Ik heb haar uiteindelijk gewassen en geborsteld, maar dat hielp niet tegen de jeuk. Toch maar nieuwe pipetjes gekocht, geen frontline dit keer, en eerst alleen Apple behandeld. Dat heeft geholpen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wanneer weer ontvlooien?
Moderator: moderatorteam
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Re: Wanneer weer ontvlooien?
Soms kom je dan weer een eigen topic tegen zo
Ik heb haar uiteindelijk gewassen en geborsteld, maar dat hielp niet tegen de jeuk. Toch maar nieuwe pipetjes gekocht, geen frontline dit keer, en eerst alleen Apple behandeld. Dat heeft geholpen
geen vlooien meer hier 
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
Geen frontline maar wat dan wel? en heb jij ook je hele huis gedaan of enkel de hond? Ik zie namelijk verder in huis nergens vlooien , alleen een enkeling op de hondenBrindlecardi schreef:Soms kom je dan weer een eigen topic tegen zo![]()
Ik heb haar uiteindelijk gewassen en geborsteld, maar dat hielp niet tegen de jeuk. Toch maar nieuwe pipetjes gekocht, geen frontline dit keer, en eerst alleen Apple behandeld. Dat heeft geholpengeen vlooien meer hier

- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
tnx! Daar kan ik wat mee! Ik heb niet het idee dat ik een invasie heb, de honden zijn gisteren behandeld, nu maar even afwachten

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Hier werkt Comfortis altijd geweldig. Geen pipetjes maar pilletjes, wel zo fijn want dan kan ik (en kinderen op straat) haar onbezorgd knuffelen.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Bolfo heet het geloof ik.Sas schreef:Geen frontline maar wat dan wel? en heb jij ook je hele huis gedaan of enkel de hond? Ik zie namelijk verder in huis nergens vlooien , alleen een enkeling op de hondenBrindlecardi schreef:Soms kom je dan weer een eigen topic tegen zo![]()
Ik heb haar uiteindelijk gewassen en geborsteld, maar dat hielp niet tegen de jeuk. Toch maar nieuwe pipetjes gekocht, geen frontline dit keer, en eerst alleen Apple behandeld. Dat heeft geholpengeen vlooien meer hier
Verder huis niet behandeld. Tapijt gewoon extra grondig stofgezogen en kleedjes heet gewassen.