Het is alsof je Luna beschrijft! Ik geef de schuld aan de plotselinge verandering van het weer en de temperatuur, plus dat het weer vroeger donker is e.d. Luna is wat onzekerder in het donker sinds ze blind is, kwestie van weer even wennen, het misselijk en likken heeft ze ook, likken komt volgens mij omdat ze misselijk zijn, ik geef haar tussendoor wat extra's, zoals een boterham o.i.d. dan gaat het al een stuk beter.Hilde schreef:Het is sinds april echt bijzonder goed met Beau gegaan. Er zijn ondertussen nog wat ontstekingen geweest in zijn gebit, maar dat is ook opgelost. Hij begon een tweede jeugd, blij, makkelijk, beter. De toenemende ongemakken van het blind en doof worden bleven, maar zo op de achtergrond dat het oké bleef.
En nu schiet hij achteruit. Zijn lichaam wordt te zwak en hij trilt veel, ik vermoed van spanning in hoofd en lichaam. Zijn achterhand is slecht als hij stil staat, hij zakt er iets doorheen. De likaanvallen zijn sinds vorige week ineens weer drie keer geweest en vanavond heeft hij drie keer gespuugd. Hij is niet meer blije Beau. Maar ook niet zo slecht dat het nu te erg is, niet meer Beauwaardig.
Maar ik voel dat het dichtbij komt en dat voelt rotMijn vriendje.
Het is niet leuk om te zien, maar het is niet iets waar ik me meteen zorgen over maak in de zin van, is dit het einde? Ze had dit vorig jaar ook om deze tijd, dus ik denk dat het puur door de weersveranderingen komt, mijn botten en spieren zijn ook in staking, vinden dit weer ook helemaal niet leuk
Sterkte met je mannetje

.