Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mooie duitser op MP
Moderator: moderatorteam
-
Rocco
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Mooie duitser op MP
Ik weet niet of dit de juiste rubriek is ik vind het een prachtige hond het is dat ik voorzien ben helaas
anders had ik hem opgehaald. Mooi ouderwets type wat robuust lijkt mij een hele leuke uitdaging
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =lr&pos=27
anders had ik hem opgehaald. Mooi ouderwets type wat robuust lijkt mij een hele leuke uitdaging
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =lr&pos=27
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Re: Mooie duitser op MP
Vind je ja?
Ik dacht eerst dat het een jonge hond was. Voor een hond van 5 vind ik de kop enorm in vergelijking met het lijf...
Ik dacht eerst dat het een jonge hond was. Voor een hond van 5 vind ik de kop enorm in vergelijking met het lijf...
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat dacht ik ook... totaal niet in verhoudingMachie schreef:Vind je ja?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Lijkt me een leuke hond als je van DH houdt.
Mij valt dit dan weer op: "Zorro is in september 2016 bij ons binnengekomen. Niet geheel goed verzorgd, een grote hotspot op zijn rug, kapotte mondhoeken en neus en niet ingeënt/ontwormt en ontvlooit. Na zijn entingen, ontwormings&ontvlooingskuur bladiblabla"
Het is vooralsnog goed afgelopen maar ik vind het niet bijster verstandig om een hond met hotspot en rare wonden van een ras wat al bekend staat om auto-immuunproblemen meteen te gaan enten en vol te gooien met anti-parasitaire middelen.
Mij valt dit dan weer op: "Zorro is in september 2016 bij ons binnengekomen. Niet geheel goed verzorgd, een grote hotspot op zijn rug, kapotte mondhoeken en neus en niet ingeënt/ontwormt en ontvlooit. Na zijn entingen, ontwormings&ontvlooingskuur bladiblabla"
Het is vooralsnog goed afgelopen maar ik vind het niet bijster verstandig om een hond met hotspot en rare wonden van een ras wat al bekend staat om auto-immuunproblemen meteen te gaan enten en vol te gooien met anti-parasitaire middelen.
- Kayltje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeentjes, Laekense Herder en een terror-terriër
- Aantal honden: 4
Vind je belgje vast niet erg hoorRocco schreef:het is dat ik voorzien ben helaas anders had ik hem opgehaald.
-
Rocco
- Zeer actief
Kayltje schreef:Vind je belgje vast niet erg hoorRocco schreef:het is dat ik voorzien ben helaas anders had ik hem opgehaald.
Als ik meer ruimte en tijd had ik ook niet....
-
Rocco
- Zeer actief
Maar wel een eerlijk verhaal als ik het zo lees verder weinig op aan te merken zal altijd wel iets werk in deze hond zitten gezien het verleden maar valt reuze mee toch.sirene schreef:Lijkt me een leuke hond als je van DH houdt.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Mijn Vusi is mooier
Die foto's lijken wel gefotoshopt
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n mooie hond, sorry
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

-
blondie
- Zeer actief
Ik vind het ook geen ouderwets type eerlijk gezegd. Hoop voor de hond dat hij een goede baas krijgt. Vraag me af of de fokker wel op de hoogte is, normaliter zou een fokker toch mee willen zoeken naar een meer geschikte plek lijkt me.
-
Rocco
- Zeer actief
ik denk ook dat er wat gefotoshopt is ............mosquito1980 schreef:Mijn Vusi is mooier![]()
Uilerlijk alleen zou voor mij niet de belangrijkste reden zijn om de hond wel of niet te nemen overigens het gaat mij
om het totale plaatje
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Vind het een lelijk beest die ook nog eens slecht op die achterhand staat.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Ik vind het een mooie hond, en als je er met beweging weer goede bespiering op krijgt én hij zit weer goed in zijn vacht wordt het denk ik een pracht beest om te zien. Hij heeft iig al een mooie uitstraling.
Gr. Aniek

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Wat zorgzaamNanna schreef:En een mooi prijsje bovendien.
Op Fokkers voor Fokkers (FB groep) hoorde ik al stemmen opgaan om 3000 euro voor een pup te vragen. Dat was natuurlijk geen geldbelustheid maar een manier om mensen van tevoren goed over een aanschaf na te laten denken.
Degene die de foto's heeft gemaakt van Zorro is geen expert.
Er zijn vast wel betere foto's te maken.
-
sjm
- Zeer actief
Wat een enorme kop.. Ik vind dat niet echt een oud type.
- Chiki
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder, working Kelpie
Honden uit kynologenlijn. Leuk voor iemand die een hond een 2e kans wil geven. Niet meer of minder.
En 3000 Euro voor een pup is bij DH liefhebbers ondenkbaar. Men miept al bij pupprijzen boven de 700 Euro.
