nu en dan een koekje krijgt
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Deze hond is volgens mij aan dat geprik gewend en weet dat het gebeuren gaat en protesteren geen zin heeft.
Het lijkt mij dat het een bloeddonor is.
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Mijn bullmastiff gaf ook altijd gewoon poot en Dan konden ze bloed afnemen, zelfs Mijn mastiffs nu zijn zo makkelijk.teckeltoos schreef:Deze hond is volgens mij aan dat geprik gewend en weet dat het gebeuren gaat en protesteren geen zin heeft.
En die waren en zijn geen bloeddonor.
Zie je iets in hem dat je dat denkt? Ben nieuwschierig Wat
- iones
- Zeer actief
Ja en?
Ik denk dat de meeste honden, ook pitbullachtige van binnen heel lieve honden zijn. Het probleem is echter dat ze zo vaak bij rotzakken van mensen terecht komen, waardoor ze zelf van lieverlee ook rotzak worden.
Het probleem zit hem niet in die honden zelf, maar bij de mensen die ze aanschaffen. En daar zou iets aan gedaan moeten worden.
Ik denk dat de meeste honden, ook pitbullachtige van binnen heel lieve honden zijn. Het probleem is echter dat ze zo vaak bij rotzakken van mensen terecht komen, waardoor ze zelf van lieverlee ook rotzak worden.
Het probleem zit hem niet in die honden zelf, maar bij de mensen die ze aanschaffen. En daar zou iets aan gedaan moeten worden.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Ik vind t multi interpretabel. Het wegkijken, het likken en de oogjes zijn deemoed signalen en sommige honden zijn gewoon erg onderdanig naar mensen. Kiwi hier ook, als ze aandacht vraagt en een aai krijgt, kan ze ook enorm veel onderdanig gedrag laten zien.Ayronna schreef:Hoewel ik wel zie dat de hond het niet heel prettig vind (Wegkijken, dichtgeknepen ogen, bek likken, hijgen)
Als je een infuus staat aan te leggen, focus je vaak sterk en je zit behoorlijk in de persoonlijke ruimte. Dat lokt ook deemoedig gedrag uit bij sommige honden.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik vind het eerder stress signalen dan deemoed.
Maar in ieder geval accepteert het hondje de activiteiten wel anders had hij er allang ingehangen of was van tafel gesprongen.
Maar in ieder geval accepteert het hondje de activiteiten wel anders had hij er allang ingehangen of was van tafel gesprongen.