Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Niet te bevatten dit, ik heb er al de hele avond een knoop van in mijn maag, laat staan hoe jij je nu moet voelen.
Zo jong nog, en ook nog drachtig, en dan dit...
Pfffffffff, wat vind ik dit verschrikkelijk erg en verdrietig voor je.
Heel, heel veel sterkte Manon. Maar dat klinkt in deze situatie wel heel erg hol.
O wat schrik ik hier van. Wat ontzettend, zo van vol vreugde uitkijken naar haar nestje naar het verliezen van je meisje. Wat vind ik dit ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte maar wat klinkt dat ontoereikend.
Jezus... ik heb je berichten zitten lezen en ik heb een knoop in mijn maag er van. Van zulk gelukkig nieuws naar je meisje kwijt raken die drachtig is. Onbegrijpelijk....
Heel veel sterkte met het verlies van Coda.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Jezus manon! Ik schrik me te pletter! Zo blij als je was dat er pups kwamen zo abrubt is dat blije nu verstoord Heel veel sterkte met dit grote verlies.