En 3000 Euro voor een pup is bij DH liefhebbers ondenkbaar. Men miept al bij pupprijzen boven de 700 Euro.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Ik vinnum niet zo mooi nie, eigenlijk 
-
Rocco
- Zeer actief
Chiki schreef:Honden uit kynologenlijn. Leuk voor iemand die een hond een 2e kans wil geven. Niet meer of minder.
In de USA niet ondenkbaar ik zie daar wel meer over priced D-H voorbij komen niet aangekeurde ouders
geen certificaten of gezondheidsuitslagen etc, etc , Pups uit VA ouders zie ik wel eens tussen de 3 a 4000
euro voorbij komen , hier in Nederland verklaren ze je voor koekoek.
Bomber Wolfsheim, Drago Patriot pups in Nederland zo,n 700 euro in de US makkelijk tussen de 2000 en 3500 euro
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Ja , maar daar zijn ze ook helemaal gestoord
Ik heb er een gehad die door de vorige eigenaar als pup uit Amerika is gekocht
Volgens de fokker super CZ bloedlijnen blablabla, je kent t wel dat overdreven Amerikaanse gedoe
Pup kostte 2000 dollar en dan moest ze nog naar Nederland vliegen , dat was 500 dollar
Nu ik wat meer thuis ben in de bloedlijnen weet ik ook dat dat super CZ bloedlijn ook wel meevalt
Ach , heb er 7 jaar een leuke hond aan gehad
Ik heb er een gehad die door de vorige eigenaar als pup uit Amerika is gekocht
Volgens de fokker super CZ bloedlijnen blablabla, je kent t wel dat overdreven Amerikaanse gedoe
Pup kostte 2000 dollar en dan moest ze nog naar Nederland vliegen , dat was 500 dollar
Nu ik wat meer thuis ben in de bloedlijnen weet ik ook dat dat super CZ bloedlijn ook wel meevalt
Ach , heb er 7 jaar een leuke hond aan gehad
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
-
Rocco
- Zeer actief
Heb die hype van CZ duitse herders nooit begrepen wij hebben een paar op de club gehad , leken overscherpe honden
bij nader inzien hele zwakke zenuwen, en zet je wat duk op die honden geven ze niet meer thuis. Van die beroemde JINOPO
kennel ook een puppy fabriek. Tegenwoordig zit er gewoon heel veel westers bloed in gefokt alleen een andere naam
wat bijna niet uit spreken is.
In de US lopen ze er mee weg voor veel $$$$$$
bij nader inzien hele zwakke zenuwen, en zet je wat duk op die honden geven ze niet meer thuis. Van die beroemde JINOPO
kennel ook een puppy fabriek. Tegenwoordig zit er gewoon heel veel westers bloed in gefokt alleen een andere naam
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Rocco schreef:Chiki schreef:Honden uit kynologenlijn. Leuk voor iemand die een hond een 2e kans wil geven. Niet meer of minder.
In de USA niet ondenkbaar ik zie daar wel meer over priced D-H voorbij komen niet aangekeurde ouders
geen certificaten of gezondheidsuitslagen etc, etc , Pups uit VA ouders zie ik wel eens tussen de 3 a 4000
euro voorbij komen , hier in Nederland verklaren ze je voor koekoek.
Bomber Wolfsheim, Drago Patriot pups in Nederland zo,n 700 euro in de US makkelijk tussen de 2000 en 3500 euro
In de regio Miami vragen ze voor xMH 2250$ voor een teef en 2500$ voor een reu. Pups wel te verstaan
-
Rocco
- Zeer actief
Ik ga verhuizen die kant op neem ik wat famous knpv bloodlines from Holland die kant op champion dit champion dat
Ga lekker cashen
wat een gekte daar.
Ga lekker cashen
- ** Angela **
- Zeer actief
Rocco schreef:Heb die hype van CZ duitse herders nooit begrepen wij hebben een paar op de club gehad , leken overscherpe honden
Weet t , heb er hier 3 rondlopen en 1 halve ( met wat westers en DDR bloed )
Maar ook daar weer verschillen
Je moet net de goeie lijn treffen en ermee om kunnen gaan mbt t pakwerk en dan valt t met die scherpte eigenlijk best mee
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Van zeltweg is toch van Mirjam? Op forum heette ze Cowgirlblondie schreef:Ik vind het ook geen ouderwets type eerlijk gezegd. Hoop voor de hond dat hij een goede baas krijgt. Vraag me af of de fokker wel op de hoogte is, normaliter zou een fokker toch mee willen zoeken naar een meer geschikte plek lijkt me.
- ** Angela **
- Zeer actief
Klopt , maar weet niet of ze nog fokt
Hoor of lees ook helemaal niks meer van haar
Hoor of lees ook helemaal niks meer van haar